Stránky

pondělí 4. března 2013

Zimní TOP 10

Dobrý den všem,
zima se s námi pomalu, ale jistě loučí, JUPÍ! Kosmetická výbava se s nastupujícím jarem malinko obmění a tak tady dnes mám přehled mých oblíbených zimních kosmetických pomocníků (do pomyslné desítky jsem se samozřejmě nevlezla). Nějak nestíhám dělat měsíční přehledy, tak to zkusím sezónně. Může být?

Po čem jsem tedy v zimě sahala nejčastěji?


Z pěstící kosmetiky
vital creme+ - Inspira, pěstil a chránil velice dobře (recenze zde).
Pod makeup jsem nejčastěji používala hydratační krém xs-XL Douglas o kterém jsem už taky psala (recenze zde).

Z dekorativní kosmetiky
Make-up Estée Lauder Double Wear Light  (zde) míchaný s Long Lasting make-upem od Janssen (zde) Dost mě v zimě potrápily pupínky, hlavně po krátkém používání Botocell krému od Dermacolu a bylo třeba použít trochu větší krytí, ale zároveň hydratovat. Mix těchto dvou se posnažil dobře. Naproti tomu Matt Control Corector od Dermacolu se mi osvědčil a používám ho hodně často. (více o něm zde)

Pokud bylo třeba matovat používala jsem Smooth Skin Pressed Powder od NYC, perfektní tip na pudr za pár kaček od Rendy (její článek si můžete přečíst zde) a určitě se objevil i na mnoha jiných blozích. Recenzi nechystám, bylo už o něm napsáno moře slov. Já jen dodám, že jsem spokojená, výdrž enormní a šupinky se nekonají.

Tužka na obočí od Catrice (článek zde)řasenky Sinergia a Diamante od Gabrielly Salvete, recenze se ještě neobjevily a možná, že nějaký společný článek napíšu. Nicméně na mnoha blozích se recenze objevily. Můj velice zjednodušený pohled je takový, že se jedná o vcelku slušné řasenky, nejedná se sice o must have, ale pracují obstojně, ikdyž k oběma mám malé výhrady. V celkovém pohledu jsem spokojená. Nevylučuju, že si je ještě znovu koupím.

Natural Dazzle Premier- Barry M, tak ten mi od té doby, co jsem si ho koupila dělal hodně často společnost a zvykla jsem si při líčení téměř pokaždé konturovat. (článek zde)

Rouge Atomatique Coq d'Or - Guerlain - (článek zde) k zimě prostě červená rtěnka patří a když nebyla nálada na červenou, tak pak jsem sahala po jiných.

Konturka na rty Fire - Max Factor, o té jsem ještě nepsala a uvědomuju si, že je to škoda. Nevím jak jiné odstíny, ale Fire je perfektně měkký a hebký, pracuje se s ním jedna báseň a k zářivějším červeným rtěnkám pasuje dokonale.

A samozřejmě nemůžu vynechat vůně. Ikdyž horko těžko se spokojit jen s jednou či dvěma. Nicméně vyberu ty, se kterýma se na chvíli rozloučím a jaro i léto budou čerpat zasloužený odpočinek.
Nuits Enchehtées - Laura Mercier (článek zde), Infusion d'Iris - Prada (článek zde), Allure EdP - Chanel(článek určitě bude).

Takže nakonec jsem se dostala k číslu 15 :)

A po čem jste nejčastěji v zimě sahaly vy?

Krásné první březnové pondělí,
tuttobene:)


22 komentářů:

  1. Pěkný článek. Zaujal mne ten krém Douglas. Kouknu na to podrobněji. Já jsem nejčastěji používala Chubby stick od Clinique.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      Však si taky pamatuju, že máš celou kolekci Chubby:)

      Vymazat
  2. Moc pěkný sezónní přehled! Vidím, že už se všechny pomalu chystáme vysléct ze zimních kabátků i naše kosmetika. Já už se těším na teplejší dny, protože tato zima mi dala zabrat. Nikdy by mě nenapadlo, že budu používat mastný pleťový krém pro děti na ochranu v zimě. Určitě nastuduju Tvoje recenze ke zmíněným výrobkům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a nebo takovou měsíčkovou mast se sádlovým základem, viď:) Má ráda i zimu, ale na slunce s teplo se už taky těším. Letos bylo v zimě sluníčka po čertech málo.

