Stránky

sobota 16. března 2013

Lak Barry M - Fuchsia

Barry M - Fuchsia

 Lakovacích příspěvky jsou u mě spíš raritou. Už jsem to tu zmínila, nehty na rukou lakuju spíš příležitostně a z výrazných barev volím většinou jen červenou. Přesto čas od času trochu odbočím a to jsem udělala i tentokrát. Nejsem nail expert a podle toho lakování taky vypadá. Obdivuju dokonalou manikúru některých blogerek a jejich práci považuju za dokonale zvládnuté řemeslo. Toto lakování s Fuchsiovým lakem Barry M sem dávám proto, že mi ta barva neskutečně zvedla náladu, doslova "ojarnila" mé nehty a jednoduše jsem z ní měla radost.

Na denním světle

 Fuchsia je čistě krémový odstín, plně krycí ve dvou vrstvách. S lakem se mi pracovalo dobře, nanášel se bez problémů, nebublinkoval, netáhl se a ani jiné neplechy nepáchal. Jediný problém byl jeho pomalelší zasychání. Lakovala jsem dvě vrstvy docela brzy po sobě a bez vrchní sušící vrstvy i po téměř hodině a půl se mi v něm udělaly jemné otisky vlasů a lak ztratil svůj krásný lesklý povrch. Při druhém lakování jsem ho raději přetřela seche vite a bylo po problému. Bohužel seche vite podezřívám z toho, že se mi snaží lak (jakýkoliv) z nehtů "ukrást". Vždycky k laku perfektně přilne a druhý až třetí den se mi lak z nehtů oddělává ve větších kouscích. A to i přesto, že nehty před lakováním vždy odmastím a dám base coat. Bez seche vite mi lak vydrží déle a z nehtů nejdřív mizí klasickým ošoupáním špiček. Ale jak jsem už napsala, nejsem lakovací guru. Navíc mě jakékoliv nedokonalosti na laku štvou, takže ho při prvních známkách ošoupání nebo "odrbání" mydlím odlakovat.Tím pádem berte výdrž trochu s rezervou. Se seche vite vydržel krásný dva dny, bez skoro tři.
S bleskem

 Laky Barry M můžete koupit na mýchšminkách a 10ml lahvička vyjde na 109,-.
 Jakým barvám dávate přednost teď v časném předjaří?

Přeju Vám všem pohodový a snad už taky trochu jarní víkend,
tuttobene:)

24 komentářů:

  1. krásna farbička, mne sa zdá, že laky barry m dobre kryjú, ale celkom rýchlo sa odlupujú...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se odlupuje ve vštších kusech jakýkoliv lak, pokud ho přetřu seche vite. Jinak bez něj je to mnohem lepší. Na druhou stranu po žádném rychlosušiči nemám lak tak presto suchý:)

      Vymazat
  2. Uuuuaaa...to je teda doslova hot pink!!!
    Vypada to naprosto skvele na kratkych nechticich.
    Ja jsem byla vzdycky krajni zastance rudych nechtu, ale
    jak to tak vidim letos na jare te ruzove vlne uz asi neodolam:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si můžem podat ruku, já taky byla v posledních letech taky strašná konzerva. Na rukou jedině nude maximálně červenou. O to víc jsem byla překvapená jak se mi na nehtech ta růžová líbila.
      Klidně se růžové poddej:)

      Vymazat
  3. Taky se mi odstín moc líbí, zrovna na tuhle barvu mám teď náladu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soni, děkuju. A rovnou Tě jako nail profíka poprosím o doporučení, který sušič laku se Ti nejvíc osvědčil. Jak jsem psala se Seche jsem spokojená co se rychlosti zaschnutí i lesklého efektu týče. Bohužel mi ale se všemi laky provádí to, že druhý nejpozději třetí den se mi z nehtu lak odlupuje ve větších kusech. Začíná to samozřejmě od špiček. Možná že jak nejsem zvyklá si dávat na manikúru pozor a všechno beru do rukou na přímo a nedávám si pozor jestli někam nehtem ťuknu nebo zavadím, tak to podporuju, to přiznávám.
      Díky.

      Vymazat
    2. Mně se nejvíc osvědčil (po všech stránkách, až na obsah toluenu) Seche. Nikdy se mi z nehtů neodlupoval :( Nejčastěji teď lakuju Vidid Top Coat od Color Clubu, který schne pomaleji, není úplně nej, některé laky rozpíjí, tolik se neleskne, ale na běžné lakování celkem jde (spíš přes shimmery než přes krémovky). Four Seasons mě nijak nenadchl, taky některé laky rozpouští a když jsem ho dávala přes červený lak, červená barva se dostala na štěteček a do lahvičky FS a její obsah pak zežloutl. Zrovna dnes večer jsem poprvé zkoušela Essence Top Sealer. Schne celkem rychle a do lesku, ale udělal mi na nehtech mini bublinečky - vypadají jako smítka prachu. Po dvou hodinách od nalakování je povrch nehtu sice suchý, ale pod povrchem se mi zdá nadlak ještě měkký. Použila jsem ho jen jednou, takže nemůžu dělat velké závěry...

