Stránky

pondělí 18. března 2013

Vlasová

 Asi jste na vážkách, jesli tento blog píše dospělá ženská:) Můžu Vás ujistit, že ano. Možná se ptáte, jak se ke mně dostal ten sakumpikum princeznovský šampón na vlasy. Jednoduše. Patří mé dceři a já po něm sáhla v nouzi největší, když mi doma zbyl jediný šampón od Garnier - arganový olej s brusinkama a ten mi nějak nevyhovoval. Měla jsem po něm splihlé a mastné vlasy už druhý den. A tak jsem sáhla právě po tomto šampónu. Jmenuje se dost nelogicky - princezna kouzelná víla, to asi aby po něm toužilo co nejvíc holčiček, jak z početného tábora princezen, tak z nemalého tábora víl. 
 Ale abychom trochu popojeli, nejsem ani princezna ani víla a ani má paměť co se týče dětských let už tak dobře neslouží, přesto mým vlasům prospívá. Sympatické na něm je, že neobsahuje silikony a alkalické mýdlo. Zbytek složení, uvedeno níže, nechám k rozboru fundovanějším komentátorům. Šampón vcelku slušně pění, podmínkou jsou ale dostatečně mokré vlasy. Má jemnou ovocnou vůni. Vlasy sice po něm nejsou na dotyk ultrahladké, ale drsné taky ne a dají se vcelku slušně rozčesat. Bez následné pěče bych si jeho používání nedovolila doporučit. Dcera sice po něm má krásné hebké vlasy, ale já už bohužel potřebuju další aditiva (daň za životní zkušenosti:D) Takže ještě do vlhkých vlasů vetřu Oil Miracle (dočíst se o něm můžete zde) a vysuším fénem. Fén je podmínka, jinak olej nepracuje na plný výkon. Když nechám vetřený olej volně uschnout, nedosáhnu tak vysokého lesku a lehké uhlazenosti jako po vyfoukání fénem. Tohle duo pracuje dokonale a umí vytvořit leský, uhlazený a přesto vzdušný účes, který v mém případě vydrží 3 dny, což je super. Většinou mi produkty, které umí krásně uhladit vlas, vlasy zatíží a druhý den už nevypadají dobře a rychle se mastí.

Složení: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glukoside, Glycerin, Hydroxypropyl Oxidized Starch PG-Trimonium Chloride, Glycol Distearate, Parfum, Polyquaternium-10, Sodium Lactate, Hydrolyzed Silk, Sodium Chloride, Citric Acid, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Disodium EDTA, Denatonium Benzoate, CI 16185

 Pro jistotu už mám v zásobě další láhev, ať ta moje princezna nebo víla, kdo se v tom má vyznat, nestrádá nedostatkem. Z největší pravděpodobnotí to nebude můj jediný šampón, v tomto ohledu jsem dost přelétavá, ale nějakou dobu mi bude určitě dobře sloužit.

 Jestli Vás vaše děti občas štvou, že si neustále půjčují vaše věci, klidně mrkněte po těch jejich. Občas se mezi nimi dá najít poklad. A že nemluvím do větru se můžete dočíst zde u trb, která shodou okolností taky pošilhávala po produktu z řady Princezna Kouzelná víla.

Mějte se krásně a
tuttobene:)




15 komentářů:

  1. no, to by nemuselo byť zlé. tiež sa mi dosť mastia vlasy, bolo by fajn, keby sa našiel šampón, ktorý by mi ich príliš nezaťažoval. že mi doteraz nenapadlo vyskúšať detský šampón!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, dětský šampón je takový malý nenápadný poklad:)

      Vymazat
  2. To je skvělý nápad vypůjčovat si pro změnu drogerii od svých dětí, aby to nebylo jen jednostranné, že ony si "půjčují" pořád ode mně...Taky se někdy cítím zvláštně, že mám doma baby krémy a že je používám, ale když některé ty dětské věci jsou fakt bez fujtajblů a fungují a kdo by ještě k tomu nechtěl vonět jako víla i po třicítce :-). Můj partner třeba používá dětský šampon Johnson s levandulí a je spokojený....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Levandule? Senzory mám nastražené:) Jednou jsem nějaký od Johnson vyzkoušela (taky od dětí), ale výsledek mě tehdy nezaujal. Ikdyž tehdy jsem ho nedoplnila tím olejem, možná že v tom bude zakopaný pes.

      Vymazat
  3. no jasně, dětské šampóny jsou bezva. zrovna teď mi dochází snad všechny moje šampóny a úplně se třesu až vyzkouším ten dětský od burt's bees, který tak skvěle voní... fakt medově.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by bylo něco pro mě! Většinou si myju vlasy pozdě večer, takže by to bylo takové skoro půlnoční mlsání. Jen bych se tím potom nesměla příliš inspirovat a vzít lednici útokem.
      Jsem kapku líná to dohledat, objevil se už tebe, nebo si o něm teprve přečtem?

      Vymazat
    2. no náznakem se objevil, když jsem ho kupovala... a zatím se tím stejně myjou jenom děti, ale třeba někdy!

      Vymazat
  4. Mna u trb zaujal ten mandarinkovy a ak ho nebudu v dmku mat, asi sa rozplacem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, ten voněl mandarinkama i přes monitor:) U nás bys už asi zaplakala, tady jsem ho už neviděla:( Možná to byla nějaká předvánoční limitka a myslím, že se zase objeví, oni je občas opakují.

      Vymazat
    2. tý jo, holky, to ale byla letní limitka, jakože letní 2012. úplně náhodou jsem ho kupovala snad v listopadu, teď už jsem ho dlouho neviděla. o to víc mi je líto, že jsem ho vlastně nezkusila... ale třeba se zase objeví v létě.

      Vymazat
  5. S tímhle šampónem jsem koukala, že je spokojeno spousta lidí.

    OdpovědětVymazat
  6. Šampon pro princezny neznám, ale je to skvělý nápad! Co se týče vlasového oleje, z toho jsem dost nadšená...
    BTW - už od více lidí jsem slyšela, že krásné vlasy jsou po šamponech pro psy. Musím to zkusit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď si tomu nasadila korunu:) Neuděláme meziblogový test? Chci nějaký pro dlouhostrsté rovné, pudly ráda přenechám někomu jinému.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...