Stránky

pondělí 25. března 2013

TAG: Kosmetické záležitosti, které mi fakt nejdou:)

 Českým beautyblogovým prostorem letí nový fenomén. Taková zpovědnice kosmetických prohřešků a nedostatků. Neminul ani mě. Ráda bych napsala, že tuttobene se vyzná a nic ji nezaskočí, ale je nad slunce jasné, že to není pravda. A jelikož mě do tohoto tagu nominovala Sonidlo a já bych ji nerada zklamala, tak se s Vámi ráda podělím o své kosmetické poklesky a faux pas.

zdroj: ona.idnes.cz

1. Trápí mě to, co mnoho z vás. Nedokážu si sama před zrcadlem vytvořit složitější účes. Přesto že mám slušný orientační smysl (na ženu:), postavte mě před zrcadlo a pravá ruka neví co dělá levá a jsem totálně mimo.

2. A u vlasů zůstaneme. Mytí vlasů považuju za nejvěší opruz. Nejraději bych si chodila mýt vlasy 2x týdně do salónu, ovšem s tím můj budget ani časový plán nepočítá, takže to samozřejmě zůstává na mně. Vlasy si myju jen šampónem, všechno ostatní (kondicionér, masky, kúry) vynechávám. Teda až na rakytníkovou masku, tu si občas dám. Jednoduše mě nebaví mít ruce pořád nahoře a navíc to bolí. Do vlasů pak vetřu olej a vyfoukám. Naštěstí mi to stačí ke štestí.

3. Pořád se musím pekelně soustředit při vykreslování ocásku u oční linky. Doufám, že ho stihnu mít v ruce dřív, než se mi začne třást.

4. Stále neumím dokonale nalakovat nehty, zvláště pak levou rukou. Ještě že existují korekční pera. Bohužel ani ta nejsou v mém případě 100% spása.

5. Horko těžko si dovedu namalovat řasenku po celé délce řas. Z vrchní strany mi u kořínků běžně zůstává malý kousek nenamalovaný. Jen v případě, že si dávám opravdu hodně záležet, tak ho maluju. Jsou to strašné nervy, nezničit stíny otisky a nevypíchnout si oko. Většinou opravdu rezignuju.

6. Za svou kosmetickou kariéru jsem si nikdy výrazně neupravovala obočí. Naštěstí to nepotřebuju, až na nějaký ten zbloudilý okrajový chloupek. Z toho předpokládám, že neumím vyškubat obočí do požadovaného tvaru.

7. A to nejhorší nakonec. Ani nevím jestli to vůbec zveřejňovat. Tohle je opravdu můj největší prohřešek. Neumím nechat klubajícího beďara na pokoji. Pokaždé převládne nutkání zakroutit mu krkem. Samozřejmě si tak způsobím na pleti mnohem větší paseku. Prosím vás, jestli máte někdo nějakou berličku na to, jak nechat beďara beďarem, moc ráda ji uvítám. 

 Čekám na Vaše rozhřešení a fenomén posílám dál. Ráda bych pomyslně vyzpovídala
 USB  
 eM 
a děvčata ze SOFASTARS

Pokud se chce kdokoliv další přidat, směle do toho:) 

 A než se pro dnešek rozloučíme, přidám Vám fotky nedávno koupeného china glaze v odstínu Foie Gras. Jsem tou hnědošedou krémovkou unešená. Nicméně momentálně mám chuť lakovat zářivější a pozitivnější barvy. Foie Gras si s největší pravděpodobností dáchne až do podzimu a pak to naplno rozjede.


A v trochu jiném světle

Co nejpohodovější rozjezd do nového pracovního týdne a mějte se krásně,
tuttobene:)








26 komentářů:

  1. jsem ráda, že v tom nejsem sama! Uf :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to určitě nejsi:) Myslím, že se během času, po který se tento tag bude objevovat i jinde, budeme pomalu uklidňovat, že na tom vlastně nejsme vůbec špatně a rozhodně v tom nejsme SAMY!

      Vymazat
  2. Se sedmičkou to mám naprosto stejně, zvlášť když mám nervy, tak svůj obličej nejsem schopná nechat na pokoji a pak mám všude strupy z pupínků, které pomalu ani nemám :D strupy pak mažu zinkovou nebo konopnou mastí. Urychlí to hojení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to blbé, ale potěšila si mě! Zinkovou mast se snažím mazat už na klubajícího beďara. On se tváří jakože nic a mě pak rupnou nervy a zakroutím mu krkem. Dobrý je i tea tree.
      A nějaké duševní cvičení, ve smyslu nesánhu na něj, nemáte některá?

      Vymazat
  3. Tak je fajn, že některými věcmi tárpíme obdobně :-D Minimálně v půlce věcí se vidím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, už jsem to v rychlosti u Tebe zkoukla a v mnoha "nemravnostech" jedeme spolu:)

      Vymazat
  4. No, tak to musím říct, že se mi ulevilo :), že nejsem jediná neschopná, co píše o kosmetice. Tak já se teda taky zkusím přiznat :-D. Jinak s Tebou soucítím naprosto, co se týče řasenky, laků na nehty a účesů, au a s těma beďarami taky....Ale přes tyto malinké hříšky, tuttobene, jsi pro mě osobně kosmetický guru Numero Uno!!! Ať žijou chyby, chybovat je lidské...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším, až poodhalíš roušku tajemna! Neboj přispěchám se slovy útěchy a soucitu. Jedeme v tom všechny:D

      Vymazat
  5. tutto ďakujem za nominovanie, už sa teším na tento tag, aj keď ten môj sa asi veľmi od tvojho líšiť nebude :)) až na to, že môj pud sebazáchovy niekedy vypovie službu a ja som schopná sa, napríklad, sama ostrihať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, tak to obdivuju, já bych si šmikla prsty a né vlasy! Jsem moc zvědavá na Tvůj tag:)

      Vymazat
  6. Co se týká sedmičky, večer mačkám, přes den maskuju a vůbec mě to netrápí :D Ale naštěstí nemám akné, tam bych asi byla opatrnější...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš to perfektně rozdělené:) No jo, s akné je to běh na delší trať. já ho nemám sice hodně vyseté, ale průběžně mě prostě nějaký ten beďar trápé. A pokud použiju kosmetiku, ve které je přemíra silikónů, tak pak zpláču na výdělkem.

