Stránky

středa 17. dubna 2013

Jen červená to může být ...

 Oteplilo se, sluneční paprsky zaplavily všechno kolem a mě se chce odhodit plné boty a vyměnit je alespoň za ty s otevřenou špičkou a nejlépe za sandálky. To si ovšem žádá nožky v top stavu. V minulém příspěvku jsem se zmínila o pedikúře, kterou ráda svěřím do rukou odbornice. Lakování jako pomyslná třešinka na dortu je už na mne. A co se týče nohou lakuju téměř výhradně na červeno. Čas od času zhřeším s korálovou nebo fuchsiovou, ale to je tak vše. Většinu roku vítězí různé varianty červené. Ano, není to moc originální, ale zvyk je železná košile.


Tady je přehled mých oblíbených červených laků.
Gabriella Salvete

bezkonkurenční laky v poměru cena výkon. Lakování je snadné, vcelku rychle schnou a hlavně hmatatelně zpevňují a vydrží. Za cenu cca 70,- opravdu povedené. Momentáně je seženete v drogerii Rossmann něco málo přes padesát korun.
Odstíny:114 - červená krémovka, 115 vínově červená krémovka

Rimmel Lycra Pro

moje loňské překvapení. Vyhovuje mi zakulacený kartáček, laky se lehce lakují, kryjí ve dvou vrstvách a taky rychle schnou. Opět v drogérii Rossmann mají na LycraPro akci a lak vyjde na necelých padesát korun.
Odstíny: 317 Coral Romance, 323 Riviera Red, 394 Red Award

OPI

kvalitní klasika, nevím co psát. Lakují se mi dobře, na nohou vydrží dlouho, obr balení mám věky, jsem spokojená.
Odstíny: Cha-Ching Cherry, sytá růžová s nádechem do třešňova s mikroskpickým stříbrným shimmerem
A tohe je průšvih, protože od té světle vínově červené s červeno-zeleným a stříbrným mikro shimmerem odstín neznám, sloupl se a je fuč.

Orly

opět příjemné lakování, pro plné krytí potřebuju 2 vrstvy a hlavně tento odstín nekriticky žeru, takže bych i nějakou tu chybičku odpustila, ale vážně nemám co.
Odstín: Thorned Rose, detailněji zde

L'Oréal Color Riche

tyhle laky asi nedoporučím, mají sice zakulacený kartáček (mně to vyhovuje), ale po pár aplikacích houstnou(kus od kusu Fatal se mi zdá naopak řídký) a občas udělají bublinku. Objem 5ml je příjemný z toho hlediska, že lak hezky odsejpá a jako u jednoho z mála mám šanci ho téměř celý spotřebovat. Na druhou stranu pokud si rozpočítám cenu 5ml vyjde na cca 100,- rázem se při 15ml dostávám na cenu laků OPI, kvalitou ovšem nikoliv.
Odstíny: 211 Opulent Pink - spíš než růžová je fuchsiová, 403 Femme Fatale - klasická rudá. Oba krémové.

China Glaze

Lakují se mi velice dobře, výdrž taky není k zahození, jen o poznání pomaleji schnou, tohle ovšem pořeší rychlosušič.
Odstín: Heartof of the Matter, fuchsiová krémovka s nádechem rudé, dokonale krycí. 

Dnes Vás fotkama doslova zahltím. Na následujících snímcích jsou jednotlivé laky  na ukázku.

Klasická rudá. Moc velký rozdíl mezi nima není. Asi to o mně něco vypovídá, tvrdohlavě kupuju téměř stejný odstín. Ukazováček mi bohužel trochu ujel a v tom kvantu jsem neměla moc času to opravit. 
zleva: Gabriella Salvete - 114, Rimmel 323 - Riviera Red, L'Oréal - 403 Femme Fatale
Vínově červené. GS 154 je s přivřenýma očima dupe od Orly Thorned Rose.
zleva: OPI ?, Gabriella Salvete - 115, Orly - Thorned Rose, Rimmel - 394 Red Award

Ostatní: třešňové, fuchsiové, korálové. Co se týče Coral Romance, tak ta se mi na rukou až tolik nelíbí, ovšem nohy, to jsou její parketa, tam v létě krásně zazáří.
zleva: OPI - Cha-Ching Cherry,  china glaze - Heart of the Matter,  L'Oréal 403 - Opulent Pink,  Rimmel - 317 Coral Romance

Snad jste se dnes u lakovacího postu pobavily a možná i inspirovaly. Těším se na Vaše komentáře a připiště, který je ten Váš nej na poli červených laků.

