Stránky

úterý 15. ledna 2013

Tuttoslevy

   Na všemožných blozích se to hemží čkánky o slevách, což upřímně vítám, protože v klidu bez úmorného běhání zjistím, kde co mají, případně jestli se vydat na lov nebo ne. Popravdě letos se mi lovit nechtělo, nicméně na kratičkou čumendu jsem přece jen vyrazila a pár postřehů neb tipů přináším, možná se někomu budou hodit.


   Do Marks&Spencer jsem mířila cíleně. Za prvé jsem chtěla tělové mléko Iris z řady The Floral Collection, které mi v případě neúspěchu nabídla obstarat Černá Moora. Toho si opravdu moc vážím, tahle meziblogová solidarita mě v dobrém slova smyslu dojímá a mám z ní radost. Moora zas bude mít radost, že nemusí nikam letět :), protože mléko už mám. Kdo má rád krémově čistý Iris, šup pro něj, za 49,- se fakt vyplatí. O jeho levandulovém bratru jsem psala tady. Mimochodem vypadá to, že se celá řada The Floral Collection dočká nového balení a proto ten masivní doprodej předešlé. První vlaštovky z levandulové a tuším magnóliové řady jsou už v regálech.
   Za druhé jsem byla zvědavá jestli se ještě doprodávají vánoční parfémované svíčky. Letošní, vlastně by se hodilo napsat loňská vánoční edice parfémovaných svíček neměla chybu. Zvlášť pak parfemace z Myrhou. Ale bohužel jsem nepochodila. Zato jsem našla výprodej některých produktů z řady La Maison de Scenteurs. V té jsem měla oblíbenou levanduli, ale dlouho jsem ji už nevídala, ovšem i pomerančový květ byl povedený, Scenteurs Blanche je vůně čistě vypraného prádla sušícího se v lehkém vánku a z těch tří je samosebou nejjemnější. Myslím, že součástí této řady byla i parfemace s růží. I pro tuto řadu Scenteurs platí, co pro předchozí a už se objevují první výrobky v nových přebalech. Já si nakonec vybrala srchový gel, krém na ruce a svíčku.





   Lindex je v postatě důvod, proč tento článek píšu, protože v rámci slev mají zajímavou akci, která by Vás mohla zajímat. Veškeré zlevněné zboží spadá navíc do akce vyber 2 a zaplať 1 (logicky ten dražší). Prodavačky jsou ochotné a samy od sebe nabízejí, že vám nákup rozdělí na více plateb, tak abyste si mohly spárovat dražší kousky a do další platby ty levnější a tím pádem ušetřit maximum. Za sukni Missoni for Lindex a tričko, no slušelo by se napsat top, jsem zaplatila necelou pětistovku. Zlevněného zboží bylo dost snad ve všech velikostech, takže to vypadá, že s akcí 2 za 1 teprve začali.




Stoklasa ráj duperelí, tady jsem sice nekoupila nic ve slevách. Ani nevím proč, ale oči mi přitáhl tento na masivní a přesto jemný náramek. Nakonec jel domů se mnou.

Tolik k mé včerejší ani né hodinové rychločumendě. Pokud někomu tipy příjdou vhod, budu ráda. A Taky si ráda v komentářích přečtu vaše dojmy z lovu, případně přidejte link na Váš článek:)
Krásné, ikdyž šedivé úterý všem,
tuttobene:)

16 komentářů:

  1. Krásné úlovky,a ten naramek je prostě boží :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten náramek je skvostnej! Jinak já mám ráda levanduli, tak zkusím zabrousit do MaS - díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a přeju, ať v MaS ulovíš to , co si přeješ:)

      Vymazat
  3. Běžím do Lindexu pro tu sukni. Ta je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Měli ještě šaty i topy ze stejné kolekce. U mě to vyhrála ta sukně:)

      Vymazat
  4. No zrovna jsem se vrátila z Karoliny ( ale jen jsem tam dnes parkovala ). Takže v pátek znovu, oběhnu doporučené a pokud u Stoklady je takových kousků více, tak tam roztočím kola ekonomiky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozoč! A pak se musíš rozhodně pochlubit:DDD

      Vymazat
  5. :)) tak fajn,ze jsi ho sehnala:) a top je supet - sice to nejsou moje barvy ale vzor je moc peknej

    OdpovědětVymazat
  6. Ten samý top jsem si koupila ve slevách taky, měli ho ještě v oranžové a já zvolila tento:-D...

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...