Stránky

pátek 1. března 2013

Štětce Petr Lukeš Professional

 Když jsem psala o štětcích Bdellium Tools, zmínila jsem se i o štětcích od vizážisty Petra Lukeše a docela dost z vás si přálo ať se jim věnuju podrobněji. Asi nejsem na zhodnocení úplně pravý člověk, ve svém arzenálu mám pouze dva, což se docela divím, protože je oba zbožňuju bez výhrady. Rozhodně se to chystám v budoucnu trochu napravit. Na druhou stranu, v blogovém světě jsou tyto štětce docela opomíjené (podle mě neprávem) a tak si určitě zaslouží trochu víc pozornosti a já vytáhnu na světlo alespoň tyto dva a nechám je podrobit vašemu drobnohledu. Pokud jste silně eko založené, tak tohle nebude tip pro vás, všechny štětce, snad až na jednu vyjímku, jsou vyrobené z pouze přírodních chlupů.



Štětec na oči 553/6 - plochý štětec s oblou špičkou a s chlupem z červené kuny
553/6


 Je můj opravdu letitý helper. Už si nepamatuju přesně, protože to je opravdu hodně dávno, co jsem si ho pořizovala, ale tak 4 roky bych ho mohla mít určitě. S jeho pomocí dělám tenkou stínovou linku v linii řas, jak na horním , tak na spodním víčku.  S 553/6 nanesu stín perfektně přesně a vytvořím ostrou konturu. Navíc ho používám k líčení obočí, sice k tomu není primárně určen, ale funguje a prolíčím se s ním až na kůži pod obočím. I po těch 4 letech pořád pracuje stejně jako na počátku, rukojeť už je sice značně ohmataná, ale o to nejde, štětec se drží  perfektně a pracuje se sním snadno. Za celou dobu se nekonal žádný vypadnutý chlup, teda alespoň jsem nic takového nepostřehla. Tak jednou za dva týdny ho vymyju v dětském šampónu a to je z mé strany veškerá péče. K vytváření kontur a ostrých linií je ideální a vřele ho doporučuju.




Štětec na tvářenku 892 - šikmý plochý s chlupem z hnědé horské kozy
892


 Tohle je ŠTĚTEC, žádné "hladítko". Asi s ním nebude blaženě vrkat jak krásně hladí, protože nehladí. Tenhle štětec do vašich tváří vpadne s veškerou razancí, za to je dokonale nalíčí. S tímto šikmým se dá i modelovat, ale je dost široký a robustní, takže já s nim zvládnu jen modelace pod lícními kostmi. Stětec je opravdu hustý a pevný. Rozhodně se nesmím zapomenout a rozverně si s ním v tvářence (pudrové) zakroužit, protože ji leda oddělám. Nanáším s ním minerální sypké, pudrové i zapečené tvářenky. Všechny nabírá a následně na líčka roztírá skvěle. Zvlášť zapečené tvářenky zvládá nabrat perfektně a není třeba neustále po tvářence kroužit. Takže jestli oželíte to, že vás nebude laskat, za to oceníte lehkost s jakou tvářenku nabírá a dokonale zapracovanou do pleti, pak směle do něj. Nemám ho sice tak dlouho jako předešlý, ale taky nepelichá, krček je pevný a prostě líčení s ním je radost.
Detail 892



 Cenově štětce patří spíš do dražší kategorie (553/6 vyjde na cca 360,- 892 na cca 720,-), ale na to, že jsou opravdu kvalitní, nepouští chlupy, neuvolňují se v krčku ani nijak neprotáčejí, je to skvělá investice.

 Celou škálu štětců si můžete prohlídnout na stránkách Petra Lukeše. U objednávek v rámci ČR s platbou kartou, paypal nebo na účet mají poštovné zdarma, ale pozor, ceny štětců jsou na stránkách uvedené pro velkoodběratele nebo vizážisty, je ale samozřejmě možné objednávat v maloobchodní sekci (můj případ), ceny jsou o pár procent vyšší a je třeba k nim ještě připočítat DPH.

 Užijte si nadcházející víkend podle svých představ a 
tuttobene:)



12 komentářů:

  1. Sympatické štětce, slyším o nich poprvé. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sympatické jsou a pozornost si určitě zasouží:)

      Vymazat
  2. Moje srdce plesa :DD klobuk doku, po styroch rokoch vyzeraju ako nove, moj gosh je suci akurat tak do kosa... Nebyt toho pekelne draheho postovneho (cca 10 eur), tak by som si nieco urcite objednala, ale uprimne, stale dufam, ze sa mi pripletu do cesty same :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně ať jsou Ti hvězdy nakloněny a připletou se Ti do cesty co nejdřív:) Vážně stojí za to.

