Stránky

pátek 8. března 2013

Max Factor - lip liner, odstín fire


 Máme tady pátek a já zdravím všechny své čtenáře. Počasí se nám bohužel pokazilo a jarní euforie je pryč, ale na druhou stranu si to můžeme vynahradit euforií z nadcházejícího víkendu:) Dnes mám pro Vás nachystaný krátký článek na čistě ženské téma, když máme ten mezinárodní den žen :) a tím je konturka na rty od Max Factor v krásně rudém odstínu Fire.
 Koupila jsem si ji, když jsem hledala konturku, která by barevně ladila s jasnějšími odstíny červených rtěnek. Odstín Fire mi v tomto ohledu sedl skvěle. Má malinko cihlový podtón, který na fotkách docela vynikl, ale vyloženě do cihlově oranžova nejde a vnímám ji spíš jako neutrál. Co se tužky samotné týče, jsem spokojená ve všech směrech. Pracuje se s ní lehce. Je příjemně měkká, nemusím vůbec tlačit a můžu při malování mít lehkou ruku a přesto zanechvá barevně výraznou stopu. Kontura je sytá a poměrně dlouho vydrží a odolá kdejakému přetření, takže to chce čas od času zkontrolovat, jestli rtěnka neztratila na intenzitě, protože kontura tam bude stále, ať člověk nechodí s do očí bijícími orámovanými rty. Nejsem fanda jen okonturovaných rtů (čistě můj osobní postoj, se kterým samozřejmě nemusíte souhlasit). Tužku mám doma už dlouho, skoro 2 roky. Využití najde hlavně v zimě, kdy červenou rtěnku nosím častěji. Cenu si přesně nepamatuju, stála tuším něco okolo 200,-. Řekla bych, že z těch středně drahých se jedná o povedený kousek a pokud zrovna hledáte nějakou konturku, tak tuto doporučuju.



Doslova drhnutá papírovým kapesníkem.

Konturku Max Factor mám jen v tomto odstínu. Předpokládám, že i ostatní budou stejně dobré. Pokud je někdo máte, klidně napište své zkušenosti do komenářů, díky.
Užijte si pohodový víkend a nezapomeňte se dnes něčím pěkným obdarovat,
tuttobene:)



9 komentářů:

  1. Á vidím, že mi opět čteš myšlenky :). Začala jsem se rtěnkami a konturka je další krok, ale byla jsem úplně bezradná, co se týče značky...Takže už vím, kam povede můj další krok k Max Factor. Obdivuji, že nosíš rudé rty. Mě se to moc líbí, ale nenašla jsem ještě na to odvahu. Hezké MDŽ i víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Tobě taky !
      Vcelku dobré jsou i konturky ze Sephory, ale jsou poloviční. Jinak myslím, že bude spousta dobrých i drogérkových. Jen zrovna u té červené by ta kontura měla být víc než dobrá, ať je výsledek co nejlepší. Z rudých rtů (ikdyž rudé asi není to právné slovo, vyloženě syté nebo krvavé odstíny nenosím (až snad na Gipsy), nejsem na to ten správný typ, jen veselé červené:) jsem taky měla dlouho respekt, ale není se čeho bát. Z počátku jsem červené rtěnky jen lehce vklepávala do rtů, "přitvrdit" už pak šlo, tak nějak samo:)

      Vymazat
  2. Děkuju moc za recenzi, jenom mě to utvrdilo v tom, že ji prostě musím vyzkoušet... a uvidí se. :) Krásný Mezinárodní den žen přeju! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, i Tobě:)
      A rozhodně vyzkoušej, doufám, že budeš spokojená:)

      Vymazat
  3. Ta vypadá suprově. Já mám konturku od Dermacolu, není špatná, ale vypadá to, že téhle se výdrží nevyrovná. :)

    OdpovědětVymazat
  4. nejaká pekná linka by sa hodila do šuplu;)

    OdpovědětVymazat
  5. Martina + EwEdens, tak tuhle opravdu ráda doporučím, věřím, že budete spokojené:)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...