Stránky

čtvrtek 21. března 2013

novità nebo-li new in

 Krásný a co nejpohodovější závěr pracovního týdne všem. Dnes mám pro Vás trochu barev, ať trochu tomu jaru nejaru, nebo jak ten stav venku nazvat, pomůžeme. Mám tady spíš pár drobností, které jsem si v poslední době pořídila a které čekají na své entrée.

Tvářenka Inglot - matný odstín 78 - není pro mě novinkou. Perfektní odstín pro bledule došel a bylo ho třeba doplnit. Určitě se v blízké době objeví v samostatném postu.

Rtěnky KissKiss Guelrain - odstíny 568 Rose Malicieux a 570 Rose Impudique. Ty jsou pro mě novinkou. Tip na nákup jsem vám dávala na blog před pár dny. Jen co je nafotím na rtech se můžete těšit na samostatný článek. 

Řasenka Lash Emotion Maxi Volume Effect Gabriella Salvete. Taky ji mám poprvé, zatím předesílám, že jsem s ní spokojená, ale ráda bych ji dala pár týdnů, ať ukáže co umí, než se ji podíváme na zoubek.

Turbo Dry Top Coat NYC Vzala jsem na zkoušku. eM si ho chválila a já si trochu posteskla nad mými skroro nepodstatnými trably se Seche. Ještě jsem zvažovala essence, který mi pro změnu doporučila Soňa, a protože měla k němu malé výhrady a na lahvičce NYC stojí Turbo:), tak jse nakonec sáhla po NYC. Uvidíme jak si povede.

Laky china glaze odstíny Foie Gras a Heart of the Matter. Sice se nejedná zrovna o jarní odstíny a navíc pro pro mě netypické, ale nekupte to, když se něco jmenuje játrová paštička! Tak ne paštička, ale játýrka (děkuji An:) a ztučnělá a nebo že by v sádélku? No nic popojedem, jinak hrozí, že vlítnu do spíže. Navíc se mi od obou laků líbily swatche, na hairbeauty akce (taky jsem vám ji tady dávala), no co vám budu povídat, rozhodování bylo hodně snadné. Lehčí už to snad ani být nemohlo.

A to je vše k malé ochutnávce toho, na co se v příštích dnech můžete těšit. Mějte se krásně a snad už i jarně a
tutto bene:)

14 komentářů:

  1. Už se moc těším na Tvé recenze těchto krásných "drobných" potěšení. Velmi mě těší, že sis pořídila NYC, teď se jen modlím, aby Tě nezklamal, ale já pěju chválu stále :). China Glaze už mi taky čeká doma - těším se na Tvé odstíny, já mám jarní růžový...A rtěnečky mňam. Těším se!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, ikdyby bychom si s NYC nepadli kolem ramen, kácet se z toho nebudu:) Taky se těším, až si navzájem omrknem laky!

      Vymazat
  2. Pěkné novinky:) Hlavně se mi líbí tvářenka. :) A ten název ale neznamená játrová paštička... Jsou to prostě ta ztučnělá játra;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, já hned myslím jídlo:) a to jsem na gymplu francouzštinu měla. Omlouvá mě jen to, že to bylo fakt kdysidávno. Já to teda opravím:)

      Vymazat
  3. Na laky moc nie som, ale na tie prve dv vecicky sa extremne tesim :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi to jasné a budu se Tě snažit co nejdřív uspokojit:D

      Vymazat
  4. Diky moc za ten typ na Guerlainky :)).

    OdpovědětVymazat
  5. Takový napínání, já furt čekám, na fotky odstínů těch rtěnek Guerlain a zas nic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem je nezvládala nafotit na rtech. Ale slibuju, že se do konce března posnažím:)

      Vymazat
  6. Krásné milé drobnosti, z kterých se určitě raduješ. Taky bych se radovala. Těším se na recenze.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné novinky!:) Na tu akci Guerlain si pamatuji, jsem zvědavá, jak budou rtěnky vypadat na rtech:)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...