Stránky

čtvrtek 3. ledna 2013

Barry M - Natural Dazzle Premier



   Bronzer bez jediné třpytky, to je Natural Dazzle. Já si vzbrala lisovanou variantu Premier, ale můžete ho mít i v sypkém provedení Powder. Ten jsem ovšem v ruce neměla, takže zpět k Premier. Tohle je první bronzer bez jediné třpytky či náznaku shimmeru, který jsem zatím měla možnost vyzkoušet. A předesílám, že je prefektní. Má neutrální hnědocihlovou barvu. Cilhlový tón je červený, ne oranžový, jestli znáte cihlové kostely a další stavby severské gotiky, u nás je jich plný kraj, tak přesně tuhle červenou mám na mysli. Tím, že nemá v sobě náznak třpytek či shimmeru  jen velmi jemný sheen, zůstává krásně přirozený a zbytečně nezvýrazňuje rozšířené póry ani jiné neduhy.

   Premier je jemně mletý, dobře se nabírá na štětec a přitom práší minimálně, lehce se vrství a dobře blendí. Značka ideál. Možná pokud budete mít hodně hustý a pevný štětec, pak prášit bude. Já si k němu vybrala konturovací štětec od bdellium tools, protože mezi mými stávajícími mi podobný chyběl a štětec na tvářenku je už dost široký a mnohem pevnější. Co se týče intenzity bronzeru, vzhledem k tom, že jsem od přírody dost bledá, nanáším jen jednu, maximálně dvě vrsty. Tmavší typy jich budou potřebovat víc, ale to by neměl být problém, jak už jsem zmínila, vrství se opravdu perfektně. Předesílám, že na fotkách předloktí jsou 4 vrsty a na obličeji výjmečně 3, aby bronzer šel na fotkách opravdu dobře vidět.
denní světlo

denní světlo ve stínu
   Konturuju hlavně oblast pod lícními kostmi a výjmečně vrchní skoro vlasovou linii čela k jeho snížení. Zatím jsem nezkoušela vybronzovat si jen ty partie, které se chytají v létě na sluníčku (nos a oblouky na lících, jakoby "podbrýlové" a čelo) a vytvořit tak sluncem políbený look. Teď v zimě mi to příjde trochu mimo a když tak nad tím uvažuju o tohle se vlastně ani běžně nesnažím. Určitě by se dal použít i na ramena, do dekoltu a na klíční kosti.

  Balení vám bude připomínat Nars. Černý pogumovaný obal je sice lehce náchylný k "oťapkání", ale je bytelný a přesto se lehce uzavírá i otevírá a uvnitř je vcelku velkorysé zrcátko.
    Bronzer i štětec jsem kupovala na moješminky.cz a přímý link na bronzer je zde. 12g balení stojí 339,- A musím napsat, že je to jedna z nejpovedenějších koupí dekorativky za poslední dobu. Mám ho cca 3 týdny a málokdy ho při líčení vynechám:)

Mějte se krásně,
tuttobene:)

11 komentářů:

  1. Vypadá opravdu dobře. Asi by slušel i mně... Ta barva je bezvadná.

    Jdu kouknout k Borůvce na šminky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten má teda docela pěknou barvu, mrknu na něj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, co se týče barvy je to pro mě mezi bronzery příjemné překvapení.

      Vymazat
  3. Satane! Už zase pokoušíš moji kapsu???
    Budu neoblomná!!! Snad...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano:) Ale koukám, že se tak snadno nedáš. Vidíš, alespoň si trénuješ silnou vůli:) Kdybys věděla jak já se musím dennodenně držet a neklikat:D Tvrdě pracujeme na svém lepším já!

      Vymazat
  4. Pěkný bronzer za fajnovou cenu! Na výrobky Barry M jsem už nejednou koukala...ach :)

    OdpovědětVymazat
  5. Do puntíku souhlas. Teda, snad až na tu barvičku, já v ní nevidím ani náznak oranžové, ale ani červené, pro mě je to dokonale tělová hnědá - zkrátka sluncem velice jemně políbená pokožka :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...