Stránky

úterý 12. února 2013

Nude Magique BB Cream - L'Oréal

 Tento článek o Nude Magique BB Cream jsem záměrně zařadila už teď, dokud se ještě jedná s trochou nadsázky o novinku. Možná někdo z vás uvažuje nad jeho koupí a nějaký ten postřeh mu příjde vhod.
30 ml běžně za 299,-

 Musím napsat, že se z mého pohledu bohužel jedná jen o trochu vylepšený tónovák. Ostatně, který západní BB není. Ale pozor, já bych je nerada hanila, mám mezi těmi BB tónováky i svého oblíbence - Dream Fresh BB od Maybelline.

 Ale vraťme se k Nude Magique. Nebudu chodit kolem horké kaše, tenhle make-up je pro mě zklamání. Začnu tedy mínusy. Odstín light je dost tmavý, pro sněhurky naprosto nevhodný. Jsem bledule s žlutým podtónem a po tomto BB, naneseném ve velmi decentním množství, mám pleť jako bych přijela opálená z hor ze zimní dovolené. Odstín jde do oranžova a v mém případě je dost věrný mému opálení. Pokud jste majitelkou porcelánové až alabastrové pleti, radím Vám dejte ruce od něj pryč. Navíc odstín má tendenci nabývat na intenzitě s větším množstvím krému, takže to chce nepřehnat. S tím jde ruku v ruce krytí, při akurátním množství je nulové, dokonce ani drobná zčervenání spolehlivě nezakryje. Výdrž se mi posuzuje dost blbě, protože jak říkám, krom natónování nedělá nic. Mám ve zvyku si na obličej dost sahat, takže za půl dne na pleti horko těžko něco hledám. 

 Jeho plusy bych viděla v tom, že dodá pleti zdravý glow efekt (tlumeně září), bez třpytek. Co se týče šupinek na pleti, tam je jeho účinek z mého pohledu ambivalentní, ani je nezakryje a ani nijak nezvýrazní, takže jo, to bych taky brala jako plus, hlavně, že nezvýrazní.

 Možná se někomu bude líbit, že samotný krém (na krém je ale dost řídký má konzistenci pleťového mléka) je bílý s malými tmavými mikrogranulemi. Při aplikaci si připadáte jako byste si dělaly mikropeeling a v průběhu pseudomasáže make-up změní barvu. Bohužel příliš. Z mého pohledu se kouzlo moc nepovedlo. Označení Nude je v tomto případě TREFNÉ, protože vaše pleť bude i po aplikaci stále nahá.

Ještě jednu výhodu bych mu nerada upřela, dá se vcelku slušně  míchat s jinými make-upy. Zkoušela jsem právě Dream Fesh BB (Maybelline), FaceFinity All Day Flawless 3in1 (Max Factor), Double Wear Light (Estée Lauder). V míchání vidím jedinou možnost, jak ho upotřebit. Bohužel má pleť je na hony vzdálená tomu, že by nepotřebovala žádné krytí a krom července a srpna taky nedostatečně tmavá. Takže samostatně je pro mě nepoužitelný.


Bílý BB s mikrogranulemi


Kdyby se  v tomto bodě kouzlo zastavilo,  skáču 2 m radostí a chválím kudy chodím.

Bohužel definitivní výsledek je ORANŽOVÁ  rána mezi oči



Shrnutí - máte-li dokonalou tmavší pleť s podtónem do žluta až oranžova (v mém okruhu nikdo takový není), prosím, jděte klidně do něj, ale počítejte, že krom lehce rozjasňujícího efektu z něj asi nic víc nedostanete. Pro ostatní je Magique BB zbytečná investice.

Zkoušel ho už někdo? Jste z něj na rozpacích nebo Vám pro změnu vyhovuje? Zdraví Vás,
tuttobene:)




36 komentářů:

  1. mám ho a tiež som ostala sklamaná.. prvý a posledný raz som niečo kupovala bez testeru. lebo v dm žiadny nebol.. och.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty máš alespoň omluvu, že jsi neměla k dispozici tester. Já tester měla o to je ten počin ještě horší. Tester byl malá tubička, dávkoval opravdu pidi množství a určitě jsem hodně dobře rozetřela, glow efekt pěkný, šup s ním do košíku a zbytek už znáš:(

      Vymazat
  2. Já jsem ráda za tento (ne)tip. Chci zkusit BB, ale tak nějak pořád váhám jakou značku, něco už mám v hlavě..Určitě mi to pomůže v rozhodování. Já jsem taky bledule, takže oranžová je pro mě noční můra, proto mi taky dlouho trvalo než jsem si vybrala po letech make-up. Nezapomenu na maskovací "starý" Dermacol jediný na trhu v době mého dospívání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tomuhle se rozhodně vyhni. Jo Dermacol, na beďary byl perfektní:)

      Vymazat
  3. Mně přišel včera, a musím říct, že už teď jsem hodně zklamaná. Takže moje recenze asi bude dost podobná té Tvé. Navíc mám pocit, že dost dělá fleky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fleků mě naštěstí ušetřil, ale zbytek nestojí za bžď. Zato promo mají zmáknuté pěkně.

