Stránky

čtvrtek 21. února 2013

Rychlý tip na kožené rukavice

 Pro všechny, které rády nosíte rukavice a chcete rozšířit svoji rukavičkovou základnu mám tento rychlý tip na kožené rukavice od Bati. Vím, Baťa v poslední době nesrší "bůhvíjak" pestrou a hlavně zajímavou nabídkou, přesto se dá v jejich nabídce něco málo vybrat. Majitelky drobných ruček mají větší šanci na výběr, v malých velikostech je nabídka docela široká. A hlavně klasické kožené rukavice v ceně od 99,- běžně člověk nepotká. Navíc pokud vaše objednávka přesáhne 499,- neplatíte ani poštovné. Já si k objednávce bot pro děti přihodila tyto 





Mé další tipy by byly:
zdroj: www.bata.cz
 nebo tyto hnědé
zdroj: www.bata.cz
Pokud se Vám bude dnešní rychlý tip hodit, budu jen ráda. A ještě pro úplnost - zítra nám končí giveaway, losování a vyhlášení proběhne někdy během víkendu a už se moc těším, že dvěma z Vás udělám radost:)

Hezký večer,
tuttobene:)

11 komentářů:

  1. Super! Díky za tip, já si na ty kožené potrpím, mám už několik barev. A je fakt, že by se Baťa mohl polepšit v nápaditosti:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, ale ty hnědé jsou pánské. Jaké je asi číslování? No jdu pátrat. Díky! Rukavice to je moje!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já na to ty hnědé taky koukala, byly v sekci dámských, a v popisu mají, že jsou dámské, jen v názvu jsou značené za pánské. Podle velikostí by měly být dámské. Ale asi bych se na ně raději doptala, jistá si teda nejsem:) Hodně úspěchu v pátrání!

      Vymazat
  3. Rukaviček není nikdy dost - tyto kožené se mi líbí, cena je super. Já svoje poslední kožené rukavice dvakrát ztratila v metru - stály 400 a od té doby si kožené rukavice kupovat bojím :). Jen jsem teď totálně zanevřela na Baťu a zapřisáhla se, že už tam nevlezu. Dvakrát jsem od října reklamovala nové boty. Už to dávno není TEN Baťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, není. Co se bot týče, občas ještě něco koupím pro děti a pro sebe výjmečně.

      Vymazat
  4. Pěkné moc :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Šmarjá, to jsem neměla vidět! Bez rukavic nevycházím z domu od října do března... A nikdy jich není dost! Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak právě, že teď to peněženku nebude moc bolet:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...