Stránky

sobota 23. března 2013

Jak Francouzky hledají štěstí - tip

 První jarní víkend (alespoň astronomicky) je tady a já mám pro Vás tip na lehké  a možná i trochu inspirativní víkendové čtení.  Je jím kniha Jamie Cat Callanové - Jak Francouzky hledají štěstí. Knížku jsem si koupila někdy v zimě, řada na ni došla právě teď a předesílám, že nelituju vynaložených kaček. Pobavila jsem se a možná se nechala i lehce ovlivnit. Jak by taky ne, když se jedná o cenné rady a přitom jednoduché triky, jak se radovat ze života, nehroutit se z každého přibraného deka, stárnout (lépe by možná znělo načerpat životní zkušenosti) s grácií a jak podpořit ženský šarm. Malých tipů a návodů na tato témata je kniha plná. Navíc každá kapitola obsahuje krátké résumé, což mně osobně vyhovuje. A  našla jsem tu i pár receptů, takže i kdybych si žádné moudro neodnesla, tak alespoň žaludek si příjde na své:)

 Přestože jsem patriot, ráda vpustím do svého života trochu l'inspiration francais. Dnešní prosluněnou sobotu začnu s guerlainovou letitou kráskou Jicky a budu si užívat joie de vivre (radost ze života). A vy?

Krásný víkend a všechno dobré nebo-li
tutto bene:)

13 komentářů:

  1. Neznám, určitě se po ní poohlédnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takových tipů a rad není nikdy dost, a pokud se čtou ještě s úsměvem, tak je to ta pravá inspirace. Tak Ti přeji krásný francouzský víkend:). Určitě se po knížce podívám, fracouzky hold své umění žít mají v genech....stejně jako Italové:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Nechala jsem se inspirovat a většina příspěvků v brzké době bude pod francouzským vlivem:)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Pro nás s životními zkušenostmi:) to je povinná četba. Klidně Ti ji půjčím:)

      Vymazat
  4. Pro všechny, které by chtěly omrknout, mám pocit, že v prodejnách bux jsou stále:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych teď potřebovala spíš nějaké jarní sluneční drogy, než knížku...asi si ji nechám na červen, neva?

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych chtěla stárnout s grácií a vstřebat lehce šarmu...Tutto, půjčíš mi ji prosím ? Třeba mi to pomůže :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna ty máš šarmu na rozdávání!!! I tak Ti ji ráda půjčím:)

      Vymazat
    2. Ó děkuji ty lichotnice :) Za zapůjčení předem děkuji...čestně vrátím

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...