Stránky

pondělí 11. března 2013

Bourjois - Rose de Jaspe

 Dnes mám pro Vás trochu jarní inspirace v podobě tvářenky Bourjois v odstínu Rose de Jaspe.

 V kulatém balení je ukryta zapečená tvářenka s nezaměnitelnou retro vůní růží, růžového dřeva a trochou snatalu. Vůni cítím při nanášení, pak už ne. Barevná škála, ze které je možno vybírat, je bohatá. U mě se teď s vidinou brzkého jara zabydlel svěží meruňkově růžový odstín  95 Rose de Jaspe. Obsahuje třpytky, ale oproti jiným Bourjois tvářenkám ne tolik. Dost patrné jsou při umělém osvětlení. Tvářenka spíš dělá hedvábně lesklý efekt, který lehce pozměňuje barvu z chladné jemné růžovky na lehce naoranžovělou meruňkovou. Je to přesně ta barva, která bledulkám dodá decentní zdravou barvu. Rose de Jaspe se dá dobře vrstvit a tím pádem korigovat intenzita odstínu. Co se týče výdrže, dost záleží na tom, kterým štětcem tvářenku nanáším. S tvářenkovým od Petra Lukeše (mohly/i jste vidět zde) je výdrž enormní. Pokud se ráno nalíčím odpoledne, ještě tvářenku registruju. S měkčími štětci z umělých vláken je třeba tvářenku po pár hodinách poupravit. 

Bourjois blush,  95 Rose de Jaspe

 Součástí balení je zrcátko a malý štětec, který není úplně k zahození. Zkoušela jsem s ním nanést tvářenku na předloktí (viz. další fotka) a docela to šlo. V případu nouze je použitelný. Krabička má příjemné dovírání na magnet. Dělá to takové to lehce dramatické klapnutí, když tvářenku zavíráte, jakože teď jste připravené vyrazit do šantánu:)



Tady už v akci a rovnou s důkazem, že beďary dokáží potrápit i 
velké holky!


 Tvářenku Bourjois ráda doporučím, pracuje se mi s ní opravdu dobře. Cenové rozpětí je cca 200-250,-, někdy seženete i levněji. Co jsem zatím neměla možnost vyzkoušet, byly stíny Bourjois ve stejném balení. Má někdo z Vás s nimi zkušenost? Doporučily byste je?

Všem přeju, co nejpohodovější vstup do nového pracovního týdne,
tuttobene:) 

15 komentářů:

  1. Tvářenky Bourjois mám moc ráda a stejně tak jejich stíny. Několik jich vlastním a nemám jim co vytknout. Navíc vůbec neubývají, opravdu vydrží roky a roky. Takže určitě zkus, myslím, že nebudeš zklamaná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já určitě nebudu zklamaná:) Z tvářenek mám ráda, ještě od Inglotu. Ty od Bourjois plánuju ještě nějaký další odstín, ale tak nějak s mírou, nemusím jich doma mít mraky:)

      Vymazat
  2. Tak tímhle článkem jsi mě zase velmi potěšila. Na tuhle tvářenku se totiž chystám, jen mám vybraný růžovější odstín. To klapnutí uzávěru se mi líbí :)...to mi vykládej beďary a velké holky - taky jsem dnes intenzivně maskovala..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda. Já možná ještě kapku růžovější unesu, tak časem mrknu k Tobě pro inspiraci:)

      Vymazat
  3. Děkuji za recenzi. Tahle tvářenka je přesně pro mne. Děkuji. Moc se mi líbíš :-) Bude i celá fotka tvé sympatické tváře?

    Jinak pupínky trápí i mne v tomto období a to jsem ještě určitě o dekádu starší. Asi je to tou dobou, že jako už potřebujeme jaro :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jaro potřebujeme jako sůl! Tenhle odstín by Ti určitě sednul, tím jsem si jistá.
      Děkuju za pochvalu, Ty umíš potěšit! Celé tváře se snad dočkáš, ale předesílám, že jsem od přírody stydlivka:D

      Vymazat
  4. Mám dvě tvářenky od Bourjois a obě jsou skvělé. Jen absolutně neobývají, tak je mi líto pořizovat si ještě nějaký další odstín... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že neubývají. Beru to jako velké plus:)

      Vymazat
  5. nádherná je ako každá lícenka od bourjois

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, ty jsi modroká blondýnka? Já jsem si tě představovala trochu po italsku! Tak to je prima. (Dnes jsem si všimla, že mám od tebe mail...)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...