      Vymazat
  3. Super článek! Zaujala mě ta konturovací tužka od Max Factor, moc ráda bych si o ní přečetla víc. Pořád nemůžu sehnat nějakou dostupnou a přitom kvalitní konturku, tak třeba tahle by mohla být to pravé... Pěkně prosím, napiš na ni recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilko, budu se snažit brzy:)

      Vymazat
    2. Děkuju! Nemusíš spěchat, já si počkám. :)

      Vymazat
  4. Ten makeup od EL light mám taky moc ráda, ale bohužel už ho nepoužívám, protože i ta nejsvětlejší barva je na mě tmavá:( Já jsem přes zimu hodně používala růžový krém od Hauschky a v dekorativní jsem to hodně střídala, takže bych se určitě ani do čísla 15 nevešla:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ten růžový krém jsem u Tebe zargistrovala i to, že Ti hodně vyhovuje:) Co se dekorativky týče, stíny ani tužky na oči jsem do článku nezařazovala, aby zbytečně nenabobtnal:)

      Vymazat
  5. Móóc hezké!!!
    S Tebou jedu akorát v diamantech od Salvete (jsem moc spokojená), v Guerlainovic rtěnce (srdcovka)a občas v Allure (ale Sensuelle). Ale s těmi tvými články brzo něčemu podlehnu, Satanáši jeden...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to prrr, ty taky umíš čolvěku pěkně vlézt pod skurku:D Pořád mám v hlavě tu krasavici z Collistar, kterou jsem u Tebe viděla.
      Allure Sensuelle je skvělá, jen si ještě musím ujasnit jak to mám s edt a edp a pak bude moje!

      Vymazat
  6. Tu tužku na obočí jsem si koupila po tvém článku. Nevím, jestli jsem nesáhla po příliš světlé, ale každopádně je to jediné líčislo, které si beru teď sebou. Nemaluju se už nějakou dobu, alergie, rýma, blbá zima...ale obočí si vždycky líznu. Super tip, díky!
    O Lauře Mercier se vůbec nezmiňuju, protože mne nesmírně seje, že ty ji máš a já ne. Abych ti ukázala, jak strašně mi to leží v žaludku, použiju nejvyšší kalibrd: :(

    OdpovědětVymazat
  7. Pvodně to měl být kalibr, ale KALIBRD je přesně to slovo, které vyjadřuje moje rozhořčení nad tím, že Nuits Enchantées nemám. Tak ještě jednou: KALIBRD!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty brďo, vidím dobře? Ty jsi napsala dvojtečkusezávorkou? A kalibrd navrch. Já jsem citlivá duše, nedělá mi dobře, když vím, že se někdo trápí, takže v tomto případě bych byla k odstřiku svolná. Jenže nevím jestli to je to, co by Ti zvedlo náladu. Jasně celá láhev by Ti zvedla náladu:)
      A co máš za číslo tu tužku 010 nebo 020?

      Vymazat
    2. Číslo nevím, ale podle jména je to Ashton.
      Co výměna odstřik Irisu za odstřik Oříšků? Jestli ne , tak napiš cenu, budu moc ráda (a třeba se mi konečně podaří napsat tu recenzi).

      Vymazat
    3. A, tak to máš tu samou jako já. Píšu ti mail:)

      Vymazat
  8. Muzu se zeptat, kde kupujes ten Janssen ty? Chtela jsem od nich korektor, ale uplne naslepo se mi objednavat nechce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Talko, u kamarádky v kosmetickém salónu.

      Vymazat
  9. Allure na konec mě velmi potěšil:)Léta nosím Allure sensuelle, jsou to hodně povedené vůně. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem se zmínila USB, Allure Sensuelle je skvělá, mám na ni pomalu spadeno, jen ještě rozmýšlím EdT nebo EdP. Pro kterou se rozhodnout?

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...