      Vymazat
  7. Ze 7 a 6 jsme na tom stejně, až na to, že já mám celkem hezké obočí, ale potřebovalo by nějakou změnu.,
    Jenže se bojím, že to zkazím, takže si vyhlížím nějaký dobrý kosmetický salón :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to je dobře, že hledáš. Obočí se podle mě dá zničit hodně rychle a ikdyž by se mohlo zdát, že není nijak důležité, nevypadá to dobře, když chybí nebo je zdeformované.

      Vymazat
  8. Kdyz ho nechas na pokoji, jen oddalujes vykveteni...tak to vidim ja. Kdyz to vydrzim, stejne tam zustane neco uvnitr, co boli nebo tvori mini hrbolek. Ty nervy a soustredeni se to neudelat za to nestoji, objevi se dalsi prave z toho nutkaveho pocitu. Hlavne cisti plet, jez zdrave a bud v pohode. Jo a vlasy si taky nerada myju, ale uprava mne docela bavi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jdme u Tebe na blogu vidět, že Tě úprava baví. Máš je krásné:)
      Hm, takže podle Tebe nenechat na pokoji:) Jo pak je důležité, to udržet v čistotě, ať se zbytečně nepodebírá. O to se snažím!

      Vymazat
  9. Mnohokráte děkuji! Tvou důvěru nezklamu, jen to bude chvíli trvat. Nějak poslední dobou nestíhám... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí. Já si ráda počkám. Vím, že to bude stát za to:)

      Vymazat
  10. Ach ty linky :) a dokonale namalované nehty? To jsou i moje kameny úrazu, jsem ráda, že v tom nejsem sama :)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně nejsi. Je nás hodně, co tak čtu v komentářích:)

      Vymazat
  11. Já osobně přes den maskuju, pokud nikam nemusím, tak natírám Pityolem, na noc si ho dávám i silnější vrstvu. Když už je pupínek pryč a zůstává strup a později suché místečko a zarudlý flíček, aplikuju Infadolan. Tohle duo se mi osvědčilo na takové ty protivné premenstruační pupínky a ucpané póry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Déky za tipy:) Tenhle mix jsem ještě nezkoušela a zní to dobře:)

      Vymazat
    2. S Pityolem mám fakt dobrou zkušenost, hojí, zklidňuje, přitom nevysušuje. (Jako třeba tea tree, tam nikdy neumím odhadnout, kdy už to vysušuje moc a většinou pak vypadám ještě hůř.) Jen to dost nevábně voní a na noc je lepší si na polštář dát ručník. A vzhledem k tomu, jak je to hutné a nazelenalé to, v případě, že se mi jen ucpou póry a mám zarudlý flíček, klidně použiju jako korektor, naťupnu ve slabší vrstvě na postižené místo a nejenže to hojí, ale nazelenalá barva i poněkud kamufluje (což je bonus, není to tak nápadné a já to nemám potřebu "operovat"). :-) Klasické velké pupínky se mi dělají jednou za čas, s drobnostmi a ucpanými póry Pityol pomáhá do dvou tří dnů, kdy všechny červené neplechy nádherně uklidní. A že já jsem schopná si do ucpaného póru tak dlouho nimrat, až teče krev, mám strup a hojí se to minimálně tři týdny. A je to samozřejmě vidět na kilometry, přičemž původní problém byl patrný tak při zkoumání z pěti centimetrů v zrcadle a kdokoli, kdo by si mě prohlížel na normální vzdálenost, by si toho samozřejmě nevšiml. :-)
      Přijde mi, že když už si to roznimráš a máš strup, takže čímkoli mastným nic nezkazíš, takže já ten Infadolan volím už v tomhle stádiu a pokud se strup odloupne a na kůži zůstane patrné, že bojovala s poškozením, tak Infadolan opravdu obnovu kůže urychluje. Ty červené a nafialovělé flíčky pak nezůstávají tak dlouho. (Doporučil kamarád studující medicínu a měl pravdu. :-)
      Jo a taky je dobrý se natřená Pityolem nikomu neukazovat a přes noc aplikovat ve chvíli, kdy nesdílíš lože s přítelem. :-D A příjemný bonus těhle přípravků je, že kdyby ti náhodou nevyhovovaly, nebude ti krvácet peněženka, seženeš je do stovky za oba dva, nebudeš si muset kdyžtak rvát vlasy, do čeho jsi to nasypala tisícovku :-)

      Vymazat
  12. TUTTO BRUTTO, překonala jsem se a tady to máš: http://parfumerka.wordpress.com/2013/03/31/tag-sedm-smrtelnych-kosmohrichu-aneb-co-mi-fakt-nejde/
    Ale bez odplaty to nezlstane...
    (Kde je USB? Jaktože jsem dnes rychlejší?)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...