Stránky

pátek 19. dubna 2013

MISSHA - čistící pudr

Brown Rice Powder Wash with Baking Powder

 No jo, to tak byla na Cosmetic Love 20% sleva na veškerou MISSHU + free shipping (ten tam je stále), já nevěděla co roupama a už objednávka letěla kyberprostorem.
 Když jsem v nabídce uviděla Brown Rice Powder Wash with Baking Powder vzpomněla jsem si na Moořin článek o báječném homemade čistidlu na pusinu, jehož základ je taky v rýžovém pudru. Osvěta zafungovala, mozek vyhodnotil jako potřebnou věc a já už jsem jen celá napnutá čekala, jestli nepojištěná zásilka projde sítem české pošty. Prošla!
 Další prekérku si na mě připravili samotní Korejci, krom názvu už nic jiného napsáno latinkou na balení samozřejmě není, ani na samotných stránkách. Naštěstí na jiných ano. Tak jsem se lehce zorienovala, ale pořád nevím, jestli je ten pudr myšlen jako čistící a peelingový v jednom a pak použít jednou týdně, nebo jestli je určený k dennímu použití. Protože jako peeling to teda moc nefunguje, jsou tam nějaké abrazivní částečky, ale je jich proklatě málo a při jemném kroužení na pleti mi sem tam něco tvrdého projede pod prsty. Pudr po rozemnutí s trochou vody voní tak nějak sušenkově, kdo by to čekal, když krom rýžového pudru (co to jako je mouka, škrob nebo něco jiného, ví někdo?)je v tom vražený kypřicí prášek. Pudr pleť nedráždí a jemně čistí. Přijde mi dobrý na dočištění pleti po odlíčení. Se zanesenými póry si ale neporadí, zato nechá póry pěkně otevřené a "mačkači" si příjdou na své, dobře se po něm pleť dočišťuje ručně:)

 Uživatelsky je vcelku příjemný, ale podle mě to není zrovna ta věc, kterou ke kosmetickému životu nutně potřebujete. To si raději namíchejte vlastní mix podle Černé Moory (odkaz je výše). Pro úplnost balení obsahuje 25 sáčků po 1.5g a vyšlo na cca 12$

Pokud máte zbytečných dvěstěpade a chcete zažít vzrušení a napětí, které přináší nepojištěná objednávka, pak je to možná dobrý tip právě pro Vás. 
Přeju Vám co nejpříjemnější závěr pracovního týdne a
tuttobene:)





23 komentářů:

  1. Pokud platíš PayPalem, tak by měla být zásilka proti ztrátě "pojištěná" v podstatě vždycky - pokud zásilku neobdržíš, dá se to v administraci PayPalu reklamovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jenže já strašně nerada tyhle problémy řeším a dohaduju se. Ikdyž jasně žáden velký problém to není. Já si tak před x lety objednávala něco z EDM, objednávka nedorazila. Edm mělo v politice, že nedorazivší objednávky znovu pošlou znovu. Mně už bohužel neposlali nic a pár týdnů na to zrušili shipping do ČR úplně. Mám za to, že z ČR se jim ty objednávky ztrácely na poště. Tak bych vcelku nerada, aby i ostatní prodejci nevyhodnotili ČR jako rizikovou a minimálně levné obyčejné poštovné nezrušili.

      Vymazat
  2. Jé, tohle jsem tam ani neviděla, vypadá to ale hezky. No, ale udělala jsem si radost jinýma věcma :)
    Jinak z cosmetic love objednává celkem často a jestě se mi nestalo, že by něco nepřišlo, ale docela věřím, že by to po upozornění poslali znova. Jednou mi dokonce sami od sebe refundnuli plnou částku za nákup (asi 600,-) díky tomu, že jsem si objednala nějaký vzorek a oni v tu chvli už neměli na skladě; tak jako omluvu O.o To jsem dost čučela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tužkama krom jiného, viď:) Tak to je fajn, že nadstandartně fungují. Já teda zatím s balíčky s Asie špatnou zkušenost nemám. A doufám, že to tak zůstane. Zato z USA ano, viz předešlý komentář.

