Stránky

středa 20. února 2013

My Queen - Alexander McQueen

 Máme za sebou polovinu února a zatím jsem se nevěnovala vůním. Nastal čas to napravit a nejlépe královsky s vůní od Alexandra McQueena. My Queen byla mou queen jen na chvilku. Bohužel. Není to její chyba, ale jen a pouze má, protože kdo chce víc, nemá nic! Ale hezky popořádku.

 My Queen, to je subtilní fialkovovo vanilkový pudrový obláček zasypaný špetkou mandlí a trochou sladkého heliotropu. Potud velice ženské, mělo by se mi líbit. Ale pozor, ten pudrový obláček v sobě skrývá v malé míře něco silně dráždivého a tím je pižmo. Jenže tohle pižmo není to miminkovsky vymydlené, tohle je sice čistá, ale teplem pulzující lidská kůže, navíc podpořená zemitou pačuli a suše teplým cedrem. Této kombinaci připisuju, že celkem krotká fialkové vůně tu a tam vystrčí smyslné a lehce dominantní růžky. Stále by se mi měla líbit a taky že líbí nebo lépe řečeno líbila. Dokud jsem nepodlehla chvilkovému poblouznění a touze pořádně se s ní zlít. Chtěla jsem víc fialek, ale místo toho jsem dostala koňskou dávku pižma, až mi začalo být silně nepříjemné, protivné a dusivé. Podobnou nálož přesně tohoto typu pižma jsem už poznala v Urban Musk od Toma Forda z jeho White Musk Collection a nebyl to můj šálek čaje. Jestli někdo stojíte o pižmovou nakládačku, směle do něj (do Urban Musk). A tak se mi moje hamižnost po fialkách nevyplatila. Od té doby,  ikdyž se s My Queen navoním přiměřeně, pořád na mě útočí pižmo přesně v té podobě, kterou nemám ráda. A to je vše. Pro mě zazvonil zvonec a story s My Queen je konec. Všem doporučuju, nepodlehněte touze se s ní zlít jak zákon káže. Ikdyž dost možná zrovna na vás to pižmo v takové míře vylézat nebude a najdete moc zajímavou a lehce dráždivou fialkovou vůni.

 Co se týče výdrže, ta je velice slušná. Bohužel ty krásné fialky v této vůni jsou subtilní a prchavé (alespoň na mně).

Parfumér: Anne Flipo, Dominique Ropion
Složení: parmská fialka, sladká mandle, pomerančový květ, heliotrop, bílé pižmo, pačuli, cedr, vanilka

Voňavou středu všem,
tuttobene:)

PS: pomalu se nám krátí čas na giveaway. Pokud máte chuť se zapojit, připomínám, že do pátku do 22. hodiny máte čas:)

13 komentářů:

  1. Krásná fotka, příhoda mne pobavila, tebe už tedy méně. Obdivuji, jak umíš psát o vůni. Já to nikdy tak neumím. Buď mi voní nebo ne. Všechny vůně mi vybírá manžel a vždy se strefí. Nevím, jak to dělá, ale když hledá novou, tak mu to trvá alespoň hodinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě Tě zná nejlíp a tak mu to vždycky vyjde:) A děkuju.

      Vymazat
  2. Moc pěkná fotka, vystihující i Tvůj komentář k vůni. Taky obdivuji popis vůně...hold pižmo je zrádné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nesnáším pačuli...
    A naše nosy a mozky jsou opradu fikané...

    OdpovědětVymazat
  4. Ač jsem silná žene, tak obláček téhle vůně mě přilehne a nepustí, v puse mám narvané nedobré fialkové bonbóny a ty mě dusí...Fialkové vůně mám moc ráda, ale tyhle fialky jsou pro mě vražedné.
    Jinak přesně tohle " kdo chce moc, nemá nic " s vůněmi dobře znám ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že v tom "kdo chce víc, nemá nic" nejsem sama:)

      Vymazat
  5. ¨Myslím, že by mi mohla vonět, a ten flakonek je skvostný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Flakón je zajímavý a celkem robustní. Každopádně ale doporučuju nekupovat naslepo a raději ji předem očichat. Ikdyž já si ji taky nejdřív otestovala a stejně mi provedla takové psí kusy, ikdyž na její obranu - nebyla to její chyba:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...