Stránky

pondělí 25. února 2013

Janssen - Long Lasting Make Up


 Dnes bych Vás ráda seznámila s mým letitým kamarádem - dlouhotrvajícím make-upem od Janssen.


 S texturou a vlastnostmi tohoto make-upu jsem opravdu hodně, ale opravdu hodně spokojená. Dokonce tak hodně, že si ho kupuju opakovaně, přestože mi odstín většinu roku nesedí. I ten nejsvětlejší odstín porcelain je pořád dost tmavý. Samostatně ho můžu nosit jen v létě, zbytek roku ho přimíchávám  do jiných make-upů. A proč jsem vůbec ochotná si kupovat make up, který barevně není košer? Jednoduše kvůli vlastnostem. Je lehce tekutý, perfektně se roztírá a skvěle se přizpůsobí povrchu pleti, takže nezalézá a do pórů ani do vrásek. Teda přesněji asi tam zaleze, ale nehromadí se tam a tím pádem je nijak nezvýrazňuje. Vytváří lehký glow vzhled a pleť bez jediné pidi třpytky projasní a barevně sjednotí. Na pleti vytvoří jemný hydratační film, pokožku nevysušuje a nezvýrazňuje šupinky. Krytí je slabší střední, a výdrž téměř celodenní. Rozhodně ještě večer je pořád co odličovat, přestože nevytváří žáden viditelný nános na pleti. Pro mě je to maximálně příjemný a nejlepší make up, pokud nepotřebuju výraznější krytí. Obsahuje UV faktor 12. V létě to chce další ochranu navíc. Z předešlých řádků je nad slunce jasné, že je to můj favorit a z piedestalu ho hned tak něco nesesadí.

 Zdá se, že následující fotky vyšly vcelku věrně. Bohužel jsem v tomto ročním období na tento odstín hodně bledá a taky to jde ukázkově vidět:)

Částečně rozetřen. Lehká tekutá textura, která se skvěle roztírá. Foceno na přímém denním světle.

Úplně rozetřen po celém hřbetu ruky až k zápěstí.  Foceno na přímém denním světle.

Úplně rozetřen po celém hřbetu ruky až k zápěstí.  Foceno na nepřímém denním světle.

 Během loňského roku se dostal do nabídky ještě světlejší odstín Ivory a na ten si dělám zálusk jakmile dokončím ten současný. Balení je s dávkovačem, takže se nemusím bát, že si make-up jakkoliv zaneřádím. Ale stejně jsem zvyklá si dávkovač i lahvičku očistit kosmetickým tampónem, což se zrovna moc nelíbí zlatým popisům a jsou už pěkně ošoupané, jak je hezky vidět na první fotce:) Na balení je uvedeno spotřebovat do 6 měsíců po otevření, ale vzhledem k tomu, že ho domíchávám a jen během léta používám samostatný, navíc se velmi dobře roztírá a není třeba aplikovat velké množství, vydrží mi téměř rok. Zatím ani jedno balení (a to jsem jich opravdu měla snad víc než 5) se mi nezkazilo nebo makeup nijak nezměnil vlastnosti. Make-up je slabě parfémovaný,  parfemace je podobná nivea krémům (obecně).
 Nevýhodou tohoto make-upu je jeho dostupnost. V běžné síti drogérií a parfumérií ho neseženete a musíte se pro něj vypravit do kosmetických salónů, kde s kosmetikou Janssen pracují, případně pohledat na netu.

 Znáte tento make-up? Který s podobnými vlastnostmi je Váš oblíbený?

Pohodový start do pracovního týdne Vám přeje
tuttobene:)

11 komentářů:

  1. Make-up neznám, ale vypadá dobře. Jen škoda toho odstínu, ovšem pokud je v nabídce světlejší, mohlo by to stát za to. :)
    Já mám momentálně ráda hydratační make-up od Gabrielly Salvette. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mě svrbí prsty na ten světlejší. Ten hydratační od GS jsem zkoušela v obchodě, zdál se mi vcelku příjemný.

      Vymazat
  2. Tak tato značka je pro mě neznámá a je to asi tím, jak píšeš, že je pro kosmetické salóny. Obdivuju Tě, že jsi udělala kompromis s barvou, já jsem hrozná bledule a letní opálení mi vydrží měsíc :). Ale chápu, že takové výhody stojí za to a že stojí za to i ho namíchat. Já svůj nej pořád hledám. Mám teď make up od Astor, a i když mi moc vyhovuje barva, už koukám po něčem lepším...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ji sháním přes kamarádku, která s Janssen pracuje. Je to sice trochu na dlouhé lokte, protože nás dělí nějakých 300km:)
      Od Astor jsem snad nikdy makeup neměla. A úplně rozumím tomu pokukování po něčem lepším :)

      Vymazat
  3. Já s tímhle makeupem ani značkou bohužel zkušenosti nemám, ale vypadá vážně super:) Já mám ráda Chanel Vitalumiere Aqua, ale nedávno jsem ho vyměnila za BB od Bobbi Brown a jsem fakt mile překvapená - taky kryje spíš lehce až středně a na pleti vypadá fakt pěkně a hlavně je hodně světlý a je to PŘESNĚ moje barva pleti:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BB od BB zní víc než dobře. Pokud jsem ho u Tebe nepřehlédla, tak už se těším na recenezi:)

      Vymazat
  4. Neznám makeup, ale jméno kosmetiky mi něco říká. Momentálně mám nejraději Lancome teint idole ultra 01

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jméno je spojeno s farmacií, Možná, že mnohem více lidí ho má spojeno s léky. Víě, že Lancome teint idole jsem ještě nezkoušela. Nevím proč, vždycky mě to táhne ke stojanům jiných značek, což je určitě škoda, protože možná mi něco moc dobrého uniká.

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. O této značce jsem ani nevěděla!
    Já mám nejraději asi makeupy od značky Rimmel :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...