Stránky

sobota 12. ledna 2013

Chanel - Rouge Coco, 77

  
  Dlouho se tu neobjevil rtěnkový post a já cítím, že to je třeba napravit. Proto Vám dnes přináším takový malý příslib jara v podobě Rouge Coco v něžném jarním odstínu  77 - Jersey Rose. Jersey Rose je odstín z jarní kolekce 2011, ale na oficiálním webu Chanel je součástí stálé nabídky řady Rouge Coco. Já si tu svou rtěnku kupovala před zhruba půl rokem v Sephoře. Jedná se o světle až střední broskvově růžový odstín se sotva postřehnultelným mikroskopickým shimmerem. Má docela blízko k oblíbenému odstínu 117 Magnolia, ale ta je víc chladně růžová. Jersey má oproti Magnolii  teplý béžovo - broskvový podtón.
 Rtěnka je označována za hydratační, tady bych chtěla zmínit, že z ní nijak zvlášt hydratační pocit nemám. Má sušší krémovou konzistenci, při malování neklouže po rtech. Ale naštěstí nevysušuje. Nakonec jsem za tu hustější a sušší konzistenci ráda, protože dokáže tento subtilní a jemný odstín udržet dlouho na rtech. Na druhou stranu na vysušených rtech necítíte ten pečující komfort a když mám rty suché nebo popraskané, nemám vůbec chuť po téhle sáhnout. Pokud mám rty v běžném normálním stavu pak, nezalézá do rýh, nedělá nevzhledné cucky, nerozpíjí se a nikam nemizí, v tomhle ohledu je opravdu perfektní. K sytějšímu odstínu potřebuje 2-3 vrstvy. Samozřejmě nečekám na jaro a užívám si ji celoročně, ale k jaru prostě tento odstín jednoznačně patří:) 
Fotka není ostrá, zato odstín se mi zdá zachycený věrně.



  Balení opět perfektní, bytelné, víčko nelítá ani se lehce neotvírá. Nemusíte mít strach ji nosit v kabelce, neplechu Vám tam rozhodně neudělá.


Líbí se Vám? Těšíte se na jaro?
Krásný zbytek víkendu,
tuttobene:)

14 komentářů:

  1. Líbí, moc, příjemná barva. Taky už si musím nějakou Rouge Coco konečně pořídit.

    OdpovědětVymazat
  2. celkom pekná taká prirodzená-takú zháňam ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký odstín, opravdu praktický.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem měla kdysi Magnolii na wishlistu a dopadlo to tak, že nemám od Chanelu vůbec nic :D Ale Jersey Rose taky nevypadá špatně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Coco Rouge není nikdy pozdě. Až příjde ta pravá chvíle, tak příjde:)

      Vymazat
  5. Ew Edens + Pineapple93:
    Děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nestraš s jarem, sotva začalo sněžit! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo je připraven, není zasněžen,ehm překvapen:D

      Vymazat
  7. Je krásná!
    A jaro? Kéž by... (Včera bylo pozdě...)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi a na jaro se těším, až vytáhnu nějakou tu květinou vůni...Rtěnka má moc krásný odstín, momentálně jsem se do Chanelu zamilovala, nutno podotknout že bohužel:-P Stojí to peněz...

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Já Ti porozumněla na první dobrou. Překlepy jsou můj denní chleba, zvlášť když nemám česky označenou klávesnici:D
      A máš pravdu do Chanelu se lehce zamiluje, ale peněženka pláče:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...