Stránky

pondělí 11. února 2013

Albisan aneb dnes na intimní téma:)

Albisan - Original ATOK


 Všem čtenářkám přeju krásný den. Dnes spolu zabrousíme do tak trochu intimních vod. Snad se vám dnešní tip bude hodit. 
 Spousta dívek a žen, občas trápí nepříjemné svědění nebo pálení v intimních partiích a mně se tato "kratochvíle" taky čas od času nevyhne. S přemnoženými kvasinkami jsem mívala častěji problémy ještě před narozením dětí, dnes už jen naštěstí výjmečně, přesto mi doma ani dnes nechybí Albisan. Je to směs éterických olejů, postavená na levanduli a tea tree, kterou stačí nakapat na tampón (cca 7 kapek) a zavést. Zahříváním v těle se začnou účinné látky odpařovat a přinášet úlevu. Pokud to podchytím včas a zavedu si tampón hned jakmile ucítím první svědění, stačí mi 1 až 2 dny téhle terapie a mám klid. Doma mám preventivně jako stálou součást lékárničky 20ml lahvičku. Naštěstí tento přípravek nepodléhá rychlé skáze a teď bych nerada kecala, ale minimálně roční trvanlivost má. V nabídce jsou určitě menší i větší balení. To mé je z webu ATOK, ale myslím že se dá občas sehnat v obchodech s přírodní kosmetikou.

 Doufám, že byl dnešní krátký post alespoň trochu užitečný a ráda si přečtu vaše tipy a postřehy na toto intimní téma. Mějte se krásně,
tuttobene:)






12 komentářů:

  1. U mna na tento ucel sluzi cisty 100% cajovnik, o tej tevanlivosti urcite nekecas, etericke oleje prirodne konzervanty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, já si totiž nepamatuju, kdy jsem Albisan objednávala, a koukám, že ještě rok budou ok, tak jsem to uvedla:) Kdysi jsem mívala čajovníkové gely od Australian Bodycare (snad se to tak jmenovalo) ale ty kapky na tampón mi příjdou ekonomičější a fungují dobře:)

      Vymazat
  2. Starý dobrý tea tree je na tyhle problémy docela třída, tento konkrétní olejíček sice neznám, ale taky používám 100% čajovníkový. :)

    OdpovědětVymazat
  3. A nepálí to? já jsem docela citlivka, tak jestli to spíše nepodráždí? S*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já cítím teplo, ale pálení ne, od toho spíš přináší úlevu. A podráždění jsem taky nepozorovala:)

      Vymazat
  4. Kvasinka je mou jistotou po užívání antibiotik!
    Likviduji ji úspěšně Tea Tree Intim gelem...

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Jo ten je fajn, čas od času ho přihodím k objednávce, ale je fakt, že albisan jsem si oblíbila ještě více:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...