Stránky

středa 24. dubna 2013

Jarní šestka - rtěnky

 Dnešní článek jsem se rozhodla věnovat rtěnkám, potažmo odstínům, které teď nosím nejčastěji. Ikdyž mám ráda na rtech rudou, na jaře se s barevnou intenzitou trochu mírním a vcelku přirozeně se přesouvám k pastelovým až nude odstínům. Malinko výrazněji líčím oči, tvářenka nesmí chybět a tak rtěnku logicky trochu tlumím.
Horní řada zleva: Gabriella Salvete dolcezza13, Chanel Rouge Coco 77, YSL Volupté 1,
Spodní řada zleva: Dermacol Lip Seduction 02, Chanel Rouge Coco Shine 54, Catrice 240

 Některé z následujících rtěnek jste už mohly na blogu vidět (dala jsem k nim odkazy) jiné ještě ne. Jedná se o takový miš maš kousků z drogérie a parfumérie.

Dermacol Lip Seduction - odstín 02 je jedna z těch, která se zde ještě neobjevila. Co napsat o této notoricky známé rtěnce. Nic nového a převatného nenapíšu. Hydratační rtěnka s velmi dobrou pigmentací a tudíž i kryvostí za rozumný peníz. Hydratační kousky znám sice lepší, ale na druhou stranu ještě větší hydratace by byla na úkor výdrže. 3-4 hodiny s ní můžu počítat, pokud tedy nejím a nepiju, jinak se samozřejmě rozloučí dřív.

Další kousek z těch levnějších je růžový nude odstín od Catrice - odstín 240 Hey Nude, samostatný článek je zde. Nosím ji ráda, nevydrží sice tak dlouho jako Lip Seduction, ale na rtech je taky příjemná a hydratuje.

Drogériové rtěnky uzavírá Gabriella Salvete dolcezza - odstín 13 rosa satinata. Rosa satinata (článek zde) je hodně oblíbený, něžně růžový, krémový odstín s výrazně lesklým finišem, ale slabší pigmentací. Rtěnka je balzámová, vysoce hydratační, plného krytí ani dlouhé výdrže díky svým vlastnostem nedosáhne. Ale to nevadí, troufnu si napsat, že je to podobný produkt jako zrovna populární Color Whisper, ovšem z mého pohledu o trochu lepší. Přece jen je uživatelsky víc příjemnější a hladší než lojovitá (nemyslím to zle, ale konzistencí mi opravdu připomíná pomádu nebo jelení lůj) Color Whisper

Z dražších kousků, které jste již měly možnost vidět, teď na jaře volím Chanel Rouge Coco - odstín 77 Jersey Rose. Jedná se o krásný, pastelový, béžovo-broskvový odstín s téměř nepostřehnutelným shimmerem. Velice dobré krytí a výdrž je daní za sušší krémovou konzistenci, která moc nehydratuje. Samostatný post je zde.

U Chanel ještě zůstaneme. Chanel Rouge Coco Shine - odstín 54 Boy je úžasný, multiuniverzální, růžovo-béžový odstín s decentním shimmerem po kterém sahám hodně často  a v jakémkoliv ročním období. Pokud bude pořád součástí stálé nabídky, jakože zatím je, budu se k němu ráda vracet a nebude mi líto investovaných peněz. To snad hovoří za vše. Ano, je to jedna z mých nejoblíbenějších rtěnek vůbec a článek o ní najdete zde.

Posední jarní pastelkou je zatím na blogu nepublikovaná Yves Saint Laurent Rouge Volupté - odstín 1, což je pefektně pigmentovaná, balzámově-hydratační rtěnka s nesmírnou kryvostí a krásným leskem, ovšem opět její super konzistence jde na vrub výdrži, alespoň u mě. Já ji to ráda odpustím a klidně se s ní přemáznu znovu a navíc se pokochám snovým balením. Odstín 1 je trochu podšívka. Na kůži se zdá více do béžova, na rtech se hodně zvýrazní jeho růžový podtón, hodně taky záleží na intenzitě a barvě světla.


