Stránky

pátek 8. března 2013

Guerlain kisskiss za dvěstěpade:)

Mám zde pro Vás jeden neplánovaný post a to super rychlý tip na nákup rtěnek Guerlian, pro ty, které rády zkusí adrenalin nákupu na slepo:)a oželí poškozenou krabičku.

Zdroj: www.heureka.cz
Odstíny jsou už jen dva a nabídku najdete zde, ale za mě oba nositelné.

Takže pokud jste ještě dnes k MDŽ nebyly obdarované, vezměte to do svých rukou:)

Mějte se krásně
tuttobene:)




17 komentářů:

  1. Velkej nedík :( Objednala jsem si obě a když už jsem tam byla, tak i malou L´eau de Chloe, aby se víc vyplatilo poštovné. Ach jo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Zkus čas od času mrknout na elnino.sk. Myslím, že se nárazově objevují i tam.

      Vymazat
  3. Aj bych do toho klidně šla na slepo...ale už se musím krotit :) mám už na cestě nějaké nové kousky a je třeba pošetřit..
    Jinak zase fajn nový tip na eshop. A pravda, někdy musíme oslavy vzít do vlastních rukou.

    OdpovědětVymazat
  4. Vzala jsem si tu růžovou, tak pak dám na blog výsledek:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to sa tesim na ukazku...ja som tu ruzovu skoro odklikla, ale potom som si pozrela swatche, to ma trochu zneistilo a s tazkym srdcom som odolala.

      Vymazat
  5. Velká pochvala tobě! Jednu už jsem objednala:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  6. Já si taky objednala! Fakt dík! Mě zruinujete :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Díky!!! Vzala jsem Exces De Rouge. Doufám, že nebude moc řvavá...
    Hezké MDŽ!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem ráda, že ten tip padl na úrodnou půdu a že jste si udělaly radost :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle rtenku mam a muzu na ni prisahat vlastni krvi:)
    Nejenomze je nadherna ve svem zlatem luxusnim obalu, krasne voni a dlouho vydrzi, ale mam ji uz od promoce ( coz uz je peknych par let) a stale jeste neni vypotrebovana.
    Proste magie Guerlain...a pak ty skvele odstiny!

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  10. Adrenalin? Anoooooooooo! Toho kluka "Guerlainovskýho" musím mít! ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Je skvělá! Takže děkuju za tip! Veronika

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...