Stránky

středa 6. března 2013

ARTDECO eyeshadow base - nová versus stará


 Tuto bázi pod oční stíny v kelímku od ARTDECA určitě většina z vás zná nebo jste už o ní minimálně slyšely/i. Dnes to nebude ani tak recenze, jako spíš ukázka, co od ní můžete čekat tak rok, rok a půl po otevření. Aby nedošlo k mýlce, tuto bázi mám hodně ráda a kupuju si ji opakovaně. Vyhovuje mi pastovitá konzistence, která se velice lehce roztírá a na víčku vytvoří lehkou světle béžovou opalizující vrstvu. V podstatě se mi líbí i jen samotná a někdy si jen rychle sjednotím víčko a stíny vynechám. Samozřejmě podpoří výdrž stínů i jejich barevnou intenzitu. Ovšem v těchto ohledech se mi zdála ještě lepší báze od Dermacolu, ale ta mi nevyhovala texturou (více zde). 


  A tady už máte vedle sebe dva kelímky. Vlevo je čerstvě otevřený, ten vpravo je přes rok a půl starý. Bohužel báze s plynoucím časem vysychá a pastovitá konzistence se mění až na gumovitou. V kelímku mi zbyla tak 1/4 báze. Z počátku se to dá ošetřit tak, že si vrchní vyschlou vrstvu shrnete a použijete bázi z pod ní, ale nejde to tak do nekonečna, nakonec báze vyschne a zgumovatí celá. Nicméně výrobce na kelímku uvádí spotřebovat do 12 měsíců po otevření a v podstatě to sedí. 

 Na další fotce vidíte jak vypadá konzistence čerstvé báze (vlevo) a staré (vpravo)


 A tady jsou už rozetřené. Vlevo (nová) se dala lehce rozetřít    a okamžitě přilnula k pokožce. Stará vrstva vpravo se dokonale rozetřít nedá a tvoří nesouvislé vrsty, k pokožce ale stále přilne velice dobře.


 Co  napsat závěrem? Určitě je jasné, že bázi od Artdeca mám ráda a jsem s ní spokojená, jinak bych si ji opravdu opakovaně nekupovala. Dokonce mi ani ta 1/4 vyhozeného starého obsahu nevadí a bázi to pro její výborné vlastnosti odpouštím. Beru to tak, že je to tak trochu moje chyba, že ji nejsem schopná za rok vypotřebovat:)Pro úplnost - cena cca 200,-.

Která báze Vám dělá dobrou službu?

Mějte se krásně, užijte si středu a 
tuttobene:)

30 komentářů:

  1. Zní to dobře i jsi mne navnadila, ale balení mne odradilo. Mám raději tuby než kelimky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, kelímek, vážně není ideální, mně to až tak nevadí, ale je mi jasné, že pro mnoho lidí to bude jeden z rozhodujících faktorů.

      Vymazat
  2. Já miluju báze artdeco, momentálně mám tu v tubičce, je výborná a vysychání nehrozí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, zaregistrovala jsem ji u Moniky (in essence).
      Chci se zeptat, jak dlouho Ti tubička vydrží? Předpokládám, že vlastnostmi bude stejná, ne-li lepší.

      Vymazat
    2. Přiznám se, že mi přijde stejná a vydrží při každodenním použití /jak jsem bez ní mohla žít? :)/ tak 2 měsíce, možná o něco dýl. Nevím to přesně, protože tu první jsem nepoužívala každý den a teď ji mám přes měsíc a mám tam ještě víc než půlku.

      Vymazat
    3. Tak kamarádka, co kupovala tu první se mnou /na dnech Marrianne/ ji ještě má a používá denně! Takže toliko k výdrži :)

      Vymazat
    4. No tak to je skvělé. Mám dalšího adepta:)

      Vymazat
  3. Úplně nejlepší báze co jsem kdy měla byla od Mac a Benefitu. Ale přiznám se, že moc báze nepoužívám, jsem líná jako veš:-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je to celkem nutnost. To víš vrásčitá víčka, do těch se to bez báze slévá jedna radost :D

      Vymazat
  4. já mám ráda bázi od Urban Decay Sin, ta je pro mě top

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. UD bude určitě skvělá. Mně se jen nechce dávat takovou sumu za bázi. Alespoň, že je dávají k některým paletkám. To je příjemné:)

      Vymazat
  5. Na Tvoji oblíbenou Artdeco bázi se určitě chystám,jakmile vypotřebuju tu svoji MUA, o které jsem psala. Ale od Artdeco jsem zahlídla ještě jednu minerální bázi v tubičce za 285 kč a říkám si, jestli třeba bude taky tak dobrá, ale nevím jak s obsahem, připadá mi, že Tvoje má větší obsah za velmi dobrou cenu.
    Můžeš na ni juknout tady:
    http://www.krasa.cz/mineralni-baze-pod-ocni-stiny-mineral-eyeshadow-base-sensitive-2-g.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V kelímku je 5ml. Zrovna jsme tady s Renou diskutovaly tu v té tubě a ta taky vydrží dlouho, navíc nehrozí vysychání. Cena je taky únosná, takže pro mě by to byl adept na příšti koupi:)

      Vymazat
  6. Už jsem o ní hodně slyšela, ale nikdy jsem jí nezkoušela :) Já mám ráda bázi od Too Faced, funguje skvěle a navíc mi vyhovuje i balení v podobě tuby:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, viděla jsem ji u Tebe v duelu s Dermacol bází:)

      Vymazat
  7. Já ji mám taky a jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře. Je nás dost, co ji máme rády:)

      Vymazat
  8. jako bázi používám teď od Collistaru, což asi ani báze není, ale stíny drží, pak mám od UD, klasika a bezva jsou matné tužky od BeYu jako podklad pod stíny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co to je od Collistar? Když Ti to jako báze vyhovuje, proč ne. Ty tužky si od Tebe pamatuju, to je pěkná sada:)

      Vymazat
  9. Já používám tužku od NYX v odstínu Milk a jsem s ní amximálně spokojená. Bázi od Artdeco jsem měla taky, ale vadilo mi právě, že vysychala a nestíhala jsem ji spotřebovat, ale jestli existuje i v tubičce, asi nad ní pouvažuju. O tužce NYX si můžeš počíst tady:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/01/loreal-color-infaillible-tuzka-nyx-tipy.html

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj.Mám také bázi ARTDECO za 176Kč z parfumerie již několik měsíců a jsem s ní maximálně spokojená..a krásně voní.

    OdpovědětVymazat
  11. Od Artdeca používám už dlouho rtěnky a voděoodolné konturky na oči. Bázi jsem nezkoušela, ale je pravda, že stíny používám minimálně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnku jsem zatím neměla, ale co jsem koukala, dělají mimo jiné i nádherné matné kusy:)

      Vymazat
  12. Bázi Artdeco používám půl roku a jsem s ní spokojená. A za ty peníze by mi taky nevadilo, kdyby po roce a půl zgumovatěla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ji do té doby stihneš celou vypotřebovat. Mně se to zatím nepodařilo:) Ale je to přesně tak jak píšeš, rok dobré služby za cca 200,- je hodně slušný výkon. A rozhodně se ji nemusím bát doporučit:)

      Vymazat
  13. Aspoň mám motiváciu na ňu nezabúdať a používať denne:D

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...