Zdraví tuttobene:)




38 komentářů:

  1. Také mám asi nejraději červenou, a proto jsem si poslední dobou musela koupit jiné barvy. Ten China mám také a asi si pořídím časem ten červený od GS.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, budu se nad sebou muset zamyslet, v podstatě krom červených mám už jen pár laků, které by se daly spočítat na prstech jedné ruky.

      Vymazat
  2. Nejraději si nehty lakují nějakou tmavou barvou - fialovou, modrou, tmavě zelenou, tmavě šedou. Ale červené nehty jsou prostě klasika. Za sebe můžu doporučit lak Essie First Dance, pro mě dokonalý odstín.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkla jsem na swatche a je fakt krásný. Otázka zní, potřebuju další červenou? Jasně potřebuju:D Děkuju za tip!

      Vymazat
    2. A nejsi náhodou z Prahy? Pokud ano, mám skvělý tip na obchod s Essie laky. Mají téměř po celý rok akci 1+1.

      Vymazat
    3. Bohužel ne, ale za tip budu ráda, čas od času se v Praze přece jen objevím:)

      Vymazat
    4. V Pánské ulici je takový malý butik, jmenuje se Posh. Primárně tam mají oblečení a obuv, ale mají taky Essie (včetně péče o ruce) a Clarins. A ta akce 1+1 se vztahuje úplně na všechno - laky, krémy, dárkový krabičky se 4 miniaturami atd.

      Vymazat
    5. Uaa, tak to je tip. Děkuju:)

      Vymazat
  3. som tým človekom ktorý absolútne nemusí červené laky o.O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a já skoro žádné jiné nemám:)

      Vymazat
  4. ...a já bloud jsem si myslela, že mám zbytečně moc červených laků. Otevřela jsi mi oči - červených není nikdy dost !
    Jo, a na nohy jedině jasně červená - já už jsem tedy na léto připravená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neskromně bych řekla, že jsme připravené obě:D

      Vymazat
  5. No ty máš zásoby :-) Já mám červené laky dva (z toho 1 je Throb z LB, který je šíleně na nic), mamka zase nemá jiné než rudé a červené. Přiznám se, že červená na nehtech mi přijde nuda a tedka nevím, co na nohy, mám totiž letní botky, které mají červenobílý puntíky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, jsem už starší osoba a tak tu nudnou červenou můžu. Jako odvaz by k těm červenobílým puntíkům mohla být sytá zelená (něco jako salát caprese, zase myslím na jídlo!) nebo tmavě modrá, námořnická. Mladici jako Ty to musí slušet! Přesněji řečeno, sluší všechno:-)

      Vymazat
  6. Ty OPI a L´orealy bych brala hned :)! Nejhezčí barva na nehtech je červená a kluci, muži to potvrzují ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já co se týče rukou, preferuju spíš přirozené nehty, ikdyž v poslední době celkem lakuju, asi jaro:) Nohy, tam to mám jasné, proto tolik červených:)

      Vymazat
  7. A zrovna L'Oréal jsou mé oblíbené. :) Ty, které mám, mají totiž super výdrž. (A zatím nehoustnou...) Tak uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se s nima moc dobře dělalo ze začátku, proto jsem si koupila i jiné odstíny. Ale asi bude záležet i na jednotlivých, protože v případě té 403 to opravdu neplatí a nehoustne. Zato jiný tělový odstín už si nepamatuju číslo jméno, ale jmenoval se Macaron ...cosi a ten zhoustl a pak už se vážně špatně lakoval.

