Stránky

pátek 18. ledna 2013

Prada - Infusion d'Iris


   S touto vůní jsem záměrně čekala na zimu, lépe řečeno na pravou zimu, takovou, kdy vám sníh křupe pod nohama, vločky se krásně třpytí v zimním pronikavém, studeném slunci a tváře máte zrůžovělé od mrazu. To je totiž přesně ta doba, kdy tuto kosatcovou Pradu nosím nejraději, ovšem berte mě s rezervou. Infusion d'Iris je vhodná k nošení během celého roku, snad jen s vyjímkou letních veder.
  Kapku sladká, krémově-pudrová (neumím se rozhodnout jestli krémová nebo pudrová:) kosatcová s jemně citrusovým začátkem a se stopou svěžího vetiveru a cedru v závěru. Po úplném rozležení  mi trochu jakoby "zniveovatí", prostě v ní cítím čistou krémovost. Ikdyž působí nekonfliktně a čistě, stejně se tvůrcům podařilo do vůně dostat eleganci a nevšední luxusní podpis. Když to napíšu hodně primitivně, prostě jednoznačně poznáte, že se nejedná o Nivea deodorant.
  Příjemná je i její univerzálnost. S přehledem s ní zvládnete pracovní den, ale klidně vás může doprovodit na slavnostní večírek a pořád budete za dámu.

Parfumér: Danilela Andrier
Složení (Arome): mandarinka, pomerančový květ, galbanum, kosatec, kadidlo, benzoin, cedr, lentišek, vetiver

  Co se týče dostupnosti Infusion d'Iris, běžně ji seženete v internetových parfumériích. Dokonce ji potkáte i ve velkoobjemových baleních 400ml (na obr.), která jsou samozřejmě cenově výhodnější. Ještě se sluší dopsat, že jsem psala o koncentraci EdP, ale vyrábí se i EdT.

  Co myslíte, stojí za zkoušku? Která vůně Vám dělá v mrazivé ale slunečné zimě společnost?

Krásnou a voňavou zimu,
tuttobene:)

19 komentářů:

  1. Je pravdou, že Infusion d'Iris mi moc nesedla, ale je taky pravda, že je krásná. V mrazech používám Nil od Hermés, LouLou od Cacharel, Fancy od J.S. a nově jsem objevila Allure a Chance eau Tendre od Chanelu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Allure Edp nebo Edt? Mně se hrozně líbí Edp, právě v zimě mi příjde taková chumlací:)

      Vymazat
    2. Mám od vánoc také Chanel Chance eau Tendre. Byla to láska na první vyzkoušení. Dlouho jsem hledala levnější alternativu, ale pak jsem to vzdala a napsala Ježíškovi, ať ji donese .-)

      Vymazat
  2. Taky jsem ji měla, byla moc krásná, ovšem teď jsem ji po půl roce vytáhla a nějak mi přestala vonět :( Chvíli jsem ji ještě používala, ale cítila jsem se v ní nesvá, pořád jsem měla pocit, že já bych takhle vonět neměla... tak jsem ji prodala a je klid :). To ale nic nemění na tom, že je fakt povedená, od rozstřikovače bych se jí učichala. Na příští podzim nebo zimu si chci pořídit malou L´eau ambree, měla jsem vzorek a taky mě dostala. Jinak já teď od ledna používám jenom Mat;chocolat, ten mi dodává optimismus. Kolikrát už si říkám, že by to chtělo změnu, ale nakonec stejně automaticky sáhnu po Matu, jsem zvědavá, jak dlouho mě to ještě bude držet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na L'Eau Ambrée jsem četla samé pozitivní ohlasy, ale ještě jsem ji nezkoušela, budu muset brzy napravit :) Ambrovka na zimu je vždycky trefa a čokoláda taky dobrý!

      Vymazat
  3. ja mám túto 8ml :) je zvláštna, páči sa mi hlavne pre jej jedinečnosť. teraz v zime ju "prevetrávam" často a ešte chopard-wish

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je nás víc, co ji máme za zimní vůni:D Wish je a do zimy určitě taky jako dělaná:)

      Vymazat
  4. moja najdrhašia voňavka je za 10 € takúto pradu mať ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čas od času je tato Prada v 50ml k mání za necelých 20 slovenských:D

      Vymazat
  5. Mně se líbí moc, a to v různém počasí, prostě nenáročná hezounka, co nemůže nikoho praštit do nosu. Ale nemám jí :( Přemýšlím o nějakém tom větším balení i s tím flakonkem a trychtýřkem, protože mi to přijde jednoduše geniální, jen nevím, co bych s tím množstvím dělala :D Arome už je, tuším, odstřiky téhle vůně přeplněné... ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To balení je milé, ale pro jednoho neunositelné:D to je fakt. Ale už je to delší dobu co se porcovala, určitě víc jak dva roky, tak možná, že by byl zas zájem:)

      Vymazat
  6. nikdy jsem tuhle vůni neočichávala, od Prady mám Candy a moje nej, když už se ptáš je YSL Elle, ale šlape jí na paty Bottega Veneta, ta je fakt skvělá, když se rozvoní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elle si vybavuju jako hodně jiskřivou, optimistickou a plnou energie:) Bootega Veneta se zdála jako ideální adept, moc se mi líbila, kyž jsem ji zkoušela, luxusní velurová jemná kůže, bohužel mě v ní po rozvonění něco pořád dráždilo a rozčilovalo, tak jsem se nakonec smířila s tím, že to není vůně pro mě, alespoň zatím:)

      Vymazat
    2. tak já to měla právě naopak, na začátku mi smrděla, ale po rozvonění je to láska. Elle jiskřivá? to mě nikdy nenapadlo, nečichalas k nějaké letní edici? ono strašně záleží jak se na tobě rozvoní, tak možná proto, alchymie :)

      Vymazat
    3. Pokud mě pamět neklame (klidně se může stát:D) tak to byla klasická Elle. Já kdekoliv cítím frézie a tady mimo jiné ano, tak to na mě působí optimisticky, jiskřivě:)

      Vymazat
  7. V té děsivé zimě střídám Hypnotic s Modrou hodinou a Rush jedničkou. Infusion d'Iris chci zkusit už dlouho, ale vždycky na to zapomenu... Snad to tentokrát udržím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hypnotic je nabíledni! Modru hodinu mám spíš spojenou s melancholickým podzimem, stejně jako Vol de Nuit. Rush jedničku neznám !!! Infusion Iris Ti mileráda udělám vzorek:)

      Vymazat
  8. tutto ty si tak úžasne popísala, mám sto chutí si k nej privoňať s mojím laickým nosom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, jsem ráda, že Tě po delší době opět slyším (teda čtu:) Doufám, že je u Tebe vše OK.
      A děkuju:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...