Stránky

úterý 2. dubna 2013

Gabriella Salvete - Lash Emotion

Plastový kartáček GS - Lash Emotion

 Můj poslední objev na poli levných řasenek jsem našla asi před měsícem ve stojanu GS.  Lash Emotion je z mého pohledu mnohem lepší než loňské meganovinky Synergia a Diamante. Obě jsem měla. S oběma jsem byla v některých ohledech hodně spokojená, ale bohužel taky obě měly zásadní mouchy, pro které ani jednu z nich nekoupím znovu. Synergia docela slušně řasy zahustila a na řasenky GS měla taky nebývale černou barvu, bohužel taky řasy slepovala a kapku hrudkovala. Čím déle byla otevřená tím více, to dá rozum, ale mám na mysli, že se tyto malé mušky na kráse objevily už po cca 2 až 3 týdnech používání. Z Diamante jsem byla z počátku taky hodně nadšená, jako velká část blogosféry, dokud jsem si nevšimla, že mi dělá úžasné tmavé skvrny na horním nadočnicovém obouku, tam co se konečky řas občas dotknou kůže. Přesně tam, co se nanáší stín na rozjasnění. Ironie, že! Takže přestože Diamante měla pro mě geniání kartáček, se kterým se mi řasy dobře rozčesávaly, neslepovala a ani nijak jinak neprudila, tak postup do vyššího levelu nezvládla.
 Momentálně asi necelý měsíc používám převážně Lash Emotion s plastovým kartáčkem a jsem hodně spokojená. Řasy stále slušně rozdělí, to připisuju kartáčku, dále je výrazně neslepí, nehrudkuje, nedrolí se a s vydrží se taky poměrně slušně drží. Ikdyž ji nalíčím ráno, večer je stále co odličovat. Z konečků řas se sice jemně vytratí, ale řasy jsou stále zvýrazněné. Není asfaltově černočerná, takže pokud je to pro někoho jeden z požadavků, tak ho tato řasenka nenaplní. Ovšem řekla bych, že mezi řasenkami GS se jedná o jeden z tmavších kousků. Řasenka je současně označená jako objemová, tady bych asi malinko zapochybovala. Rozhodně najdete lepší objemové kusy, na druhou stranu možná díky tomu, že řasy až tolik nezahustí nemá problém právě s těmi nešvary, které jsem o pár řádků výš jmenovala. Kupovala jsem ji za cca 100,-. Nepamatuju si, jestli byla zrovna nějaká akce nebo ne, ale dala bych za ni klidně tolik, co stojí Synergia nebo Diamante. Z mého pohledu strčila obě hravě do kapsy. 
 Ještě co se řasenek týče, ikdyž jsem u vytržení z Chanel Inimitable a Collistar Infinito (obě mám jen v malém balení), tak plnou cenu se mi zrovna za řasenku dávat nechce. Neříkám, že si je možná někdy ve slabé chvilce nekoupím, ale s chladnou hlavou nejspíš ne. O Collistar Infinito jste si mohly přešíst u justforfun zde. Obě s klidným srdcem doporučím, pokud cena pro vás nehraje roli. Levnou alternativu, bohužel ne tak černočernou jako dvě jmenované, jsem našla právě v této GS - Lash Emotion.

A tady ji máte v akci.
Na první fotce je oko úplně doslova nahé, řasy musíte hledat:) Na druhé s Lash Emotion. S chválně jsem nepoužila nic jiného. A na poslední nalíčené a řasy opět zvýrazněné Lash Emotion.





Krásné úterý a úspěšný start do zkráceného pracovního týdne Vám všem přeje
tuttobene:)

15 komentářů:

  1. Řasenka vypadá na Tvých očích úžasně, líbí se mi i kartáček. Já zatím do GS nešla, lákala mě právě ta Diamante - všude na ni samá chvála, tak jsem ráda, že jsi zhodnotila pro i proti. Já bych taky do drahé řasenky třeba za třista nešla, ani do Clinique - ale tahle mi připadá jako velmi dobrá alternativa za slušnou cenu. Proč ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Ano na Diamante převažují pozitivní reakce a názory. Ale pokud si dobře vzpomínám, tak někde jsem už o tom špinění na horním víčku četla.
      Tato dnešní je opravdu příjemná a navíc za rozumnou cenu, co víc si přát:)

      Vymazat
  2. Z drogérie používám většinou jen Maibeliine řasenky, mají dobrou pověst, a ostatní mě zatím nechávají chladnou..ale tahle nevypadá špatně:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně od Maybelline taky jedna s plastovým kartáčkem seděla. Pak jsem ji už přestala v regálech vídat (zelený užší obal, na jméno si už nevzpomenu) a tím byl konec s Maybelline. Službu udělala stejnou jako tato Lash Emotion, ale byla 2x dražší.

      Vymazat
  3. sympatická ;) veľmi sa mi zapáčila ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře, až budu zase mít chuť zkoušet novou řasenku, třeba to bude tahle... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak fajn. Doufám, že se osvědčí:)

      Vymazat
  5. Také mám raději levnější řasenky. Mám docela spotřebu a hlavně je často vyměňuji. Tahle by se mi zamlouvala. Díky za pěknou recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo. Jestli máš velkou spotřebu, tak rozhodně doporučuju alespoň vyzkoušet:)

      Vymazat
  6. Vypadá dobře!
    Nejsem moc ochotná utratit moc za řasenku, nejvíc jsem investovala okolo 200,- :D
    Od GS mám jednu voděodolnou, kterou jsem ze začátku nesnášela, slepovala řasy, prostě hrůza. Ale asi po 1-2 měsících si nějak sedla a je perfektní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Láska až na druhý pohled? Takové bývají kolikrát pevnější a trvalejší:) Ve voděodolných řasenkách se moc nepohybuju, teda spíš vůbec.

      Vymazat
  7. Já mám Lash Emotion hodně ráda a vyhovuje mi její typ kartáčku, jako hřebínek. Tobě se řasenka povedla na oku hezky nafotit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, kartáček je v tomto případě polovina úspěchu. Opravdu se mi zdá podařená a navíc za hodně rozumný peníz. A děkuju:)

      Vymazat
  8. Podľa mňa jedna z naj, čo som kedy mala...úžasne oddeľuje riasy, a aj pekne predlži a zvýrazní, nič prehnané....presne podľa môjho gusta...dávam jej palec hore!!!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...