Stránky

čtvrtek 10. ledna 2013

Rimmel - tužky na oči SCANDALEYES

Rimmel SCANDALEYES - vlevo 004 Taupe, vpravo 003 Brown
  Tyto konturky jsem objevila u Moniky. A jak už možná něktré víte, konturky jsem dlouhá léta opomíjela a dávala jsem přednost lince vytvořené ze stínů. Dodnes ji ráda dělám, ale přišla jsem na chuť i tužkám a tehle tip Moniky byl trefa do černého. Koupila jsem si je doslova před pár dny a samozřejmě hned vyzkoušela. Jsem z nich vážně nadšená a musím o tom hned napsat.

  Tužky kloužou po víčku samy a aniž bych musela přitlačit, zanechávají perfektní intenzivní barevnou stopu. Není třeba přetahovat nebo nanášet další vrstvu. Jednoduše mají skvělou máslovou texturu a jsou bezvadně pigmentované. Taupe se tváří jako matná bez jediné třpytky a shimmeru, ale něco pidi, běžně neznatelného tam je. Ale dá se s klidným srdcem říct, že je matná. Hnědá tužka má v sobě malé množství měděného shimmeru a při pohledu zblízka ho uvidíte, jinak ne. Výdrž je u obou odstínu hodně slušná. Malovala jsem se s ní ráno a odpoledne byla stále na svém místě, pozdě večer u odličování už barva nebyla tak intenzivní a linka byla samozřejmě rozostřená, ale nebyla nijak výrazně rozmazaná.
   Mám docela citlivé oči a tužky naštěstí nedráždily, co ale bohužel nezhodnotím je jejich voděodolnost. Jsou označené jako voděodolné, nalíčená se nekoupu ani na bazéně ani v létě u vody. Ledaže byste mě rozplakaly. Nezlobila bych se, kdyby to bylo smíchy. Taky nemám ve zvyku si líčit waterline, na to mám oči příliš citlivé a navíc výrazněji orámované oči mi nesluší. Ovšem když jsem si při focení linek na ruce přes ně vcelku silně přejela prstem, ani se nehly.

Pokus o rozmazání prstem
   Kupovla jsem je v Rossmannu, 89,- za kus. Poměr cena výkon je skvělý. Na výběr byly ještě klasická černá, černá se třpytkymi, stříbrná, fialová a zelená. A jak to tak vidím, asi se ještě detailněji mrknu na další odstíny:)
   Co na to Vaše eyes? Které jsou Vaše oblíbené tužky na oči popřípadě, které odstíny SCANDALEYES máte? Jste s nimi spokojené? Necháte se stejně jako já inspirovat:D?

Těším se na vaše ohlasy,
tuttobene:)


27 komentářů:

  1. To se na ně musím kouknou. Nemám žádnou zelenou, možná by se hodila. Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě koukni, myslím, že ta jejich až trochu smaragdově zelení by ti mohla slušet:) Já bych pokukovala po olivově zelené s šedým nádechem, ale takvou tam bohužel neměli.

      Vymazat
  2. Ty světlá hnědá je přesně to, co ráda používám, díky za tip, co příště pořídit v Rossmannu :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Tieto dva odtiene som presne držala aj v ruke, len u nás nemali testery, tak som to nechcela riskovať a nakoniec som zakúpila pre istotu len čiernu,ale ako čítam a pozerám, vyzerajú byť rovnako dobré ako aj tá moja čierna. No hneď ako vyzdraviem utekám poskupovať aj ostatné odtiene. Inak to nevidím. Tento produkt sa Rimmelu naozaj podaril. A som rada, ze som inspirovala ku kupe :) dakujem za spomenutie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju za skvělý tip a brzy se uzdrav:)

      Vymazat
  4. taupe je krásna! takú hnedú často nevidieť, bude skvelá na jemné líčenie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a Taupe všemi deseti doporučuju:)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. pro mě je to taky favorit, ale všechny odstíny byly nádherné a co jsem zkoušela testry perfektní. Takže je to jen o výběru, co komu sluší a jakou barvu preferuje:)

      Vymazat
  6. Vypadají hrozně hezky :). Já si linky skoro nedělám, potřebuju k tomu mít tužku zastrouhanou co nejvíc a na strouhání většinou nemám nervy :/. Takže na to kašlu , stejně mám pocit, že mi linky moc nesluší. Ale tady do té světlejší bych šla, ta je fakt nádherná. Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsem přesně já tak před půl rokem:DDD linky jedině tenké a ze stínu. Dnes je sice chci mít stále tenké, ale začala jsem mít konečně ráda i tužky. Tyhle vypadají už tlustěji, navíc jsem je ještě nestrouhala, ale kapku širší linka se mi líbí na vnější straně horní linky. A odstín Taupe ve své jemnosti a decentnosti jde použít po celé délce linky a vypadá to skvěle:)

      Vymazat
  7. Hmm, asi se po nich taky podívám. Zrovna jsem se Mončou o tužkách radila, výrazně mi je doporučila, a když teď ještě ty takhle doporučuješ, tak to jinak nejde :) Jsem zvědavá hlavně na tu fialovou no a hnědou rovněž upotřebím. Pěkně napsáno! ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je upotřebíš a ještě z nich budeš mít radost. A děkuju:)

      Vymazat
  8. Vypadají pěkně...A jdou snadno odlíčit? Když tak dobře drží...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžovou micelárkou od Biodermy lehce. S jinými odličovači oči za poslední víc jak 2 roky nemám zkušenost, takže víc radit bohužel nemůžu.

      Vymazat
  9. Tak to se na ně musím jít podívat, obě vypadají moc pěkně.Kdyby měli i světle modrou taky bych se nezlobila.Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světle modrou jsem tam bohužel neviděla. Ale možná, že bude v nabídce:)

      Vymazat
  10. o týchto som počula, s tej svetlej som úplne na mraky ♥♥

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělá práce. Po dobré tužce intenzivně pátrám. No a ty barvy jsou parádní, zvlášť ta světlá...hmmmmm. Černou nemůžu, ta mě zestařuje ( a to fakt nemám zapotřebí ), ale tohle jo ! A ještě okouknu i tu zelenou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) S černou to máme stejně. Pro mě bohužel není ani ta zelená, ale ta světlá Taupe je opravdu parádní:)

      Vymazat
  12. Jé, ta taupe je skvělá, nikde jsem ji ještě neviděla, takže mám zatím jen tu stříbrnou a naprostá spokojenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rimmelu se opravdu povedly všechny odstíny:)

      Vymazat
  13. Dobře drží? A taková hezká cena? To je dobrá zpráva!
    Bez tužky se nehnu, používám voděodolnou od Artdeca, ale tohle by mohla být náhrada...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, cena je vážně příjemná a tužky drží a drží:)

      Vymazat
  14. Děvčata, Taupe zmizela z trhu! Zadna jina tužka se ji ani vzdáleně nepodobá! Nemáte nějaký tip, kde ji teď v Praze sehnat? Dekuji

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...