      Vymazat
  8. u mě jen růžová to může být :)) každý má svoji posedlost :) I když ten coral od rimmelu se mi moc líbí, nejsem si jistá, jestli ho náhodou taky nemám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho máš, loni to byl must have odstín:)

      Vymazat
  9. Miluju cervene, mám jich taky "par";-)))
    Dost me zaujaly ty od Gabriela salvete:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. GS jsou vážně bomba, já bych si jich koupila i více, jenže mě ostatní barvy už tolik neberou. Zajdu k tobě omrknout těch "pár", určitě se u Tebe na blogu nějaké najdou

      Vymazat
    2. Ja prave zádný červený od gabriely nemám, ale jak si je tu vyfotila, tak se mi moc libi:-)!

      U me na blogu je par vyfocenych, ale je to jen takovy vzorek;-), pod zalozkou "red" bys na ne mohla natrefit (at nemusíš dlouze hledat;-)....)

      Vymazat
    3. Díky, máš to perfektně roztříděno, něco jsem zkoukla už včera:)

      Vymazat
  10. pěkná sbírka, mám červené asi tři nebo čtyři, ale jsou trochu tmavší, oblíbený mám od barry m wed wine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem po něm pokukovala na mýchšminkách:)

      Vymazat
  11. Tak tímto postem jsi mě opravdu potěšila!!! Těšila jsem se až zpracuješ své červené laky. Hurráá inspirace na léto - určitě si z Tvé krásné sbírky vyberu... A nic si z toho nedělej, že kupuješ stejné odstíny - já mám to samé s rtěnkama :) a poslední dobou taky s laky na nehty. Nedívím se, že žereš ten Orly - ten odstín je úchvatný a za mě ještě ty Salvetky - ty si určitě koupím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mrkni na stojan GS, odstínů je opravdu přehršel a kvalita opravdu dobrá.

      Vymazat
  12. Taky nosím na nohou převážně klasickou červenou, občas něco do růžovo-fialova, ale červená je TOP. Nejraději mám Rimmel, Riviera red.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je opravdu parádní, taky jsem ho dčerených zařadila.

      Vymazat
  13. Že tě k tomuhle inspirovala ta debatka na Arome? ;-)
    Jinak podepisuju manikúru na nohou (btw, když myslím opečovávání jenom nehtů na nohou, to není pedikúra, ne? pedikúra sestává i s odrbání hrubých pat a zjemnění kůže apod., že jo?) - jedu skoro výhradně v červený, občas nějaká růžovka. Dřív jsem lakovala i jiný barvy, ale postupně mi všechny začaly na těch nohách připadat jak nějaké plísně a jedno jaká barva to byla. Fialová, zelená, modrá, žlutá, oranžová... všechno špatně. Možná ještě perleť snesu.
    Tak dík za pěkného průvodce červenými :) Ty rimmely se mi líbí moc, časem asi dokoupím. Jinak já celou dobu bažila po Vodce a Kaviáru od OPI (a nakonec ho i mám!), ale mezitím jsem sehnala Aperitif od Essie a lakuju už z červených skoro výhradně jen ten :) Je B-O-Ž-Í-Í-Í !
    vERUNKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem shodou okolností na tu debatu narazila včera, když už byl článek venku. A zjistila jse, že je nás hodně "sběratelek" modifikace jednoho odstínu:D Inspirovala mě eM, když vytáhla své červené laky blog.
      Mně se s Rimmely pracuje opravdu lehce a vcelku i vydrží, na nohou teda úctyhodně, ale tam mi vydrží kde co, pokud se nevěnuju běhání v písku nebo na oblázcích, což většinu roku opravdu nehrozí:)
      A Essie Aperitif je krásný, nedívím se, že lakuješ stále! Taky bych lakovala.

      Vymazat
  14. Tak to je parádní sbírka, já mám červené nehtíky taky moc ráda:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, vím, chodím k Tobě tvoje červené kousky obdivovat:)

      Vymazat
  15. Uctyhodna sbirka....cervena barva laku na nehty je taky moje nej...oproti tomu ruzovou skoro nenosim. U me plati cim ostrejsi cervena tim lepsi...kdysi jsem mela skvely oranzovo cerveny odstin od Max Factor, ted finishuju jeho nahradnika od Pupy, takze brzo budu na lovu dalsiho...myslim,z asi vyzkousim neco z tve sbirky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak doporučuju Riviera Red od Rimmel a pokud bys chtěla svítivou korálovou tak jejich Coral Romance:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...