Stránky

středa 3. dubna 2013

Inglot - tvářenka č.78

 Dnes mám pro Vás připravenou jednu z mých nejoblíbenějších tvářenek ever. Je jí pudrová kompaktní tvářenka Inglot v odstínu 78. Tento béžovo-broskvový matný odstín dokonale padne bledulím a pokud hledáte matnou tvářenku bez jediné třpytky nebo náznaku sheenu, tak pak je to ta pravá. Dá se velice dobře vrstvit a to je podstatné, protože je vážně světlá. Opravdové sněhurky by ji mohly použít i ke konturování. Výdrž velice slušná, půl dne s ní můžu počítat určitě, ikdyž mám občas dlaně nebo dětské pacinky na tvářích. Pokud používáte fixátor make-upu, jako třeba An Pavelcová z Hello, Beauty! (dost mě její post zaujal:), tak s Vámi určitě stráví dlouhé, předlouhé hodiny.

 Jednoduché a elegantní balení obsahuje 2.5 g tvářenky. Kupuju opakovaně u své kosmetičky za 208,-. Pokud máte ve svém rádiusu nějakou polskou prodejnu, určitě doporučuju navštívit. Pražská děvčata mohou pro změnu zaskočit do zatím jediné české prodejny Inglot u nás. Cenu v českém obchodě nevím. Pokud ji znáte, klidně napište do komentářů.






Hezkou středu Vám přeje
tuttobene:)

15 komentářů:

  1. Teda vypadá opravdu dobře, přesně tento typ barev mám ráda. Matné a jemně do broskova :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Točím už třetí balení a je to právě jeden z těch tělově-broskvových odstínů, který nesmí nikdy chybět.

      Vymazat
  2. Slyším tvářenka a odtajnění, tak hned spěchám :). A je třeba oplatit poklonu: jsem ráda, že jsem Tě inspirovala a musím říct, že se mi moc líbí Tvoje fotka z profilu a tvářenka jakbysmet. Sluší Ti jednoznačně! Já teď zjišťuju, že tvářenka je něco, co prostě musím mít - hledám, zkouším...a taky si ji koupím jen tak, pro potěšení. Je to něco jiného než si koupit krém :). Inglot mám v plánu otestovat. Když jsem naposledy byla v polské Bielsko-Biale v shoppingu Sphera, tak tam měli velký pult s Inglotem a já vůbec nevěděla, co si vybrat, tak jsem jen koukala. Teď už vím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V podstatě to dnešní odtajnění můžeme brát téměř jako schůzku naživo:)
      Já ti taky většinou před rozlehlým pultem odstínů a produktů znervózním a neumím si hned vybrat. Mnohem radši jdu na jistotu, když už mám v záloze konkrétní čísla odstínů.

      Vymazat
  3. Inglot pro mě začíná být sázka na jistotu - cokoliv člověk hledá, tak to u nich vždycky najde :) Já jsem úplně jiný typ než ty, takže bych zrovna tento odstín mít nemohla, ale tobě fakt sedne dokonale!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, vždyť my dvě jsem jak den a noc:D Je to jak píšeš, výběr je neskutečný. A děkuju:)

      Vymazat
  4. hm, já jsem docela bledule a zrovna tohoto odstínu bych se bála, tedy já bych ho asi ani nezaznamenala :) ale vypadá to, že nevím co je pěkná tvářenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já bych si ji na Tobě dovedla představit, alespoň podle té trochy, co jsem viděla, ikdyž možná , že by splývala s Tvýma krásnýma pihama.:) Nevím, těžko říct.

      Vymazat
  5. Ten odstín vypadá vážně moc pěkně. :) Škoda, že všechny prodejny jsou dost z ruky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda, že Inglot není u nás víc rozšířen. Jsem pro mminimálně jednu prodejnu na kraj:D

      Vymazat
  6. ta je nádherná! skôr ako niečo na konturovanie ale mám radšej takéto prirodzenejšie lícenky ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Inglot mám ráda - hlavně linky a rtěnky, tvářenku jsem ještě nezkoušela.
    Moc ti to sluší... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Víš, že rtěnku jsem snad ještě od Inglotu nezkoušela? Zatím mi rukama prošly jen stíny, tvářenky a nějaké lesky - ale ty už v kdysidávnu. Se vším jsem tedy byla spokojená, to jo!

      Vymazat
  8. Jo, tohle bych měla na konturování. :D

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...