Stránky

pondělí 18. února 2013

Catrice - tužka na obočí

 Zdravím Vás v novém týdnu a doufám, že jste si uplynulý víkend do sytosti užily/i.Dnešní příspěvek bych ráda věnovala povedené tužce na obočí od Catrice. Co se týče obočí mám ve zvyku ho zvýrazňovat dvěma způsoby. Buď očním stínem, ale na to je třeba mít poměrně pevný štěteček, ať se stín hezky prolíčí až na kůži pod obočím. Nevýhodou tohoto způsobu je jeho kratší výdrž. Výhodou je jeho perfektní měkkost a hebkost.

 Ale dnes bych se ráda věnovala druhému způsobu - tužce na obočí. Nabídka je veliká, ovšem málokdy člověk trefí na ten pravý odstín. Od přírody jsem popelavě plavá a chladný podtón mám i na světlém obočí. Skvělý, o trochu tmavší odstín než ten dněšní, jsem léta používala v tužce od Lancasteru, ale tu už asi neseženu a tak jsem se podívala po tomto od Catrice, který už v názvu něco popelavého naznačuje:) V nabídce Catrice jsem našla odstín 020 Date With Ash-ton a musím říct, že mi perfektně sedl. Možná ještě víc než můj letitý oblíbenec, protože je o ždibec světlejší. Na výběr jsou celkem tři odstíny (010 Blond ur Brow'd, 020 Date With Ash-ton, 030 Brow-n-eyed Peas). Tužka je trochu tužší (není máslově měkká), ale to nevadí, dá se s ní precizně zvýraznit obočí a kartáčkem, ten je mimochodem docela kvalitní, pak lehce rozetřít a změkčit, ať výsledek nepůsobí tvrdě.
 Obočí potřebuju zvýraznit jak sůl. Od přírody ho mám světlé a pokud ho nezvýrazním, mému obličeji chybí rámec a působí mdle. Fotky jsou brány opravdu zblízka, tak 3-5 centimetrů. Bohužel  mám zrovna obličej po odstranění fibromů samý stroupek a na fotku se taky jeden dostal. 

bez úpravy

s  020 Date With Ash-ton

Cena tužky cca 50,-

Shrnutí: za opravdu málo peněz dostanete sice trochu tužší, zato vcelku precizní tužku, která se nerozmazává a pokud si do obočí nebudete zbytečně sahat vydrží celý den na svém místě. Jako bonus je přidána pevná spirálka na rozčesání a úpravu tvaru obočí. Navíc v nabídce je barevně povedený odstín pro plavovlásky. Za sebe doporučuju.

Pohodový start do nového pracovního týdne Vám přeje
tuttobene:)

25 komentářů:

  1. Díky za dobrý tip, v tužkách na obočí pořád bojuju s tím, že jsou moc tmavé! Takže se mrknu po Catrice :-)

    OdpovědětVymazat
  2. úplne súhlasím, aj ja ju používam (teda je jednou z vecí, ktoré používam na obočie) a trafila som ňou farbu, ktorú som potrebovala :-) max. spokojnosť!

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem asi na úpravu obočí totálně tupá, vždycky vypadám jak Marfuška, když si ho nakreslím nebo prostě mám ten pocit, takže už jen geluji gelem od Alverde a kašlu na to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a já bez zvýraznění vypadám, jako by mi minimálně půlka obočí chyběla. Pro mě je to nutnost:)

      Vymazat
    2. já na to, že jsem světlá mám obočí docela tmavé, buď to ještě neumím nakreslit pořádně a nebo asi dokreslovat nemusím, jenže jsem to taky chtěla zkusit :DD

      Vymazat
  4. mam ju tiez a je skvela, sadla mi farba a naozaj drzi, som megaspokojna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S výdrží mě taky mile překvapila.

      Vymazat
  5. Já na obočí nic jiného než tužky ani nepoužívám. O téhle tužce už jsem slyšela a mám ji v hledáčku poměrně dlouho, jenže jak na potvoru Rossmanny se stojanem Catrice jsou ty, co mám nejdál, takže už se skoro 2 měsíce jen chystám na tu hnědou... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám stejný problém. V Ově nedí jediný Rossmann s Catrice, takže je to spíš pro mě svátek, když se k němu dostanu. Ale ta tužka stojí za to, aby si pro ni člověk dojel:)

      Vymazat
  6. Krásně funguje na tvém obočí. No ono to bude i tou povedenou aplikací. Cena je opravdu výhodná. Prima výrobek.

    OdpovědětVymazat
  7. vyzerá fajnovo ale moje obočie je dosť výrazné ;)



    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se máš. Přála bych si výrazné obočí:)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. No jo, trochu jo. Jenže nechtěla-li jsem skončit jako čarodějnice:D tak jsem musela.

      Vymazat
  9. To je dnes už druhá pěkná recenze na tužku na obočí, začínám vážně přemýšlet, že si musím nějakou pořídit... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě musíš:) Tahle je fajn, navíc levná, takže ideál.

      Vymazat
  10. Teda ty máš nádherné obočí! A ty pikantní piha, jako má Sherilyn Fenn!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak teď si mě rozbila. Piha! To si ten strup budu asi pěstovat:)

      Vymazat
    2. V pohodě, začínám o tom vážně uvažovat:)

      Vymazat
  11. Odstín vypadá dobře, až kam sis pro tu tužku musela dojet?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ostravští to mají nejblíž do Karviné nebo Frýdku Místku. Ale zamozřejmě jsem tam nejela jen kvůli tužky. Jinak na stránkách Rossmannu mají odkaz na vyhledání prodejny a pak už si člověk zaklikne kterou značku kosmetiky hledá. Je to tady http://www.rossmann.cz/vyhledani-prodejny/

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...