Stránky

středa 13. března 2013

Catrice - 240 Hey Nude

 Půlka týdne za námi, počasí se zbláznilo a opět na nás zkouší zimu. Úplně mi překazilo plány, když zrovna dnes chci vyrukovat s jarním nude odstínem rtěnky Catrice. Pro mě je nude odstín nositelný na jaře a v podstatě v létě a na podzim, ale v zimě se mu raději vyhýbám. V nedostatečně barevné zimním období je mi milé nosit barevně výraznější rtěnky a nesplynout s už tak šedivým a nevýrazným okolím (= vypadat jak mrtvola). Nicméně s příslibem jara, alespoň minulý týden to tak vypadalo, jsem si koupila právě tento narůžovělý nude odstín. Z fotek samotné rtěnky ten růžový nádech není patrný, ale na fotkách rtů znát jde.


 Samotná rtěnka je příjemná, hydratační, krémová. Na rtech sice neumí vykouzlit perfektně homogenní vrstvu, trošičku zalézá do vrásek, ale naštěstí nijak dramaticky nezvýrazňuje šupinky a hlavně nevysušuje. Pocitově je mnohem příjemnější než klikačky Seduction od Dermacolu, nechci je nijak hanit, taky nějaké mám a mám je ráda, nicméně tato Catrice se mi zdá opravdu komfortnější. Výdrž není moc dlouhá, tak hodinu až dvě, což mi osobně nevadí. Nemůžu mít přece nereálné nároky na rtěnku za stovku. Když je barva fuč, tak natřu znova a je to.



 Na fotkách vidíte, že se jedná o jemný a něžný růžový nude odstín. Tip na něj jsem našla tady u Petry.

 Dnes sice zůstane ležet v šupleti, ale jen co vykoukne slunce a tráva se zazelená zjarním i já:)

Mějte se krásně a 
tuttobene:)

15 komentářů:

  1. o moja vysnívaná farba! idem teraz von tak si po ňu zájdem ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá krásně, i odstínem. :) Nicméně podobnou už mám, takže asi nic. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi to jasné, nač mít dvě téměř stejné rtěnky:)

      Vymazat
    2. já mám asi 7 téměř stejných rtěnek :D jiné nez nude si nekupuju...a takhle je fakt krásná

      Vymazat
  3. Já mám 190 - The Nuder The Better, odstín pěkný, ale přijde mi, že není tak krémová jako Dermacol Seduction, které mi naopak vyhovují o něco více :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Seduction v odstínu 02 a 03 a zdá se mi víc hutnější než tato Catrice, ta mi po rtech skoro až klouže a zdá se víc hydratační. Zas na druhou stranu mi hutnější Seduction vydrží na rtech déle.
      Asi bude záležet i odstín od odstínu.

      Vymazat
  4. I když se nás zima pořád drží,tak jarní inspirace vždycky potěší.. Rtěnku od Catrice jsem ještě neměla (u nás nějak ta značka není vidět), ale moc se mi líbí ta jemná růžová barva - to mě láká právě na jaře vyzkoušet. Je fakt, že taky používám teď tmavší barvy, když jsem v zimě bledule bledá a všude kolem je neútěšná šeď..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je taky moje první od Catrice. Jinak stojan Catrice jsem u nás v Ostravě objevila v Tescu (ve Futuru). Bývá ještě v Rossmanovi, ale v málokterém..

      Vymazat
  5. Z této edice Catrice mám Tell me a Berry Tale. Je to úžasná barva červeno-fialová, ideální na zimu. Naprosto tu rtěnku miluju. S Dermacol rtěnkama zkušenost nemám. Ale moc se mi líbí na Catrice, že i přesto, že odstín který mám je výrazný, tak ze rtů mizí postupně.

    http://umaleprincezny.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomhle postupném mizení jsou ty tmavé nebo barevně syté odstíny dobré. Možná, že to umí i tato, ale je tak světlá, že když mizí je nenápadná:)

      Vymazat
  6. Vypadá opravdu velmi hezky nositelně. Je jedno, zda je zima či jaro, dobrý tip na rtěnku je vždy moc prima. Škoda, že není tato značka příliš nikde vidět. Jinak Dermacol je docela dobrý. Koupila jsem jej kvůli velmi nápadné barvě, kterou ovšemm nosím jen v létě a nejlépe na dovolené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, Catrice jsem krom Rossmanna (ale v málokterém je) ještě objevila v Tescu (hypermarketu). Normálně v Tescu po kosmetice nekoukám, ale náhoda tomu chtěla:)
      Těším se na fotky z letní dovolené a nejen kvůli rtěnky:)

      Vymazat
  7. Vypadá moc pěkně :)
    Bohužel v mém okolí nikde obchod s Catrice sortimentem není :C

    OdpovědětVymazat
  8. Podobný mám Rimmel by Kate 03. Od Catrice mám Sweet coraline a Matt about pink:-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...