 Snad se vám dnešní článek líbil a možná i inspiroval. Po jakých rtěnkách teď na jaře saháte nejčastěji vy?


22 komentářů:

  1. Pěkné barvy, taky takové ráda na jaře nosím... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek - inspirující jako vždy! GS Dolcezzu mám taky sice jiný odstín, ale naprosto s Tebou souhlasím, že při srovnání s CW od Maybelline vyjde tato mnohem lépe. Tu YSL už jsem nedávno málem koupila, ale pak jsem si uvědomila, že potřebuji jiné praktičtější přípravky, takže tento zatím čeká ve wishlistu :) - ten obal je prostě nádherný a těší mě, že je tak uživatelsky příjemná - výdrž mi nevadí, s tím u hydratačních počítám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, to je fajn, že ji máš v tužebníku, opravdu stojí za to. A navíc, přece jen je pěkné po něčem alespoň chvíli toužit a né hned rozmar uspokojit. O to je pak nákup sladší:D

      Vymazat
  3. Presne moje barvy=) Na Jersey Rose se musim podivat, vypada uchvatne. Za sebe bych pridala Chanel Confidentielle, LOreal Fairest Nude, Milani Cream Nude a UD Naked.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf, tak Confidentielle je oravdu krásná i lak v tomtéž odstínu je perfektní. Hmm, zasela si semínko zvědavosti a toužení. Omrknu ještě v reálu, doufám, že to není žádná limitka. a ještě určitě okouknu L'Oreál 800, taky nevím, jestli je u nás v prodeji. Díky za tipy:)

      Vymazat
  4. Slušná sbírka. Přiznám se, že tenhle odstín nemám, není to nic pro mě. Ale na světlejších typech se mi moc líbí. Já obvykle nemám od jedné barvy více než 1ks

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem ten pomatenec, který si soustavně kupuje modifikaci jednoho a toho samého odstínu (viz červené laky:D). Ty úplně nejsvětlejší kousky (Catrice, YSL) můžu nosit jen brzy na jaře, dokud nejsem trochu políbená sluncem, potom už to vypadá, jako bych si spletla rtěnku s korektorem a to je vážně mimo.

      Vymazat
  5. Závidím ti tu sbírku, samé lepší kousky :). Z těchto mám taky Chanel Rouge Coco Shine v zářivě červeném odstínu a řekla bych, že je to spíš rtěnko balzám, ale jsem s ní taky moc spokojená :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rouge Coco Shine je skvělá, jj je to spíš rtěnko balzám, ale to vůbec nevadí, na rtech je neskutečně příjemná. Zářivě červený odstín, který? Jsem napnutá. Na léto vhodný adept.:)

      Vymazat
    2. Já mám zářivě červený odstín Rebelle a je moc, moc hezký.

      Vymazat
  6. To jsou moc hezké barvy. Já mám na jaře ráda výraznější barvy na rtech - fuchsiovou, korálovou, rudou.

    PS: včera jsem u sebe na blogu vyhlásila první giveaway. Snažila jsem se vybrat zajímavé ceny, tak snad se čtenářům budou líbit. Budu moc ráda, když se na to mrkneš: http://valerieswonderland.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A GA je opravdu moc pěkná, děkuju za pozvání:)

      Vymazat
  7. catrice ma najlepšiu farbičku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Catrice je bezva. Jen je bohužel z těch, které budu muset pomalu odložit. Slunce září jak šílené, chytla jsem zdravou barvu a Catrice začíná být kapku světlejší než bych si přála. Tak si teď zaslouženě odpočine.

      Vymazat
  8. Ta od YSL je můj sen, hned z první výplaty si půjdu udělat radost :-))

    www.thebrunettejuice.blogspot.com - předělávám svůj blog, bude o vaření, tak budu ráda za každé nové čtenáře, holky :)

    OdpovědětVymazat
  9. mne sa farebne najviac paci ten od ysl

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...