Stránky

pátek 29. března 2013

Guerlain KissKiss odstíny 568 a 570

 Po krátké odmlce Vás všechny opět moc zdravím. Ráda bych navázala na "francouzskou vlnu", kterou jsem načla v předminulém článku a to rtěnkami francouzské provenience. Asi před třemi týdny jsem vám dávala na blog odkaz na nákup rtěnek KissKiss za hodně příjemnou cenu. Samozřejmě byla ta příjemná cena vykoupena několika málo negativy. První z nich je, že jsem si samozřejmě nemohla nikde reálně odzkoušet nabízené odstíny a spoléhala jsem na swatche, kterých bylo v případě těchto dvou odstínu žalostně málo. Druhým je ten, že expirace rtěnek končí koncem letošního roku. Na jedné rtěnce bylo patrné jemné jakoby ojínění, prostě takový lehce šedavý povlak. Jakmile jsem ho setřela, rtěnka byla v pořádku. Zas takovou tragédii z toho nedělám, protože mám doma pár rtěnek, kterým už dávno expirace vypršela a přesto jsou stále ok. Ale považuju to za férové uvést, možná se někdo právě z tohoto nebo i jiného důvodu bojí tyto výhodné nabídky využívat. Tak ať má představu, co od nich čekat.
Guerlain KissKiss Lipstick, vlevo 570, vpravo 568
vlevo: 570 ROse Impudique, vpravo: 568 Rose Malicieux

 A teď už ke rtěnkám samotným. Textura je krémová, oproti Rouge Automatique jsou o poznání tušší a kompaktnější (ale ne sušší), nevysušují a rty jsou hydratované a opečovávané. Výdrž je velice slušná tak 3 hodiny. Nad jídlem ovšem nezvítězí.


Rose Malicieux 568
je růžová se světle fialovým podtónem a zlatým shimmerem. Ten z ní dělá s trochou nadsázky chameléona. Podle úhlu dopadu světla pak rtěnka mění barvu od růžové přes jemnou lila až po nazlátle béžovou nude. Už se těším na podzim, to ji budu nosit hodně ráda.

Tohle je pořád jedna a tatáž rtěnka jen v jiných úhlech nasvětlení. Poslední fotka je s bleskem.






Rose Impudique 570
je sytá svítivá růžová se sotva postřehnutelným shimmerem a výrazným sheenem. Pro mě bleduli je nositelná v zimě, pokud budu chtít výrazné růžové rty a v létě jako šťavnatá růžovka k lehce bronzové pleti. Tady jsem byla dost překvapená výsledným odstínem. Nikde jsem nenašla reálnou fotku odstínu a většina se jevila jako růžová s příměsí lila. V reálu jde ale víc do malinova až fuchsiova. Do lil as dostává, až když ze rtů skoro mizí.



Ve skutečnosti ke ještě o chlup víc fuchsiová. Poslední fotka je opět s bleskem.





Balení je jak už je u Guerlain zvykem třešničkou na dortu. V tomto případě není kovové, ale plastové, přesto velice krásně vyvedené.

Využily jste nabídku? Pokud ano, jste spokojené? Přeju Vám krásný prodloužený velikonoční víkend a
tuttobene:)


26 komentářů:

  1. Také jsem díky Tobě zakoupila oba odstíny - jen mám tedy Rose impudiqe a Exces se Rouge (ta je teda hooodně nápadná - dnes ji mám v práci a poutám velmi pozornosti :-D)...Ale spokojená jsem, časem také plánuji článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Exces de Rouge semi taky moc líbila. Nakonec volba padla na 568 a 570. Pokud bych ale měla nouzi o červené, určitě bych ji objednla taky. Na článek se těším:)

      Vymazat
  2. Koupila jsem si tu 570, moc diky za tip :).

