Stránky

neděle 7. dubna 2013

Lehká jarní svačinka, jarní fauna a jarní NYC



 Do třetice tu pro Vás mám příspěvek inspirovaný jarem. Tentokrát se jedná o na tutty jednoduchou, přesto moc dobrou, lehkou a jarně pestrou pomazánku. Jasně, že to není nic světoborného, ale jen malá inspirace:)

Co budete potřebovat:
1 balení žervé a nebo větší půlka pomazánkového másla
2 menší mrkve
2 lahůdkové cibule
1 vajíčko uvařené natvrdo
špetka soli a pepře
pár kapek citrónové šťávy
 Vajíčko uvařené natvrdo rozmačkám vidličkou (tak aby byly v pomazánce patrné kousky) a lehce vmíchám do žervé. Do vznilké hmoty přimíchám ještě mrkev nastrouhanou na jemno, nasekanou jarní cibulku, osolím, opepřím a zakápnu pár kapkami citrónové šťávy. Kdo by měl chuť může ještě přidat i pár kapek oleje. Samozřejmě si poměry jednotlivých ingrediencí můžete upravit podle sebe. 
A ještě jeden detailík:)

 A aby nepřišly zkrátka i ty, které čekají nějakou tu kosmetiku, tak tu mám jeden swatch krémového růžově-nafialovělého laku od NYC v odstínu  264 Lincoln Square Lavender, který jsem dostala od eM. Tímto ji ještě jednou za její lady balíček moc děkuji. Lakoval se mi dobře, nedělal žádné neplechy. Plně krycí byl ve dvou vrstvách. Vydržel mi tři dny. To je poprvé co se mi do rukou dostal lak od NYC a mile mě překvapil. Nejsem odbornice přes laky nedovolím si srovnávat navíc je to první kousek od NYC, ale pokud chcete vyzkoušet nějaké drogeriové laky, tak co třeba vyzkoušet zrovna tyhle. 
264 Lincoln Square Lavender
 A tady je už obsah balíčku od eM. Moc se nám doma líbil ptáček z její vlastní dílny a tak jsme si ještě jedno malé hejno přiobjednali. Celé hejno můžete vidět třeba tady.




Přeji Vám krásnou neděli, ať je přesně podle vašich představ a
tuttobene:)

15 komentářů:

  1. Původně jsem si myslela, že tenhle post bude o návštěvě New Yorku:).... Ten recept mě vážně zaujal, miluju vajíčka, mrkev, sýr, takže to je přesně pro mě. Píšu si na seznam, co uvařit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahá, to je dobré, na to jsem ani nepomyslela. Kéž by byl:)

      Vymazat
  2. Moc hezký lak :) a tu pomazánku určitě vyzkouším :P A New Your mě taky zmátl :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje pomazánkové recepty mám moc ráda, strašně moc mne baví a vždy se těším, že bude nějaká nová. Tuto mohu hned vyzkoušet, jen tam mohu dát pouze bílek. Bohužel nemohu vařená vejce, tedy žloutky především. No chuť možná naženu kapičkou hořčice. Snad to nezkazím. Díky. Jo a ten ptáček je roztomilý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, tak to vajíčko úplně vynech, bude to zas jiná variace. Hořčice je určitě skvělý způsob, jak si pohrát s chutí :)

      Vymazat
  4. Jooo, tuhle si pamatuju! Už nevím, odkud - zda ze školky nebo od babičky - ale vím, že mi vždycky chutnala :) Díky za připomenutí, příležitostně si ji vyrobím k večeři. Vlastně si rovnou napíšu na lístek tu mrkev a žervé, za chvíli razím na nákup :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. Valná část pomazánek u nás je variace na to, co je zrovna po ruce. Nech si chutnat:)

      Vymazat
  5. Tyhle pomazánky miluju, píšeš, že to není nic světoborného, ale já píšu v jednoduchosti je krása :). Krásná jarní inspirace - potěšil mě i lak NYC, který si vyzkoušela. Použila jsi i turbo top coat? A nejvíc mě potěšily fotky hejna ptáčků, zvlášť ten v hnízdečku s vajíčky. Krásně naaranžováno. Tak snad už to jaro začne i venku...Krásnou neděli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, jj použila jse ten Turbo coat a musím napsat, že dobrý. Uschl rychle, možná ne tak jako Seche ale bylo to dost rychlé a hlavně se mi lak neloupal v takových velkých kusech. Díky za tip. A hlavně děkuju za ptáčky:D

      Vymazat
  6. Ten oranžovej ptáček je moc hezký a recept se bude hodit.

    OdpovědětVymazat
  7. mrkvičku milujem spravím ale teraz máme doma vajíčkovú pomazánku- domácu ;)

    OdpovědětVymazat
  8. jak je možné, že jsem ještě nezkoušela mrkvičkovou :)) napravím!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...