      Vymazat
  3. Jó není nad adrenalin z nakupování přes síť :)....ale pro tu jednoduchost - klik klik - je to až návykově nebezpečné :-D. Takovéto čistidlo teda vůbec neznám...asi zůstanu u svého homemade peelingu a NS peelingu. Je fakt, že s čističema jako takovýma moc neexperimentuju, ale je možné, že to teprve příjde:). Krásný pátek!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, zvládne to i cvičení opice:)
      Dnes mi ten Tvůj peelingový zázrak dorazil, už se těším až ho vyzkouším. Moc děkuju!!!! Tobě taky krásný pátek a víkend.

      Vymazat
  4. Mě cosmetic-love taky nejprve nadchla. Objednala jsem si tam BB cream..ale nadšení opadlo, když se hned první tahle zásilka z Korey ztratila..takže po dlouhé době došlo na vrácení peněz..no a od té doby jsem k nim skeptická a na asijskou kosmetiku jsem si prozatím nechala zajít chuť :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a je to tady, ztracený balíček. To je mi líto. Na druhou stranu je fajn, že se k tomu takto postavili, ikdyž se zpožděním.

      Vymazat
  5. Zajímavá to věcička... :)
    Ale asi raději zůstanu u Moořina receptu, na tyhle adrenalinové sporty moc nejsem... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že to bude prašť jako uhoď a Moořina maska Ti poslouží stejně dobře. Možná, že je v tomhle ještě něco fajnózního je, ale já to na sobě nijak výrazně nepoznám.

      Vymazat
  6. Po zkušenosti s Dermalogica mikrofoliantem, říkám, že nemusí být broušení cítit, ale funguje. Po dermalogice, která udělá kaši a opravdu není cítit ani známka broušení, mám pak plet důkladně ostrouhanou, poznám to už podle toho, že mě na ní pak pálil tonik (co jindy ne) a zmizely šupinky. Pokud je tohle podobné, tak to chci! Na domácí recept jsme bohužel asi líná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď zrovna na šupinky moc netrpím, v zimě to bylo horší, v tomto směru momentálně nemůžu posoudit. Pleť mě potom s čímkoliv nepálila, ovšem nemám klasický tonik, jen úplně nealkoholový od Jannsen a ten bez sebemenšího pocitu podráždění.

      Vymazat
  7. Vtipná recenze :). Věci na bázi rýžového pudru mám ráda, proto ho asi zvážím, líbí se mi i to separátní balení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To separované balení je výhodné na cesty, to jo. Pokud máš hodně ráda pudrové nebo práškové čističe, tak jo, potom určitě vyzkoušej, cena není zas tak moc vysoká. Můj must have to ovšem není:)

      Vymazat
  8. To je zajímavé a moc hezky sepsané. Zatím asi nic nepotřebuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti troufnu si napsat, že pokud člověk nemá tuhle vychytávku, tak o nic zásadního nepřichází. Z mé strany to byla čirá rozmařilost. Naštěstí to není vyložená kravina a umí to jemně pleť dočistit.

      Vymazat
  9. já používám čistící pudr od Botanicusu a ten jak čistí, tak i šetrně peelinguje. Můžu jedině doporučit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Botanicus jsem několik let na zpět vádala často, teď už ne. Alespo%n jsem se mrkla, že stále fungují:) Dík za tip.

      Vymazat
  10. ja mam taky problem ze som si naobjednavala milion vzorkov a prislo mi to CELE po korejsky cize neviem ktore je ktore:D proste blbana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přeju hodně štěstí s luštěním k čemu co je:D Nedá se to alespoň trochu vystopovat podle fotek na jejich strankach?
      Ale nic si z toho nedělej, já jsem taky z přiložených vzorků trochu mimo a budu luštit.

      Vymazat
  11. Slyším o tom poprvé, ale asi bych so pudru nešla :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  12. No toto! Hmmm... tohle asi nepotřebuju...
    PS: Moc díky za kus černocha, zítra zkusím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, jsem zvědavá, co ty na něj:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...