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám obě a jsem hrozně spokojená :) (Hlavně kvůli tomu, že mám konečně rtěnku od Guerlaina a nezruinovala jsem se.) Mně teda rty trošku vysušují, ale zas to nevidím jako tragédii, klidně i tu rtěnku přetřu balzámem, ona to vydrží. A když ne, nahodím znova. Ale musím přizna, že poté, co jsem je vyzkoušela, bych za ně plnou pálku nedala, ty cca tři stovky se mi zdají odpovídající. Tak ještě jednou díky za ten tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, jsem ráda, že jsi spokojená. A souhlasím s tím, že za těch dvěstěpade to byl kup n úrovni. Jak mám Guerlain téměř nekriticky ráda, tak plnou cenu bych ze rtěnek byla ochotna dát asi jen za Rouge G.

      Vymazat
  4. Rtěnky vypadají zajímavě, moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá tuttobene, jsem ráda, že jsi zpět :). Já bohužel tu nabídku nevyužila, ale určitě bych chtěla někdy tyto rtěnky vyzkoušet. Musím říct, že se mi líbí oba odstíny a taky se mi líbí ta výdrž..Krásné svátky i Tobě!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Určitě Ti to nemusí být líto. Ony se občas ty nabídky opakují. Budu bedlivě hlídat a včas podám report:) Veselé Velikonoce!

      Vymazat
  6. Mám doma díky tvému doporučení odstín číslo 570 a je parádní. Růžovou jinak moc nemusím, ale tato je taková seriózní a decentní a hlavně ji na rtech absolutně nevnímám a vydrží až do oběda, jen sem tam přetřu balzámem na rty, pigment mi na rtech ulpí. A to balení je takové vyloženě parádivé. Vždy, když ji vytáhnu z kabelky, mám tendenci machrovat a všem ženským ji strkám pod nos s tím, že by si taky měly nějakou pořídit:-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bezpodmínečně ji musím vidět na Tvých výstavních rtech! :D. Naprosto chápu, že ji ráda vytahuješ ve společnosti. Je radost nosit takovou krasavici v kabelce.

      Vymazat
  7. Díky tvému včasnému upozornění na tuhle akci jsem si pořídila tu 570 a jsem z ní nadšená:) Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsi nadšená a snad ji u vás na blogu zahlédnu:D Vypadá to, že 570 vede:)

      Vymazat
  8. Obě jsou pěkné, ale ta doba projití by mě naštvala.Ne, že bych to u sebe hlídala, ale z obchodu čekám dost času ať je akce jaká chce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já s tím víceméně počítám, když kupuju rtěnku za třetinvou cenu. Je to totéž, jako zlevněné kusy v parfumériích. Co už leží na skladě nebo v prodejně dlouho je třeba prodat. Jinak pokud bys chtěla, můžeš si datum expirace zkontrolovat podle výrobního kódu, pokud vím, elnino (tam jsem kupovala) Ti ho na dotaz pošle.

      Vymazat
  9. já si koupila Rouge G Gigi za 370,- a je neuvěřitelná! :-) Ještě si brousím zuby na YSL Rouge Volupte Radiant, mají je za 320,-, nekupte to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rouge G je jediná rtěnka od G, kterou bych byla ochotna koupit za plnou cenu, protože je vážně famózní. Takže nákup za 370,- je opravdu trefa, gratuluju:)
      A když vzpomínáš YSL Rouge Volupte, tak zrovna to je rtěnka, kterou bych neměla strach koupit ve slevě. Doma mám jednu, která měla expiraci před 3 lety a pořád je v nejlepší kondici. Samozřejmě záleží kus od kusu a na podmínkách skladování, ale obavy bych neměla:)

      Vymazat
  10. #570 se mi asi líbí o trošku víc! Ale obě jsou krásné! :)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi obě, ale ta první asi o chloupek víc:) Já teď uvažuji o nových rtěnkách od YSL Rouge Volupte Shine, už mám vyhlédnutý jeden pěkný kousek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším, až ho představíš u Tebe:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...