Stránky

čtvrtek 7. února 2013

Štětce bdellium tools maestro series

Někdy před Vánoci jsem na mýchšminkách objevila řadu štětců bdellium tools. Ze tří nabízených řad (maestro series, studio line a green bamboo) mě nějvíc zaujala právě maestro. Přiznávám jsem konzerva a černé provedení štětců mě stále oslovuje. Vybrala jsem Contour, Crease a Blending. Nebudu a ani nechci dělat nějaké rádoby odborné srovnání, protože co se štětců týče jsem prachobyčejný zelenáč a moc toho odzkoušeno nemám. Moje dosavadní výbava se skládala ze štětců Everyday Minerals (ty jsou mimochodem moc fajn, dále dvou kousků od Petra Lukeše (můj štětcový high-end:) a pak nějakých noname, které přežily leckterou čistku a já už si ani nepamatuju jak jsem k nim přišla. Takže bych jen ráda napsala svůj postřeh a jak jsem s nima spokojená.




Contour 945 jsem si přibrala k Natural Dazzle Premier od Barry M (recenze zde), protože mi chyběl a štětec na tvářenku se díky své velikosti ke konturování nehodí. Štětec je seskládán z kozího chlupu a trochu mě překvapila jeho řidší hustota. Ale to je dáno tím, že dotud jsem byla zvyklá na extra hustý štětec na tvářenku a kabuki štětec na pudr. Co mě ale zarazilo, že z něj vypadávaly chlupy. Naštěstí jen během prvních použití a prvního čištění. Asi jich pár nebylo dobře přichyceno a ty pak vypadly, nebylo jich naštěstí moc a celkově na objemu štětce neubraly. Předpokládám, že jsem měla smůlu na jednotlivý kus. Co se týče konturování odvádí svou práci dobře, tím, že je subtilnější nanáší pudrové produkty v užších pruzích a taky s ním nenaberete velké množství bronzeru (pudru, tvářenky) takže intenzitu odstínu nepřeženete a můžete vrstvit dokud potřebujete, přesně tak jak to mám být. Zvládnu s ním nanést i tvářenku, ale primárně ho k nanášení tvářenky nepoužívám. Chlup je měkký a při dotyku na pleti příjemný. Takže prvotní rozčarování z pár vypadlých chlupů je naštěstí pryč a jsem s ním moc spokojená.
Contour 945


Crease 781 je složen z přírodníno a syntetického chlupu a perfektně se sním nanáší stín do očního záhybu. Opět je krásně měkký a na jemné kůži víček moc příjemný. Z tohoto jsem nadšená, protože nanést stín do záhybu je hračka. Díky seskládanému tvaru chupů se do záhybu velmi lehce dostanu. Rozhodně doporučuji.

Crease 781

Blending 776 je složen z přírodního chlupu a pro mě další trefa do černého. Hravě roztírá a zjemňuje přechody mezi jednotlivými očními stíny a ty pak plynule přechází jeden do druhého. Než jsem si pořídila tento štětec snažila jsem se "blendit" pomocí malého kabuki štětce na oči od Everyday Minerals. Ono to šlo, ale ne tak lehce a né téměř jedním tahem. I tento štětec vřele doporučuji.

Blending 776


Cenově štětce spadají do střední kategorie a podle toho jak příjemně se mi s nimi pracuje si troufám napsat, že jsou  vážně povedené a pro moji vlastní potřebu naprosto dostačující. Doporučuju všem, které se běžně a rády líčíte. Za rozumnou cenu koupíte kvalitní štětce. Ještě pro úplnost dodám, že je čistím dětským šampónem a žádný speciální přípravek k čištění štětců nepoužívám.

Budu ráda, když se se mnou podělíte o vaše zkušenosti co se štětců týče. Mějte se krásně a
tuttobene:)

19 komentářů:

  1. bdellium tools štetce ma veľmi lákajú, moja zbierka štetcov je absolútne chabá... nedávno som písala o štetci od Gosh, čo je jedna veľká katastrofa. Pri každom nanášaní mi ostane kopec chlpov na tvári!!! stále uvažujem, či si ich objednať, vyzerajú naozaj dobre, páči sa mi hlavne žltá rada... ale úplne najradšej by som si prečítala o štetcoch peter lukeš, jednu dobu som si ich chcela strašne kupiť, ale dostať sa k ním je neskutočná tortúra, za poštovné sa mi nechce dávať cez desať eur... ty si ich mimochodom odkiaľ zohnala? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, četla jsem to zklamání z Gosh. Mně se bdelium tools zdají jako opravdu dobrá volba pro běžné líčení, pro ty kteří se líčení nevěnují profesionálně a chtějí slušný štětec. Zvlášť z těch štětců na oči jsem moc nadšená. Ale mám je krátce, takže ještě se ukáže co vydrží. Naproti tomu Petr Lukeš jsou drahé, ale vydrží věčnost a co se týče kvality nemůžu říct jediné křivé slovo. Tyhle mám opravdu několika lety prověřené a divím se, že jich nemám víc (vlastně ani ne, vždy se mi připlete do cesty něco, po čem skočím a štětce odsouvám) Navedla mě na ně kamarádka, která s nimi líčí. Objednávala jsem je přímo ze stránek Petra Lukeše. V rámci ČR je pošta zdarma.

