Stránky

sobota 2. března 2013

20% sleva na Hairbeauty

 Dnes mám pro vás jen ryhlý miničlánek a snad pro některé z vás užitečný tip.

 Eshop hairbeauty.cz nabízí až do 8.3. u příležitosti MDŽ:D 20% slevu na veškerá sortiment. Takže pokud chcete vyzkoušet  nebo máte rády laky na nehty China Glaze, ty mimochodem vycházejí na krásných 96,-, přírodní kosmetiku Natura Siberica nebo vlasovou kosmetiku Schwarzkopf Professional a další, určitě se podívejte.

Všem přeju krásnou sobotu s prvním příslibem jara (alespoň u nás to vypadá hodně jarně),
tuttobene:)


13 komentářů:

  1. MDŽ? Hurá! Dostanu rudý karafiát... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ti teda pěkně děkuju, objednávka za tisíc jen to mrkne! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo. Já jsem věděla, že mě v tom samotnou nenecháte:D

      Vymazat
  3. Pozývam ťa na moj novy blog,prebieha giveaway :)

    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Bezva tip, hned to jdu zkouknout! MDŽ - hurá o důvod víc k nakupování. krásný předjarní víkend Tobě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Jj, MDŽ je vůbec povedený důvod k tomu udělat si radost:)

      Vymazat
  5. Díky, slevy mne baví. Co z té ruské kosmetiky doporučuješ? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji ještě nemám odzkoušenou, ale na seznámení jsem si vybrala to černé detox mýdlo, to se mi momentálně hodí a pak jsem přibarala nějakou tělovou kosmetiku. Přece jen s pleťovou kosmetikou jsem momentálně opatrnější, ale spoustu lidí si ji chválí. Určitě postupně vyzkouším i něco z té pleťové:)

      Vymazat
  6. Skvělé zprávy! Mám od Sibericy noční krém pro suchou pleť a je úžasný! Moje citlivá a suchá pleť si libuje, rychle se vstřebá, hezky voní... Jupí! Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže jseš taky spokojená. No uvažuju o pleťovce čím dál víc. Už jsem psala Martině, že až si dám plet trochu dohromady, tak se na ni určitě vrhnu. Zatím jsem zvědavá na čistidla:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...