Stránky

pátek 1. února 2013

Orly - Thorned Rose

Denní světlo

 Po tomto odstínu jsem už drahnou dobu pokukovala, ale vzhledem k vysokému poštovnému z micky-nails, jsem si jednoduše nechala zajít chuť. Až minulý týden koukám k Day na její novoroční výprodej a byl tam. Skončilo to jak muselo, v úterý přicestoval:) Miluju tyhle syté vínové, tmavě červené nebo červenofialové odstíny, ovšem jako součást pedikúry. V euforii, že jsem ho sehnala, nalakovala jsem ho i na ruce. A musím uznat, že se mi k bledé zimní pleti moc líbí. Co vám?


Umělé osvětlení, jde víc d červenohněda

 Lakovala jsem dvě vrsty, dalo mi to trochu práce, přece jen nejsem zvyklá malovat nehty na rukou výraznými odstíny a každá chybička jde vidět. Smekám před všema s dokonalou homemade manikúrou!  Lak je trochu řidší, než jsem zvyklá, zato vršek alias rukojeť má odpravdu perfektní, skvěle se drží a neproklouzává. Lakovala jsem ho hned úterý dopoledne a dva dny vydržel v top stavu.  Třetí den se začaly šoupat špičky, ovšem je pravda, že u mě se žáden lak nemá jako v bavlnce a dostává pořádně zabrat.

Přeji Vám krásný pátek a nadcházející víkend,
tuttobene:)

16 komentářů:

  1. Takovéhle barvičky mám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  2. nádhera, v micky nails objednávám taky, ale nechávám si to dovézt do Brna, pak je to bez pošty. jinak na tyhle tmavé odstíny stačí korekční pero a je to v poho. já když si lakuji levou rukou pravou, tak to je mazec :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš s dodáním z micky nails skvěle vychytané:) Korekční pero jsem použila. Holá nutnost. Ať lakuju jakoukoliv rukou, výsledek je takový jaký je:/

      Vymazat
  3. Krásná barva, je do hněda? Jako Merlot?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, na denním světle se přiklání k fialové vínovce na umělém nebo ve stínu jde víc do hněda. No, líbí se mi moc!

      Vymazat
  4. Představ si, že jsem tenhle lak měla od Day půjčený :) Hrozně moc se mi líbil a seděl mi k pleti rukou a plánovala jsem, že si ho koupím. A ještě furt ho nemám, nějak ty výprodeje vždycky prošvihnu :( Každopádně dobrá koupě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem Ti ho v podstatě vyfoukla. To mě trochu mrzí, protože k Tobě na blog chodím ráda. Na druhou stranu jsem samozřejmě ráda, že ho mám. Každopádně chytně-li Tě touha ho lakovat, dej vědět, ráda Ti ho půjčím:)

      Vymazat
    2. Tak jsem to vůbec nemyslela, jsem ráda, že ho máš ty :) A až mě znovu chytne touha, tak ho někde rovnou koupím, jak se znám :D Ale děkuji - třeba si někdy půjčíme nebo vyměníme nějaké jiné produkty :)

      Vymazat
    3. Jasně, jsem pro každou srandu:D

      Vymazat
  5. Prekrasna barva a vypada skvele na kratkych nehtech.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...