      Vymazat
  3. Dakujum za tuto recenziu, aj ja po nich pokukujem. Resp. sa nemozem rozhodnut medzi Da VInci, Petrom Lukešom alebo Laurendor stetcami, kt. su lacnejsie, ale taktiez velmi kvalitne a popravde az taky rozdiel medzi Laurendorom a Da vinci som nevidela. Mas aj nejaky stetec od Laurendoru . Inak si myslim, ze je dobre mat na tvarenku 2 stetce- jeden taky ako ukazujes v tejto recenzii a druhy z taklonovych vlaken- ten s kt. sa da mazlit- a ten pouzivat na pigmentovane tmavsie tvarenky, u kt. sa clovek boji, aby to s nimi neprehnal.
    Inak sa mi cim dalej paci tvoj blog a dakujem za tu radu s kremami .
    Zdraví katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katy, děkuju, jsem ráda, že se Ti tady líbí:)
      Bohužel Laurendor nemám ani se mi zatím do tuky nedostal, nemůžu srovnat:( Od pohledu se mi ten DaVinci na tvářenku Classic šikmý z horské kozy zdá hodně podobný tomu mému. S těmi 2 štetci na tvářenku máš pravdu. Já mám z umělých vláken kabuki od Everyday Minerals, taky se s ním dá tvářenka nanést, ale mám už to nějak vnitřně nastaveno, že skoro vždy sáhnu po tom od PL. Je fakt, že s výrazně pigmentovanými musí být člověk opatrnější, jinak je docela lehké si vyrobit na obličeji omalovánku.

      Vymazat
    2. Jojo, uprimne řečeno kromě hustoty štětce a dejme tomu kvality zpracování (aby extrémne nepelichal) mi přijde, že se štětce z umělých vláken nějak zásadně nelíší jestli je to zoeva nebo jiný no name štětec. Nejsem vizážista, ale. Ja jsem se byla podívat v obchode v Praze v Americké ulici, kde ma stage makeup obchudek a velky rozdil v stetinach a spracování mezi (nehodnotím rukovat - tam esteticke rozdil byl, ale funkcny ne) Da Vinci a Laurendor jsem nevidela. A pani taky říkala, že není, jenom u Da vinci se trochu priplácí za znacku. No kazdopadne cekam az se budu moc odměnit a koupim si nejaky poradny stetes. Na nejblizsi 2 roky jsem si dala závazek, že hlavne budu investovat do stetcu a zjistim jaka pece o plet na tvari - konkretne kremy mi vyhovuje a budu skouset hodne vzorecku BB a makeupu, aby jsem nasla nejaký kt. mne uspokoji a omezim nakup rtenek a stinu a ostatne dekorativky na totalne minimum , jedine že by jsem objevila neco kvalitne v nejake supr akci, ale jinak budu dopotrebovavat to co mam :-)

      Vymazat
    3. Já bych taky chtěla omezit nákup stínů a dekorativky na minimum, ale vůbec se mi to nedaří :D
      Až se rozhodneš a investuješ do štětců, dej vědět jak jsi s nimi spokojená, klidně do tady do komentářů.

      Vymazat
    4. Laurendor jsou dobré štětce. Mám zkušenosti s těmi malými na oči mezi řasy a jsou skvělé. Kupuji za VOC, takže i ceny jsou velmi příznivé. Jinak od Lukeše štětce nemám vyzkoušené. Já nedám dopustit na Real Techniques, i když jsou umělé.

      Vymazat
  4. Tipy na štětce vždycky uvítám. Tyhle mají teda úžasnou výdrž, takže určítě za tu investici stály. A jsou to přesně ty dva druhy štětců, na linky a pudřenku, které bych potřebovala. Zatím nejsem rozhodnutá do jaké značky půjdu..
    Krásný víkend i Tobě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, byla to dobrá investice. Ještě se koukni na štětce Laurendor a Da Vinci, které vzpomínala v komentářích Katy. Taky se zdají povedené a zpracovním hodně podobné těm od Petra Lukeše. Ale jak už jsem psala osobní zkušenost s nimi nemám.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...