Stránky

úterý 5. února 2013

Lesková Giveaway

Hlavní cena: EA lesk, odstín Rosegold

připutuje samozřejmě v krabičce

 Jak už určitě víte, nejsem velká milovnice lesků. Vcelku proti nim nic nemám, nicmémě na rtech je mi příjemnější rtěnka a tak se toho jednoduše držím. Přesto, když jsem viděla tento lesk od Elizabeth Arden v krásném univerzálním odstínu 18 Rosegold, tak jsem si říkala, že by se mnohým z Vás mohl líbit a byl by z něj  bezvadný dárek do giveaway. Pokud se Vám líbí, tak neváhejte a zapojte se do soutěže. Pravidla jsou pořád stejná. Stačí když budete:
  1. pravidelným čtenářem a členem tohoto blogu 
  2. doručovací adresa bude v ČR nebo SR 
  3. pokud budete tuto giveaway sdílet na svém blogu, můžete zanechat další komentář s odkazem 
  4. voňavé neanonymní dámy ze Stodolní se mohou v případě zájmu účastnit taky:)
  5. a jak vienettka chytře poznamenala, budu moc ráda, když mi připíšete email, ať vás v případě výhry můžu rychle kontaktovat:) 

 Těm (voňavým dámám) mimochodem moc děkuju za šátek, vzorky a norkový olej, které tvoří doplňkovou cenu, takže výherci budou tentokrát dva.

Doplňková cena
Giveaway poběží do 22.2. do 22:OO hodiny, ať se to dobře pamatuje. Hodně štěstí ve hře a krásný zbytek úterý přeje
tuttobene:)

53 komentářů:

  1. Skvelá GA! :) Rada sa zapojím
    dominica078@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. benita.lm@gmail.com
    obě dvě ceny jsou úžasné! (i když já taky raději rtěnky, na druhou stranu lesk je na léto ideální ;))

    OdpovědětVymazat
  3. všetko splnené :)
    zubajova.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný lesk :)
    irca.blazkova21@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. vyzera perfektne! Vsetko splnene.
    viacstylu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. krásný lesk! christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné! :)
    elisabeth-waltz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Odstín vypadá pěkně.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. krásný :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. lucifrid@lucifrid.com
    fajne to darky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pekné ceny :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Tutto, to je krásna giveaway! pravidelný čitateľ, ako vieš, som :)
    justinaforfun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. To by byl krásný dárek na narozeniny 22.2.
    fx80010@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. sleduji jako Luci
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Napsat email v podmínkách není, tak nevím, proč ho všichni píší..? :-D No nic, já se prostě hlásím do giveaway a mail mám v případě potřeby na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná soutěž :)
    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. To já poslední dobou sahám jenom po lescích a tenhle by se mi hodil.

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherná farba :) Splnené
    magdalenka98@googlemail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělá giveaway! :)
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Já chcu lesk! :)
    sonidlosnails@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. sleduji už dlouho :)
    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Hlásím, že splňuji všechny kvalifikační předpoklady! Lesku zdar!
    ustarnouciblogeriny@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Dobře zvolený dárek do GA ;-)

    salvomontalbano@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. a tak to vyskúšam....
    aiculka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Podmínky splněny :)

    Krecek.jana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Splněno!:)
    blogbychockie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, sleduju jako Haňule Strakovic.
    Strakova.H@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. vyskúšam štastie aj ja, ďakujem za pozvanie :)
    nikdy som od EA nič nemala ...
    monicainessence@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Fantastická soutěž...lesky já můžu vždy a všude.
    Pravidelným čtenářem jsem už dlouho, takže nezbývá než si pořádně držet pěsti. :-)
    lucinkamala(zavináč)seznam(tečka)cz

    OdpovědětVymazat
  30. krasna giveaway
    monikabullova@gmail.com
    a sledujem ta cez GFC Aelin

    OdpovědětVymazat
  31. krasne vecičky :) hned by som ich brala :))
    hahaa :)
    izurka357@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  32. Už chvíli jsem se chtěla ke GA připojit, ale vždycky jsem zapomněla - tak tedy jsem tu. Moc pěkná Elizabeth A.:) mfrohlichova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  33. zkusím štěstí:)
    Martinka.mal@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...