      Vymazat
  4. Eeee, tak to koukám nebude nic pro mě :(

    OdpovědětVymazat
  5. nepoužívám BB ani makeupy, kdyby měl barvu takovou jako máš na druhé fotce asi bych ho zkusila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš tu nedovyvinutou? Jo, tu bych brala z fleku:)

      Vymazat
  6. našťastie som skúsila vzorku z emmy a bola som nemilo prekvapená, pretože sa zdal byť dokonalý a zrazu ... oranžový fejs. a to som riadne bledá, takže nemysliteľné. škoda škoda, bol príjemne jemnučký

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jemný ano i ten jakoby zdravý look je fajn, ale ta barva je vážně nemyslitelná. Ta se jim vážně nepovedla.

      Vymazat
  7. prečo nám tu predávajú takéto veci :-/ mám od nich make-up, najsvetlejší - stále tmavý, teraz v zime by som sa neodvážila dať ho na tvár, lebo by to bolo asi ako z tvojej fotky. neviem, čo si výrobcovia, nielen tejto značky, myslia, že znamená slovo svetlý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni možná v portofloiu mají i světlejší make-upy (u toho BB asi ne, ale od jiných podkladů ano), ale na náš trh nejdou, taky nechápu proč.

      Vymazat
  8. Děkuji za upozornění, jen mi je líto, že jsi za to zaplatila. Nevíš náhodou nějaký dobrý BB japonský? No a vůbec obecně, která japonská kosmetika je kvalitní? Kamarádka tam už je rok, ale moc se v tom nevyzná...nebo jak hledat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, v asijských mám velké mezery a nemám nazkoušeno. Jediný který z toho mála co jsem zkusila mi vyhovuje a zvažuju koupi je docela známý korejský Misha signature real complete bb cream. Ještě jsem se dívala na tyto zkušební sety http://www.bb-cream.cz/category/mini-sety-bb-kremy/35 , pro nás bych volila ten gold, měly by být liftingové, prostě pro dospělé holky:) Zatím nemám na vlastní kůži odzkoušeno.

      Vymazat
  9. Děkuji za upozornění, jen mi je líto, že jsi za to zaplatila. Nevíš náhodou nějaký dobrý BB japonský? No a vůbec obecně, která japonská kosmetika je kvalitní? Kamarádka tam už je rok, ale moc se v tom nevyzná...nebo jak hledat.

    OdpovědětVymazat
  10. Poté, co jsem zkusila ten KIKO, mě tenhle efekt "měnící se barvy" dost zaujal a čekala jsem, že L'Oréal bude lepší. Bohužel, je úplně stejný (stejně blbý), ale odstín je přitom totálně mimo :/ Pleť mám olivovou, ale tohle fakt ne. Pár sekund po prvním nanesení ušel, ale potom jsem se změnila na omalovánky, samozřejmě už jsem byla z baráku pryč a všimla jsem si toho až když jsem projela 30min. eMHáDéčkem a 10min. městem. Fakt super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo! Já asi podlehla tomu přívlastku Magique a pokud bych si chtěla hodně rýpnout, tak tam mělo stát Tragique - co se barvy týče. Jinak konzistence a aplikace vcelku příjemná, jenže o to tu nejde.

      Vymazat
  11. Ráda se mu vyhnu. Ostatně, BB mě nelákají nějak celkově...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyhni:) Ikdyž ty jsi oproti mě tmavší, nemusel by Ti dělat takovou paseku, ale ta oranžová, no ne, radši se mu vyhni.

      Vymazat
  12. Taky jsem ho zkoušela, taky na mně zoranžověl. Naštěstí jsem si ho předtím nemusela koupit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak sis ušetřila rozčarování:) Nevím, kde jsem nechala oči když jsem ho zkoušela. Jak už jsem psala jednak jsem dala malé mnoství, možná jsem na denní světlo vyběhla hodně rychle ještě než stačil úplně zreagovat a pak zase šup do prodejny a na umělém mi to tak nepřišlo:(

      Vymazat
  13. No světe div se, ale v umělém světle zdá se, že mně barevně sedí. Ještě ho musím zkusit přes den, to se teprve doopravdy ukáže :D ale hned do práce si ho teda netroufnu vzít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak alespoň někomu tady u nás sedne, to by byl fakt pech, kdyby se nikomu nehodil:) Jojo, vyzkoušej i na denním světle, než ho vytáhneš do společnosti.

      Vymazat
  14. To je teda barva:D Tak tenhle BB bych mít bohužel nemohla, myslím, že by na mě byl tmavý, i když bych byla opálená:(

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá docela slušně, ale ta barva je pro mě absolutně nevyhovující :D
    howtobedivine.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem ho zkoušela jen na ruce a hrozně se mi líbil ten efekt, jak se mění, dokonce jsem o něm uvažovala. Ale je fakt, že se po zaschnutí změní v oranžádu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, kdyby se tak v polovině té transformace zastavil, byl by ideální, ale výsledek je opravdu nenositelný.

      Vymazat
  17. Koupila jsem si světlý odstín minulý týden za 199,- v Rossmannu. Při zkoušení na ruce super. Skončil v mém košíku. Bohužel po nanešení doma na obličej stejná oranžová hrůza - a to nejsem žádná bledule! Asi počkám na léto, které rozhodne o jeho osudu:-). Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nejsem sama, koho zradila zkouška v obchodě:) A ano, minulý týden byla na něj v Rossmannu akce, určitě se průběžně v akci bude objevovat, ale ani z akční cenu nestojí. Teď už to vím:)

      Vymazat
  18. já ho mám na testování a ta barva je fail ... což je fakt škoda, páč jinak se mi vlastnostmi líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. reaguju trochu opožděně, takže už jsem si stihla přečíst Tvé dojmy rovnou u Tebe:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...