      Vymazat
    2. tak si ma celkom slušne namotala na tie lukešove, radšej uprednostním jeden poriadny, ktorý stojí za to, ako desať paštetcov... snáď sa ku ním dostanem aj niekde na Slovensku. Teším sa na recenziu tých lukešových ;DD

      Vymazat
  2. Ahoj, rada by som zhliadla clanok o stetcoch od Petra Lukese, ja sa chystam si kupit stetce od Laurendoru , ale zaujimalo by ma ci su tie od Lukeša až take dobre.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se najde spousta povolanějších ke zhodnocení štětců od Lukeše, v mé výbavě jsou sice dlouho, ale jen dva kusy. Jsem jednoduše nadšená a moc spokojená. Pokusím se teda něco málo o nich napsat a nafotit během února.

      Vymazat
  3. vypadaji elegantne :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé :) Petr Lukeš, konečně spřízněná duše. Ale moc je nedoporučuj ostatním :D Mám pocit, že celý český beauty svět je zvyklý na "nejjemňoučkavité" štětce. Někoho by pak mohlo překvapit, jak nanáší ve velkém. Takový tvářenkový štětec z kozy je vážně nářez (zbožňuju!) a obdivuji všechny, co se dokážou nalíčit s jemňoučkýma třeba od essence apod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mě taky překvapuje, že se o nich na blozích málo píše, protože už když se člověku dostanou do ruky, tak je mu jasné, že se o žádné šmidlátka nejedná a v ruce drží opravdové štětce!
      Řidší hustota chlupů je přesně to, co mě na tom Contour zarazilo. Z tvářenkového kozího (vypadá to, že máme rády stejný kousek:) jsem zvyklá na extrahustý sklad pořádných chlupů, který nabere a jedním dvěma tahy nanese. Žádné saky paky. Něco obdobného jsem nějak automaticky očekávala i u toho konurovacího. Nakonec jsem ale tu "řídkost" toho štětce uvítala, protože vrtstvím do požadované intenzity a svou laickou rukou to s bronzerem nepřeženu.

      Vymazat
  5. Stetce jsou pro me naprosto nezbytne...pouzivam je stetec i na nanaseni make-upu. Musim se ale priznat, ze pouzivam ty uplne obycejne z Rossmana, protoze cena znackovych stetcu me vzdycky odradila.

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě nepotřebuješ do drahých investovat, protože pokaždé když Tě vidím, vypadáš skvěle:)

      Vymazat
  6. Tak ty vůbec neznám, ale nevypadají špatně!:) já teď používám Real Technique štětce a jsou úžasné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Real Techcnique jse zatím v ruce neměla, ale dost si je pochvalují a ty taky, tak na nich něco bude:)

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Tutto (nebo Bene?) ;-),
    nalákala jsi mě na svou soutěž, které se musím stůj co stůj účastnit (za chviličku). Napřed ti chci ale napsat, že jsem hrozný "štětcový lempl". Vážně. Mám jen dva štětce a z toho jeden vypadá jako kočičí ocas :-D. Takže upřímně děkuju za nakopnutí, budu se muset dovybavit (tihle tvoji fešáci vypadají skvěle).
    PS: ta ambrová lahůdka od Hermés by šla klidně na vandr, takže pokud budeš mít zájem, písni mi na lucinkamala@seznam.cz a domluvíme se. ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Docela mě zaujal ten crease, ten můj mi moc nevyhovuje a nový by se mi rozhodně hodil:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně bezvadně sednul do očního záhybu, takže u mě dobrý:)

      Vymazat
  10. Pošilhávám po těchto štětcích už dlouho.. ale vždycky se najde něco za co je třeba utrácet dříve. Aspoň mi je všechny bloggerky odzkoušíte a já si pak pořídím ty nej:) Černé jsou krásné a sympatické těma kozama (s kozou mám svůj na pudr a je boží), zelené hezké... těžký výběr. Jsem ráda, že jsi spokojená. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, pořád je něco co je "nutnější":) U mě není ani tak problém vybrat štětec, jako vybrat značku. Ale prubla jsem a hlavně ty na oči jsou opravdu fajn:) Tvářenkový kozí je jeden z nejlepších!

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...