Stránky

středa 30. ledna 2013

Dermacol - Matt Control Corrector

 Starý korektor od Max Factor mi před časem definitivně dosloužil. Lépe řečeno nenechavé ručky mých dětí mu k jeho konci dopomohly. A tak jsem se před měsícem porozhlédla po novém. Během podzimu jsem na některých blozích zaznamenala zmínku právě o této podzimní novince Matt Control Corrector od Dermacolu. Recenze byly víceméně kladné, tak jsem do něj šla. Navíc cena je víc než přijatelná (běžně 99,-), takže ikdybych s ním šlápla vedle, nemrzelo by to. 





  Šlápnutí vedle se naštěstí nekonalo. Korektor  má jedno opravdu velké plus, přestože je v tyčince, je krémový. Není třeba tlačit nebo ho nějak složitě nanášet, opravdu stačí jednoduše přejet nebo "poťupkat" místo, které potřebujete zakamuflovat a lehce prsty zapracovat. Přestože matuje a obsahuje zinek nijak extrémně nevysušuje a netvoří na pupínkách nevzhledné přesušené krusty. Krytí bych označila za hodně slušné střední. Většího krytí se mi podařilo docílit pomocí make up cover, taky od Dermacolu. Ten jsem svého času používala místo korektoru. Používám nejsvětlejší 01, během dne neoxiduje ani nedělá žádnou neplechu, ale výdrž bude mimo jiné hodně záležet na tom, jak moc si saháte na obličej nebo si ho jakkoliv otíráte. Pokud často, počítejte s tím, že se rychleji odporoučí. Díky své krémové a přesto matné textuře by mohl lákat k použítí na zamaskování kruhů pod očima. Já bych si to ve svém věku nelajzla, přece jen o tenkou kůži v okolí očí bych měla strach, že ji zbytečně přesuším. Ale je-li vám náct, proč ne. Dermacol uvádí, že pomáhá redukovat velikost rozšířenách pórů, to neposoudím. Nemám ve zvyku si korektor rozmázávat na větší plochy, navíc bych asi měla vnitřně blbý pocit, že si póry spíš ucpávám. 

Odstín 01

Bez make-upu a bez korektoru

S make-upem (BB Maybeline+Janssen) a korektorem Matt Control Corrector


Shrnutí: K zakrytí menších pupínků nebo zčervenalých míst je skvělý a Dermacol mě opět přesvědčil, že korektory umí. Navíc balení je praktické.

Krásnou středu a
tuttobene:)


21 komentářů:

  1. To zní dobře, ale pod oči to asi nebude, pouze tam já aplikuji korektor. To by se mi to místo asi vysušovalo, že? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já ossobně bych zrovna tohle pod oči nedávala, přece jen už nám není náct:) Toho vysušení bych se opravdu bála.

      Vymazat
  2. Díky za recenzi, v brzké době určitě kupuji! Už se nemůžu dočkat, až dopotřebuju korektor ze Sephory. I přes nejsvětlejší odstín je totiž bohužel strašně tmavý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty ze Sephory jsem nezkoušela. Ale tento je povedený a za rozumný peníz. Navíc světlý je opravdu světlý. Já jsem celoroční bledule a odstín sedí:)

      Vymazat
  3. Tak za ty peníze je to parádička, určitě do něj půjdu, momentálně mi dochází tekutý korektor od Clinique, tak tohle by mohla být slušná náhrada :) Uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře, ale korektorů mám doma hromadu a navíc je potřebuju hlavně pod oči... :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak tenhle korektor se povedl! :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  6. mám ho taky, mám teda dvojku. no teď ho zanedbávám, objevila jsem něco lepšího, tak Dermacol je tak mírně bokem :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli dobře kryje pupínky, tak honem nám dej tip. A pokud ho máš u sebe na blogu nestyď se a hoď sem odkaz:D

      Vymazat
  7. mám rada takéto tyčinkové ;) vyzerá úžasne

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle jsem nezkoušela, mám ten klasický makeup cover a ten je super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Makeup cover jsem měla před lety. Na pupínky a tam, kde bylo třeba pořádné krytí byl opravdu skvělý. V tomhle je Dermacol opravdu dobrý:)

      Vymazat
  9. Asi zkusím na ty hnusné věci cover, potřebuju fakt megakrytí... Snad to klapne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Megakrytí? Tak pak raději ten makeup cover:)

      Vymazat
  10. Zdál se mi docela fajn, ale mám suchou pleť, takže tohle opravdu ee :( Holt najít ten pravý korektor je honba na celej život, zdá se :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, zvlášť když máš suchou pleť. Ikdyž mě se zdá tento celkem slušně krémový, ale nemám suchou pleť, takže to nedokážu úplně dobře posoudit.

      Vymazat
  11. Moc pěkná recenze. Já teď používám jeden od Sephory a jsem strašně spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Můj oblíbenec :) Moc hezky jsi to napsala a souhlasím to posledního puntíku :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...