Stránky

pátek 15. března 2013

Limetkový chlebíček s olivovým olejem


 Tento moučník je po čertech jednoduchý, lehce svěží a strašně moc dobrý. Ale nerada bych se chlubila cizím peřím a tak vám sem dám odkaz na blog, odkud jsem recept čerpala. Původně jsem ho objevila na mých oblíbených výpečkách a ty mě nasměrovaly právě na polní květy (recept je na odkazu polních květů). Chlebíček se jmenuje limetkový a rozhodně s limetkou stojí za to. Je tak lehce natrpkle kyselý. Co chci ale napsat je to, že jsem ho krom limet dělala z citrónů a i tato varianta je moc dobrá. Kombinace  řeckého jogurtu, olivového oleje a limet s citróny přináší lehký dotek středomoří.

 Jen dodám, že ho přelívám domácí citrónovou nebo limetkovou polevou (přimlouvám se za limetkovou). 120g prosátého moučkového cukru smíchám s 2 kávovými lžičkami horké vody, nastrouhanou limetkovou (citrónovou) kúrou a 2 lžičkami limetkové (citrónové) šťávy. Vymíchám do hladka, jde to rychle. Přeliju a je hotovo.

Pokud se do něj pustíte, věřím, že se Vám podaří a bude chutnat. Mějte se krásně,
tuttobene:)

8 komentářů:

  1. Teda Ty mi děláš krásné tuttobene chutě! Moučník je nádherně nazdobený a citrusy já můžu nejen ve vůních. Jenom když čtu, jak o tom píšeš, tak mi to připomíná letní dovolenou...musím vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, je to léto na talířku. Tentokrát jsem trochu zdobila, když jsem ho chtěla dát sem:) Ale bohatě stačí pocákat tou kyselkavou polevou a je to.

      Vymazat
  2. Tedy, kdybych nemusela dnes balit na cestu, tak ho hned běžím na víkend udělat. Nemůžu už ani koukat na blogy, ale ten tvůj si nemůžu nechat ujít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, to je pochvala, díky:) Štastnou cestu, ať se cesta vydaří.

      Vymazat
  3. Sakra! Jdu hledat něco sladkého... Že já sem lezla...

    OdpovědětVymazat
  4. Jedním slovem- M-Ň-A-M! :D♥

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...