Stránky

sobota 2. února 2013

Catrice - kajalové tužky na oči


 Kajalové tužky na oči od Catrice nejsou ve své kategorii vůbec špatné. Nemíním na ně pět oslavné ódy, zas tak dokonalé mi nepříjdou, na druhou stranu za cenu nějakých padesáti korun se mi zdají povedené.  Patří k těm měkčím kouskům a k namalování linky potřebuju jen párkrát přetáhnout. Problém nastává tehdy, pokud máte vlhká nebo mastná víčka, to pak tužky kloužou a špatně kreslí, ale jaký je problém si víčka před líčením otřít. Pokud nanáším linku na oční stíny, tak ten problém samozřejmě nepozoruju. Linka má střední výdrž, maluji-li se ráno, v poledne je tam kde má, ale během odpoledne se se mnou rozloučí a večer už jen tuším, že tam byla. V tomhle se v žádném případě nemůže rovnat tužkám od Rimmel-Scandaleyes, jejich výdrž je enormní (článek je tady). U Catrice jsem pro změnu našla odstíny, které jsem chtěla doplnit.  070 Take The Greyhound je tmavší šedá se sametovým finišem. Odstín 100 Name It As You Like je krásný taupe odstín s jemným hedvábným leskem, na tu vám už bohužel odkaz nedám, protože s největší pravděpodobností končí, ale ve stojanech je možná ještě najdete. Nově se objevil další odstín, který by mě zajímal 140 Chocwaves. Další podstatné plus je, že tužky nedráždí oči, alespoň pokud jste majitelky mírně citlivých očí jako já. Čas od času narazím na stíny nebo řasenky, které mě nepříjemně štípou a oči mi rychle zčervenají, ale tyhle tužky v tomto ohledu prošly.
vlevo: 070 Take The Greyhound,  vpravo: 100 Name It As You Like

vlevo: 100 Name It As You Like, vpravo: 070 Take The Greyhound


Shrnutí: Příjemná tužka za pár korun, ale nečekejte od ní enormní výdrž. Navíc najdete slušný výběr odstínů. Škoda jen té končící 100, takže pokud se vám líbí, zavčasu omrkněte stojany nebo výprodeje. To je ostatně důvod, proč jsem si s tímto článkem pospíšila a zařadila ho dřív. 

Mějte se krásně, zdraví Vás
tuttobene:)

12 komentářů:

  1. :) jak slyším taupe odstín, musím to mít. jinak já mám hodně ráda tužky od avonu takové ty vysunovací, když je akce jsou třeba i za 69Kč. a mají hodně odstínů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si pospěš, ať ji ještě ulovíš:) Avonové tužky vůbec neznám.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jj, taky si nevybavuju žádnou negativní recenzi. Škoda jen té výdrže, jinak jim nemám co vytknout.

      Vymazat
  3. priznám sa, že už dlho po nich poškuľujem, keď idem okolo stojana.neviem, ktorou farbou začnem, ale myslím, že to bude onedlho :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať máš šťastnou ruku při výběru:)

      Vymazat
  4. Momentálně tužky nepoužívám, ale recenzi si přečtu ráda, protože pak mohu radit ostatním. Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já byla dlouhou dobu netužková a nakonec jsem si k nim cestu znovu našla:)

      Vymazat
  5. Tak jsem ti koukala na ty tužky Scandaleyes, jednak mě točí, že k nim nikde nemaj testery, no a za druhý - ta hnědá, po které jsem cíleně šla, se mi moc nelíbila, byla asi víc dozrzava než bych ráda. Achjoo. Asi mi není souzeno najít pro mě ideální hnědou, která na mě vydrží a nerozmaže se po hodině.
    Tyhle barvičky vypadaj taky fajně, ale s tou výdrží to nevypadá valně, tak je asi minu. Mně totiž jen tak něco nedrží.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Ta Rimmelovská jde ještě víc do tepla díky zlatým třpytkám, Ještě jsem zvědavá na tu novou hnědou od Catrice. Jenže tam je bohužel problém té výdrže. Ona sice není zas tak tristní v podstatě je průměrná, jenže ve srovnání se Scandaleyes je opravdu slabší.

      Vymazat
  6. tak som dnes kúpila tú name it... len vďaka tvojej recenzii a tá farba je úplne fantastická! už dlho som podobnú hľadala, výdrž tiež vôbec nie je zlá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé, článek přinesl své ovoce. Jsem ráda, že se Ti líbí a že jsi ji ještě sehnala:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...