Stránky

středa 16. ledna 2013

Dermacol - eyeshadow base


  Dnešní post nebude z mé strany až tolik doporučující, přestože se jedná o vcelku povedený produkt. To, co má dobrá báze pod oční stíny umět, umí opravdu dobře. Stíny bez slévání, rozmazání nebo vytrácení fixuje na víčku téměř celý pracovní den, dobrých 8-10 hodin určitě. Se zvýrazněním intenzity stínů si taky lehce poradí. Ovšem co mi osobně na bázi vadí, je její silikonová textura. Popravdě nemám od Dermacolu ráda ani báze pod make-up, právě kvůli tomu, že jsou ještě mnohem víc silikonové a mám po nich na dotyk ze své pleti nepřirozený, umělý pocit. Samozřejmě co nevyhovuje mně, s tím může být někdo jiný navýsost spokojený. Co se týče aplikace, pracuje se s ní dobře a pomocí zúženého aplikátoru se velice dobře odebírá potřebné množství. Báze se rozetírá velice lehce. Má lehce opalizující barvu, která na víčku nijak nevyniká a v podstatě není vidět. Tuba obsahuje 7,5 ml a vychází na necelou stokorunu. 
aplikátor

báze vypadá na první pohled jako bílý krém, ale zdání klame, je silikonová

vlevo stín bez báze, vpravo tentýž s bází

  Shrnutí (po týdnu každodenního používání): pokud vám nevadí silikovnové báze nebo je máte dokonce v oblibě, pak máte před sebou velmi slušný produkt za rozumnou cenu. Vy, co jste na tom stejně jako já, poohlédněte se po jiné. Mojí stálicí i nadále zůstává profláknutá kelímková báze od Artdeca, přestože mi většinou kolem tříčtvrtin vypotřebovaného balení zbytek zgumovatí.

  Máte-li nějaký prověřený tip na nepříliš silikonovou bázi, budu Vám za něj vděčná:) Mějte se krásně,
tuttobene:)

30 komentářů:

  1. ahoj, já jsem tento týden právě psala recenzi na bázi od MUA, taky není vůbec špatná, silikonová mi nepřipadala. Musím si tuto bázi někde ochmatat, ty jejich báze na obličej jsou mi hodne nepříjemné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju určitě na ni mrknu. Ten článek mi nějak uniknul:)

      Vymazat
  2. ďakujem za recenziu, myslím, že bázu nekúpim, vadí mi práve ten pocit ako aj teba a neskúšala si od Artdeca Minerálnu bázu? má vynikajúce výsledky, je v tube, takže nnemení konzistenciu poča celej doby používania, mám aj na ňu na blogu recenziu, ak by ťa zaujímala bližšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezkoušela, ale právě z nějakého slovenského blogu vím o její existenci. Možná právě z Tvého:) Mrknu na ni, a pak snad u nás v Douglasu by mohla být. Děkuju za tip:)

      Vymazat
    2. kurde, já si teď koupila tu klasickou od artdeca...škoda, že jsem si ten komentář nepřečetla před 15ti minutami...

      Vymazat
    3. Meduňko, i ta klasická je povedená. Já ji mám moc ráda. Jen ji prostě jednoduše nestihnu spotřebovat před tím, než zbytek zgumovatí:)

      Vymazat
  3. Škoda, tak to asi nebude nic moc pro mě... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jestli Ti nesedí silikonové báze, tak ne. Ale je spousta dalších produktů:)

      Vymazat
  4. Já mám ráda bázi od Mary Kay a snad ještě raději používám od L´Orealu, protože je mírně zabarvená a nádherně sjednotí víčko. No a je ve stejném balení jako lesky, ale nevím, zda se tu prodává. Koupila jsem si ji v USA, až mi dojde, začnu se po ní opět shánět. Ani jedna není nikterak silikonová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. L'Oreal bázi jsem abych se přizanala ani nezjišťovala. Tak můhupříležitostně mrknout, jestli tady něco takového máme:) A Mary Kay si pro změnu chválí kamrádka.

