Stránky

pondělí 4. února 2013

Douglas - satin moisturising face cream



 Tento hydratační krém jsem si koupila z čiré rozmařilosti. Chtěla jsem něco od Douglasu z řady XS - XL vyzkoušet, krom vatových tyčinek do uší, které mi stejně nakonec k nákupu přibalili. A protože na hydratační krémy slyším, tak volba padla právě na něj. Koupila jsem si ho v akci dnů Marianne, takže dobrých 5 měsíců ho mám doma. Nic extra jsem od této brand řady nečekala, ale nakonec jak už to bývá, jsem byla mile překvapena. Zase nebudu juchat o 106, nemám to moc ve zvyku, to jste si už určitě všimly/i, málo co mě opravdu zvedne ze židle.
 Co bych ráda vyzdvihla je, že tento hydratační krém mi skvěle sedl pod make-up. Oproti většině hydratačních krémů nemusím čekat, než se vsákne a skoro vůbec nepozoruju ten typický lepkavý pocit, který se často u hydratačních krémů objevuje. On tu sice je, ale opravdu v hodně slabém odvaru a jen na pár chvil. V podstatě to znamená, že téměř hned po rozetření krému můžu pokračovat s nanášením make-upu. Navíc mi se všemi make-upy doře spolupracuje a nestalo se mi, že by mi nějaký na tomto podkladu začal cuckovat, nebo dělal při nanášení jinou neplechu. Takže si mě pomalu získal, právě pro tu praktičnost a spolehlivost a téměř sesadil z trůnu můj oblíbený hydratační gelkrém od Janssenu (recenze zde). Ten už teď používám jen když vím, že make-up ten den nebude nebo pokud potřebuju hodně hydratovat.
 Krém neobsahuje parabeny, ale složení vám bohužel nenafotím, krabičku jsem totiž "chytře" vyhodila. Ale jsem holka šikovná a dodatečně jsem složení našla na německých stránkách Douglasu, viz níže. Vůně se mi v tomto případě špatně popisuje, protože mi nic známého nepřipomíná, ale označila bych ji jako čistou, jemnou, přírodní, zelenou. Balení v tubě má bezvadně vychytaný dávkovač, tím pádem se víčko snadno udržuje čisté. Už si přesně nepamatuju cenu, ale 80ml mě stálo něco přes 250,-. Kupovala jsem ho tuším s 25% slevou a běžně stojí přes 300,-, ale přesnou částku bohužel nevím. Pokud někdo víte, klidně napište do komentářů, díky:)


INGREDIENTS: AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, DICAPRYLYL ETHER, GLYCERIN, C 13-15 ALKANE, POLYSORBATE 20, PLUKENETIA VOLUBILIS SEED OIL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ALOE BARBADENSIS GEL, RETINYL PALMITATE, TOCOPHERYL ACETATE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DIMETHICONE, CARBOMER, DIMETHICONOL, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, POLYSORBATE 80, PARFUM, LAURETH-7, C13-14 ISOPARAFFIN, POLYACRYLAMIDE, BHT, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL.

 Z mého pohledu jsem trefila na bezvadný hydratační krém pod make-up. Který krém se Vám pod make-up osvědčil? Těším se na vaše komentáře a mějte se krásně,
tuttobene:)

14 komentářů:

  1. Moc hezky jsi ten krém vyfotila. Dobrý nápad!

    Jinak já mám v oblibě Mary Kay krémy, takže tu nic moc neporadím. Jsou pro mne prostě nej, i když občas vyzkouším něco jiného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem to trochu přehodnotila a možná si jeden jiný krém koupím.

      Vymazat
  2. Zaujimavy obal, musela by som blizsie preskumat ingrediencie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zpětně mě napadlo mrknout na německé stránky Douglasu a bylo to tam. Tak jsem to doplnila. Muzes to prolustrovat:) Jestli je tam něco echt strašného, tak mi to raději ani neříkej, jsem s ním hodně spokojená:D

      Vymazat
    2. videla som aj horšie zloženie, nepostrehla som minerálne oleje (ktoré mne upchávajú pleť), ale oleje, takže to vôbec nie je také zlé :) v zásade sa riadim heslom, čím menej zložiek, tým lepšie.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ráda lehké krémy, pod make-up dávám Tea tree krém od Dr. Popova a nebo dřív, než jsem objevila Tea tree jsem používala Aqualia thermal legere od Vichy.
    Tenhle je pro mě novinka, ani jsem nevěděla, že v téhle řase má Douglas i krémy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tea tree od Popova zní dobře. Od Vichy mi obecně nic moc nesedlo, ale je pravda, že po několika nezdarech jsem tuhle značku začala v podstatě míjet.
      U tohoto z Douglasu asi nějakou dobu zůstanu:)

      Vymazat
  5. To zni slibne...Ja pouzivam pod make-up hydratacni krem od MACu-Studio Moisture Fix SPF 15. Je skvelej, ale dost mi vadi vyrazna (a jakoby chemicka) vune..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem nikdy v rukou neměla, dík za tip nebo minimálně za rozšíření obzorů:)

      Vymazat
  6. Tenhle krém je fajn, mám ho v balení XS, ale na zimu mi přijde hydratační málo :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...