Stránky

středa 27. února 2013

Dermacol - Botocell intenzivní liftingový krém

 Poslední dobou se roztrhl pytel s reklamou na Botecell makeup a Botocell péči, proto jsem se rozhodla napsat tento post, ve kterém bych chtěla zhodnotit svoje zkušenosti s Botocell pleťovým krémem.




  Botocell intenzivní liftingový krém je na trhu již delší dobu a já ho více zaregistrovala loni na podzim, když jsem k nějakému nákupu dostala jeho vzorek. Nějakou chvíli si u mě poležel, ale nakonec jsem ho vyzkoušela a musím říct, že jsem byla jeho výsledky mile překvapena. Pleť opravdu vyhladil, samozřejmě ne tím, že by vrásky zmizely, bylo mi jasné, že je v něm něco (silikony), co je lehce vyplní a zahladí. Pleť byla hladká a já rozhodnuta k nákupu. Prvních pár dnů se konalo všeobecné nadšení, jak to eňoňuňo funguje. Mazala jsem se s ním ráno i večer. Krém pleť hezky vyhladil a při ranním použití připravil k aplikaci makeupu. Ani ne po týdnu přišlo moje vystřízlivění. Kvalita pleti se rapidně zhoršila, póry se mnohem víc ucpávaly a začalo se mi ještě ve větší míře vysévat akné, ano v mém věku!!! Krém jsem vyhodila a dala silikonům a milému Botocellu adieu.

 Co deklaruje výrobce:

 Složení:


 Pokud máte smíšenou nebo mastící se pleť nebo pleť s větším sklonem k zánětům, tak Vám Botocell vůbec nedoporučuju. Jen si své problémy znásobíte. Pro všechny typy pleti tedy rozhodně není!
 Tento týden jsem na téma silikonů a jejich působení na pleť četla výstižný článek u eM (my jsme si teď s eM káply do noty a "trylkujeme" na společná témata a pak že neexistuj telepatie:),   shodou okolností taky v jednom z krémů od Dermacolu. Velice zjednodušeně, se silikony si nanesete na pleť neprodyšnou vrstvu, přes kterou pleť nemůže dýchat a pod kterou se urychují zánětlivé procesy. Doporučuju přečíst článek od eM, seznámí Vás s těmi fujtajbly podrobněji. Pokud máte zajímavý zdroj informací na téma silikony a pleť, klidně dejte do odkazů. Díky:)
 Nechci tvrdit, že nikomu tento krém nesedne, jen bych chtěla upozornit ty z Vás, které máte problémy s ucpáváním pórů nebo se vám příležitostně dělá akné, že tohle s největší pravděpodobností nebude to pravé pro Vás a raději se mu vyhněte.

Mějte se krásně a příjemnou středu,
tuttobene:)

16 komentářů:

  1. Jojo, silikony jsou zrádné, ze začátku to vypadá nadějně, ale pak začnou dělat prasárny. Já už se jim vyhýbám pokud možno co nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  2. A které krémy by jsi doporučila ? Nebo Ti delali dobre. Mne je 25 a plet mam na akne a ucpavani poru citlivu a v kremech na oblicej jeste sveho favorita vubec nemam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko se mi bude radit, je mi o deset let víc:), ale přesto snad něco málo. Osobně mám dobrou zkušenost s pěstící kosmetikou Janssen, na blogu jsem jí věnovala pár článků. Problém je s dostupností a taky cenově se pohybujeme mezi cca 400-600 za 50ml krém. Pokud bys ji chtěla vyzkoušet, poohlédni se v okolí, v kterém kosmetickém salónu s ní pracují jednak ti doporučí kterou řadu (osobně bych to viděla na zelenou pro smíšenou pleť nebo modrou hydratační, mají i fialovou na aknózní, ale to už chce mít opravdu mastnou pleť, ať si ji zbytečně nepřesušíš) a jednak by ti mohli dát vzorky na vyzkoušení.
      Totéž bych napsala ke kosmetice Dr. Belter, platí pro ni totéž co pro Janssen.
      V drogérii jsem na nic kloudného nekápla. Ale ještě jeden hydratační krém mi hezky sednul - Douglas řada xs-XL Satin Moisturising Face Cream - koupíš v každím Douglasu a doporučila bych nejdřív to menší xs balení. Jednak je příjemná cena a jednak zjistíš, jak to spolu máte:)
      I v těchto mnou zmíněných se najdou nějaké silikony, ale v úplně jiné míře. Pokud bys ráda něco úplně bez, tak pak jedině hledat v čistě přírodních značkách. př. Weleda, Nobilis Tilia nebo možná i v Alverde z DM. Alverde mi ale osobně nepřirostla k srdci. Zkoušela jesem pleťovou masku a peeling a ani jedno mě neuchvátilo, na druhou stranu mi to taky neudělalo paseku na obličeji. Takže nevylučuju, že do budoucna opět něco nezkusím.

      Vymazat
    2. Dekuju za odpoved. Do jedneho salonu se chystam aby jsem tam omrkla korektor od Janssenu tak skusim i nejake vzorecky kremov kdyz to pude. Děkuju za rady.

      Vymazat
    3. Není zač, snad jsem alespoň trochu pomohla:)

      Vymazat
  3. Jsem moc ráda za Tvůj dnešní "dermacolo-silikonový" příspěvek. Děkuji moc, za podporu mého blogísku i mého odtajňování fujtajblů (jestli na to slovo nemáš ochrannou známku, moc ráda bych ho, prosím, použila v mém blogu :). Ta telepatie je skvělá!! A určitě plánuji i nějaký příspěvěk, jak spravit podrážděnou pleť, protože tím teď žiju - ať furt jen nekritizuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš můj copyright na fujtajbl:) Jo, článek na zklidnění pleti se vždycky hodí. Já se prolévala kopřivovým čajem.

      Vymazat
  4. Zkoušela jsem tento krém před rokem a půl když byl jako novinka. Asi po měsíci jsem si z něj vypěstovala slušnou perorální dermatitidu, kterou jsem půl roku léčila u kosmetičky. Připisovala jsem to své citlivé pleti, ale vidím že i ostatní s ním mají problémy. Já už kupuji pleťovou kosmetiku jedině v lékárně nebo u kosmetičky (Bioderma, Biologique Recherche). Ještě mám výbornou zkušenost s kosmetikou Syncare - k dostání v eshopu a v kosmetických salonech. Je opravdu účinná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak koukám, že silikony toho umí mnohem víc:(
      S biologique Recherge dělá i moje kosmetička, hlavně se séry a ta jsou opravdu skvělá. Syncare neznám, dík za tip, alespoň na to mrknu:)

      Vymazat
    2. Já jsem se taky vykašlala na tyto přípravky. Ale v lednu jsem se dostala k zajímavému produktu proti vráskám a musím říci, že jsem s ním velmi spokojená. Je na úplně přírodní bázi, jen je tam nějaký antioxidant a konzervant ale nic jiného.A zatím jsem nic podobného nenašla. Dám tady odkaz na web,kde je o tom vše napsané i s videem. http://feel-young.eu/users/gogol331/

      Vymazat
  5. Chtěla jsem ho koupit mamce, děkuji za tuto recenzi, určitě by jí nevyhovoval! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Znáš můj postoj k silikonu, který nesnáším. (Výjimkou je těsnění sprchového koutu a oken)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. USB, příště valím na moudra rovnou za Tebou a ušetřím si beďary:)

      Vymazat
  7. Ehm ehm tipujem to na divoky koktail mineralnych (ropnych) olejov a silikonov :P inak ten tvoj janssen ma zacina celkom zaujimat :D

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...