      Vymazat
  5. Co se týče make-upových bází Dermacol, tak mi přijde lepší na pleti tenká(!) vrstva kosmetické vazelíny. Mně vyhovuje primer od Urban Decay, to jsem ho ale dostala, asi bych za něj neala tolik peněz :D Kamarádka si ale taky pochvaluje tu od MUA, musím ji při příští objednávce taky hodit do košíku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na UD jsem četla hodně chvály, ale nechtělo se mi do ní investovat, když jsem spokojená s Artdecem (jen jsem si už zvykla, že zbytek letí do koše). Na tu MUA jsem už koukla k Meduňce. Já bych teď ani s vazelínou nepochodila. Běžně pod makeup ani primer nepoužívám, ale pod stíny to je skoro nutnost:)

      Vymazat
  6. Poraď mi, která báze více zvýrazní intenzitu stínu, Artdeco nebo Dermacol? :) Předem děkuju za odpověď :)

    wannabediverse.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. to zní dobře, žádnou bázi od dermacolu jsem teda neměla, protože se bojím ucpávání porů, na oči mám artdeco,ale právě mi zgumovatěla a to by tahle v tubičce nemusela... jaký je jako pocit se silikonovou bází na víčkách? nedovedu si to nějak představit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko popsat jaký to je pocit. Na víčkách to tak markantní jako na obličeji není, ale už při aplikaci mi to příjde jako tekutý plast. Jestli máš možnost, v drogériích s Dermacolem vyzkoušej báze na obličej, stačí na hřbet ruky, ten silikonový pocit je obdobný:)

      Vymazat
    2. aha, zkusím to :) Na těch víčkám si říkám, že by to vadit nemuselo, bylo by super, kdyby tahle báze měla výdrž aspon 15 hodin na víčkách, i to artdeco mám tak na 7-8 hodin, což je fajn, ale na celý den i s večerem to úplně není...

      Vymazat
  8. ;) vyzerá byť schopná za fajn cenu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Schopná určitě ano:) bohužel pro mě nepříjemná:(

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Ty to máš jasně vyhraněné a máš v tom tím pádem jasno:)

      Vymazat
  10. Jůů, za tuhle recenzi jsem moc ráda, protože na bázi jsem byla zvědavá. Mně teda ten silikonový pocit nevadí, ta klasická báze pod make-up mi vyhovuje, takže myslím, že tuhle si taky můžu bez obav pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě to je pro Tebe ideální kandidát:), porotže báze je to fakt slušná. To jen já jsem "nafrfňaná" na silikonové primery:D

      Vymazat
  11. Jéé, skvělá recenze. Jelikož mě silikon nevadí tak půjdu bázi asi omrknout! :)

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě je to ideální kandidát na vyzkoušení:) A děkuju:)

      Vymazat
  12. Byla jsem na nějakou recenzi moc zvědavá a děkuju za ni. Až dopatlám svou Kiko bázi (což asi nijak brzo nebude, protože je snad nespotřebovatelná (kurňa :D), tak pro tuhle Dermacolí skočím. Silikony mi mzatím moc hlavu nelámou, a tak ji alespon vyzkouším. ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Nevíte, zda se dá sehnat někde v drogérii? U nás ji nikde nemají. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás v drogériích jsem ji taky ještě neviděla, ale už tam dorazily stojany s novinkovými tužkami na oči, takže počítám, že báze dorazí taky co nevidět. Tu svoji jsem objednávala přímo z webu Dermacolu.

      Vymazat
  14. bazi od dermacolu jsem si po precteni par recenzi taky zakoupila, i kdyz jsem tomu moc neverila.. ale musim uznat, ze opravdu po naneseni baze + prepudrovani oci vydrzi kolem 8h ;-) silikonovy pocit mi opravdu nevadi, na ocich to ani nepoznate ;-) jinak jsem bazi zakoupila v kamennym obchodu dermacolu, protoze jsem ji nemohla v drogeriich vubec sehnat :-( tak snad budete taky tak spojeni jako ja :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, výdrž je opravdu dobrá. Silikony ve větší míře mi na pleti způsobily dost velkou neplechu. Je pravda, že zrovna na očních víčkách ne, ale tak nějak z principu se jim snažím vyhýbat. Jak říkám, kdo s nima nemá problémy, pro toho je tato báze ideální.
      V Rossmannech jsem ji už viděla. Myslím, že za párdnů už bude v regálech téměř všude:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...