      Vymazat
    3. Velmi spokojená jsem byla s tímto nadlakem:

      http://www.cnd.com/products/nail-treatments/super-shiney

      který mi kdysi odlila Barča, jenže on se u nás neprodává. Nebo teda na Modeláži ano, ale je jen pro profesionály :(

      Vymazat
    4. Soni, děkuju. Možná vyzkouším ten Top Sealer a minimálně ze zvědavosti mrknu na ten CND. Když tak o tom přemýšlím, tak se Seche se mi alespoň nestane, že mě barva na nehtech začne nudit:)

      Vymazat
    5. Není zač :) CND neschne závratně rychle, ale dělá krásné nehty, vytvrdí je, nádherně se neskne a nestahuje barevný lak :)

      Vymazat
  4. krásná barva :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Sice nic moc pro mě, ale vypadá skvěle a na tohle jarně-jeraní období se hodí! :)
    Já teď nenosím nic speciálního (resp kdykoliv nosím cokoliv), ale začínám mít nutkání nelakovat tmavé laky a jakékoliv jiné zdobit. Už aby tu bylo pořádný jaro....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to já taky dlouhá léta měla za to, že tohle nejsou barvy pro mě:) Na jaro se těším a jsem jako na trní, kdy už koneně dorazí.

      Vymazat
  6. Moc se mi líbí Tvůj lakovací post. Protože ani já nejsem žádný nail expert, byť si lakuju nehty často. Ale pořád je to otázka hledání. A stejně jako ty nemám ráda odrbané laky, takže kolikrát ta manikúra fakt nevydrží..Jinak odstín úžasný - přesně takhle jsem se cítila, když jsem si nalakovala nehty vyjímečně na růžovo - barvu fuchsie mám moc ráda - tahle je taková světlejší, ale na jaro jak stvořená. Jinak top coat opravdu tohle může dělat, já měla oblíbený top coat od Gabrielly Salvete, ale dělal mi to samé, co píšeš - sloupl se i s barevným lakem. Někdy vyzkoušej ten NYC top coat, zajímalo by mě, co bys na něho řekla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, díky Tobě ho mám na seznamu možných top coatů:)
      Ta růžová je opravdu taková jarní vzpruha, navíc tahle fuchsiová není tak tmavá jako je fuchsiová ve skutečnosti.

      Vymazat
  7. No teda !!! takovou barvu bych si podle lahvičky nikdy nekoupila, přitom na nehtech vypadá tak optimisticky. Moc hezké !
    Jinak jako nadlak používám Essence Top Sealer a obrovská spokojenost. Nehty se sice taky loupou po kusech jako u Seche, ale až tak pátý den ( kdy už nehty stejně vyžadují změnu barvy, jinak je to nuda )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt 5 dnů je nuda. Já se sice té nudy nikdy nedožila, ale dovedu si to představit. S tím top sealer je spokojeno hodně lidí, co tak čtu:)
      A barva, taky mě nenapadlo ji koupit, dostala jsem ji jako kompenzaci od Labradoory za roztřískaný lak. Ležel mi doma skoro rok, v létě mě ta moje malá rampepurda ukecala, ať jí s ním lakuju nehty na nohou:) A až teď jsem ocenila jak je hezký!

      Vymazat
  8. Barva hezká, kvůli schnutí mě už neláká... :(
    Mám 3 laky Barry M a ty schnou velmi dobře. A k tomu Vivid top coat od Color Clubu - je pravda, že některý laky rozpíjí, obzvláště ty dražší jako Color Club, China Glaze a ze všech nejvíc rozpil Lancome. Ale u jiných laků to nedělá. Líbí se mi na něm, že není extra hustý, dobře se aplikuje a nedělá bublinky. Se schnutím jsem spokojená :) Ale Seche vite jsem nikdy neměla, protože slyším, že stahuje lak ze špiček a někdy se lak odlupuje jako tobě... :(
    http://mademoiselleeem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za doporučení.
      Ještě k Seche, ze špiček mi lak nikdy nestáhunul, to se prý stává, když ho člověk lakuje brzy po nanesení barevného laku, ale nedokážu říct. Mně právě dělá ty odloupnuté velké kusy.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...