Stránky

pátek 25. ledna 2013

Pozdrav od tuttobene

 Určitě jste si všimly (možná i všimli), že jsem se na pár dnů odmlčela a ani nereagovala na vaše komentáře. Bohužel jsem nečekaně trávila tento týden se synem v nemocnici a tak šel přirozeně blog stranou. Naštěstí jsme už doma a pomalu se vracíme do zajetých kolejí. Přesto dnešní post bude krátký a pojala jsem ho jen jako malou ochutnávku toho, co se u tuttobene v nejbližších dnech objeví. Děkuju Vám za vaši přízeň a za milé komentáře, a jen předešlu, že už brzy se budete moci těšit na novou giveaway.

Hydratační krém - Douglas, Matt Control Corector - Dermacol, Shalimar Parfum Initial - Guerlain,  Long Lasting Make -up - Janssen, Bio arganový olej - Nobilis Tilia, Dazzle Dust - BarryM, štětce - bdellium tools.


Tentokrát Vám popřeju hlavně zdraví,
tuttobene:)

19 komentářů:

  1. tak hlavně, že už je to všechno (snad) v pořádku! budu se těšit na nové články:)

    OdpovědětVymazat
  2. hádam bude synček v poriadku ;)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je jasné, zdraví je přednější :))
    arganový olej bych také chtěla vyzkoušet..

    OdpovědětVymazat
  4. Tak hlavně, že to snad všechno dobře dopadlo! ;)
    Jinak moc se těším na recenzi Matt control od Dermacolu a ahlavně na ten bioarganový olej od Nobilis Tilia!

    OdpovědětVymazat
  5. Všem moc děkuju za milé komentáře. Prcek už opět řádí jako černá ruka, takže se zdá, že vše bude v pořádku:)

    OdpovědětVymazat
  6. Už se těším na články. :)
    Tak hlavně, aby všechno dobře dopadlo, že ano... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hlavně aby byl syn v pořádku:) Těším se na recenze:)

    OdpovědětVymazat
  8. hlavně ať jste zdraví a těším se na recenze, ten flakon vypadá velice pěkně. dermacolovskej korektor je fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, taky jsem s ním spokojená a podle toho bude vypadat i článek:)
      A děkuju:)

      Vymazat
  9. Tak hlavně že je syn v pořádku! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak doufám, že už je všechno v pohodě!
    Na recenze se moc těším, celkem mě zajímají ty štetce a jsem zvědavá, co řekneš na ten korektor, já ho mám totiž moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  11. Celý týden, jo? Tak tohle je moje černá můra. Snad to bylo něco, co šlo za týden vyléčit a máte to za sebou. Jak to snášel?
    Jinak doufám, že už je a zůstane náš kosmetický parťák z druhého konce republiky v pořádku.

    BTW: co to tam blbnete, u těch uren?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi nemluv, jsme sice region razovity, ale očividně bez trochy soudnosti:(

      Jj, snášel to dobře. Opakují se mu záněty průdušek, tentokrát do bylo doprovázeno dušností, takže jsme dokonce jeden den strávili na jipce. Ale všechno zlé pro něco dobré, protože máme konečně nastavenou dlouhodobou léčbu a postupně bychom se měli dostat do normálu.

      Vymazat
    2. Bohudík, to je dobře. Já se tyhle věci snažím držet v normálu dietou, teda životosprávou, i když všichni ostatní tomu říkají "krutá dieta" - vrozená dispozice atopický ekzém + astma. Ale jsem pořád jak na jehlách. A do toho ty pitomé české noviny si libují v ukazování nemocných a mrtvých batolat...

      Vymazat
  12. Držím palce, ať je všechno v pořádku!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Hlavne, ze uz jste z nemocnice doma a tam uz si ho pekne zhyckas a vylecis, vid mamko?!:)
    A nas budes zase hyckat Shalimarem....ja uz se taaaak moc tesim...a kdy uz to budeeee???:D

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zhýčkaný, přesněji rozmazlený je už teď! Moje snaha o přiměřeně rozumnou výchovu dostala trhliny:)

      Tak ať je Tvoje přání otcem myšlenky. Zařádím ho co nejdřív, během příštího týdne:)

      Vymazat
  14. Kolikrat se jeste vyspim nez bude shalimar???:)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...