Stránky

čtvrtek 14. února 2013

Dazzle Dust - Barry M

 Dnes bych ráda splnila to, co jsem slíbila. Proto tu máme článek věnovaný sypkým očním stínům od Barry M - Dazzle Dust.

 Na zkoušku jsem se snažila vybrat víceméně neutrální odstín č. 38 - Beige, což je světlý, lehce nazlátle-béžový odstín s opravdu štědrou porcí droboulinkých třpytek. Stíny jsou ultrajemné až prachové, tím pádem se mi s nimi trochu hůř manipuluje, ale je to otázka zvyku a šikovnosti. A protože zvyk ani šikovnost u těchto stínů pořád nemám v ruce, tak se mi vyplatilo nejdříve líčit oči, pak si ten napadaný svinčík hezky uklidit a teprve potom nanést make-up. Pak je vše ok:)Ještě mě napadá aplikovat stín namokro, to by se taky nemusel rozlétávat do všech stran a navíc by se zvýraznila jeho intenzita. Opravdu silnou barevnou intenzitu docílím s použítím podkladové báze (viz foto), čímž prodloužím i výdrž. Ta je s bází v podstatě celodenní. Bázi opravdu doporučuju, protože jinak Dazzle Dust rychle mizí. Efekt třpytek si dokonale užijete na slunci nebo při umělém osvětlení, takže mohou být dobrou volbou pro večerní líčení. Poud budete mít při malování lehkou ruku, můžete je v z lehkým srdcem použít i během dne. V běžném denním světle nejsou tak  exrémně blýskavé (viz foto oka). Duzzle Dust se dá použít mnoha způsoby a kreativitě a invenci se meze nekladou. Dočetla jsem se, že se dají přimíchávat do make-upu, do lesku na rty, do pudru a vytvořit si tak shimmering pudr nebo do laku na nehty. Já jsem zůstala věrná použití jen jako stínu na oči, ale dovedu si představit použít nějaký světle broskvový odstín jako rozjasňovač, třeba nad lícní kosti.
vlevo: bez báze (špatně se vrství),  vpravo: s bází (dá se lehce vrstvit)

Beige 38 - vrchní víčko, po cca 8 hodinách

 Roztomilé skoro pin up balení o obsahu 6ml je skleněné s černým plastovým vrškem a moc se mi líbí:)Rozhodně u tohoto jednoho stínu nezůstane a už pokukuju po dalších. Cena je víc než příjemná - 179,-. Kupovala jsem na mýchšminkách. Navíc jsem k objednávce dostala ještě štědrou porci vzorků, což mi samozřejmě udělalo velkou radost. Možná se rozhoupu a nafotím i je.

Krásný zbytek dne Vám přeje,
tuttobene:)

9 komentářů:

  1. Pěkný odstín, DD je bezva s bází a krásně se třpytí. Vůbec na mojesminky.cz mají hezké věcičky.

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezký stín, nazlátlý stíny vypadají vždycky dobře

    OdpovědětVymazat
  3. To je moc krásný a univerzální odstín. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím mám jenom dvoje, ale jsou skvělé. Jen pro mě nejsou na každodenní nošení, protože právě to patlání s nimi a nekonečné prášení jsou opruz (nebo se píše opravdu "vopruz"? Už nevím, co si vymysleli pražáci a co je slovo...). Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě opruz, vopruzu pouze rozumím, v aktivním slovníku ho nemám:) A jo, chce to pevnou ruku, trochu štěstí a spoustu trpělivosti a nebo nejdřív nalíčit oči a pak až zbytek. Přesto jsem nahlodaná na další:)

      Vymazat
  5. mám je v bílé barvě a používám je jako rozjasňovač. Jsou super :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...