Stránky

pondělí 29. dubna 2013

Natura Siberica - antistresový sprchový gel

 Třetí výrobek od Natury Sibericy, který jsem přihodila před dvěma měsíci ke své objednávce byl antistresový sprchový gel s obsahem kosatce sibiřského, levandulového oleje, plícníku, verebeny, šalvějového oleje a dalších bylinných výtažků. 
 Moje subjektivní pocity z něj jsou spíš rozpačité. Velice lehce bylinně a mýdlově voní. Z hlediska aromaterapie a uvolnění pomocí vzlínajících silic v horké sprše je vůně spíš subtilní, čekala jsem silnější, bylinnější, aromatičtější. Gel mě umyje dobře, o tom žádná, ale po spláchnutí pěny mám takový zvláštní pocit hlavně na rukou a prsty mi o dlaně nebo o pokožku při mnutí doslova vržou. Na místech, kde mám pokožku přirozeně tenčí jako jsou holeně, nárty, předloktí mám po použití tohoto gelu kůži přesušenou a musím po sprše použít tělové mléko. Na zbytku těla vysušení nepozoruju. Přírodní složení je asi jediné, co mě jakž takž motivuje k jeho dalšímu používání. Budu jim to složení věřit, Sibiřanům jedněm, protože vzhledově samotný gel vypadá jako tuzexová pěna do koupele - světle růžová s jemnou perletí. Jsem pamětník, vím o čem mluvím. Navíc z podstaty nerada plýtvám. Snad ho tedy za pár týdnů "vysprchuju" a znovu si tento konkrétní nekoupím. Co je třeba vyzvednout, je jeho přírodní složení, vkusné balení s pumpičkou a cena. 400ml vyšlo na nějakých cca 80,-. Stojí srovnatelně, ne-li méně jako běžné sprchové gely z drogérie. 

Složení:
Aqua, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Pine Amidopropyl Betaine, Iris Sibirica Extract, Lavander Extract, Pulmonaria Officinalis Extract, Verbena Officinalis Extract, Slavia Officinalis Extract, Patrinia Sibirica Extract, Melissa Officinalis Extract, Abies Sibirica Leaf Extract, Achillea Asiatica Extract, Agrostis Sibirica Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerin, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Benzyl Alcohol, Parfum   

Pohodový rozjezd do zkráceném pracovního týdne všem přeje
tuttobene:)

17 komentářů:

  1. Levandule, áááách. Jen škoda toho vysušování, to by nebylo nic pro mě :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, když ona je ztracena v tom celkovém lehkém bylinném aroma, prim tu rozhodně nehraje. Mě obecně spíš trochu ta vůně zklamala v tom smyslu, že je hodně jemná a žádná z bylinek není přímo specifická. Od ATOK, Saloosu nebo Nobilis T jsem zvyklá na silnější esenciální vůně jednotlivých silic. Tady to takové není.

      Vymazat
  2. Mě by asi přimělo k nákupu, že je antistresový a čekala bych, že mě tedy zbaví stresu :D...ale nerada bych, aby právě vysušoval :p.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo to já jsem po sprše příjemně uvolněná, nebo že by za to mohly ty dvě, tři, čtyři deci před sprchou? :D

      Vymazat
  3. Jé to je škoda, já mám růžový (voní mi božsky) a nikdy jsem si vysušená nepřišla a ani se po něm nemažu. Teď v létě se dokonce zase nějak více mastím a přemýšlím o zařazení občasného mytí něčím více vysušujícím. že by? Akorát mě odrazuje jeho velikost, 400 ml je opravdu hodně a než to spotřebuju, přestane mě vždycky věc bavit a mít doma dva...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zas budu černá ovce, která se ofrfňuje nad krávovinami typu vůně:D Hele jestli chceš tak já Ti z té mojí bandas klidně načepuju. Můžeme uspořádat směnu:D Třeba to tvoje dočasné lehce mastící období pořeší.

      Vymazat
  4. chystám se na její recenzi v následujících dnech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš konkrétně tohoto antistresového? Jsem moc zvědavá. Těším se.

      Vymazat
  5. Tak to mě zaujalo, protože jsem četla recenzi u An a ta si chválila....tak si počkám na Meduňku :), protože jsem se docela na něj chystala. A když jsi psala ty voňavé ingredience čekala jsem taky nějaký větší "odvaz" :). Mám třeba sprcháč s verbenou od YR a ten voní krásně a jen tak mě od něho něco neodláká, asi ani to přírodní složení :-). Od sprcháče totiž většinou čekám, že nevysuší a pěkně voní....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvědavá na Medunčin článek. An si chválila tuším trochu jiný druh. Co se týče vůně, tak jak jsem odpovídala Evelin, čekala jsem aroma esenciálních silic, ale to zde opravdu není. Bylinně to voní, ten kdo rád jemně parfémované srcháče, vůni určitě ocení. Jasně mohlo mě dopředu napadnout, že když se nejedná o sprchový olej, tak to aroma tak silné nebude.
      A bohužel tedy vysušuje. Možná přeháním dávkování, nabírám štědře, to nepopírám. Dělám to tak se všemi sprcháči.

      Vymazat
  6. A mě nejvíc zaujala ta dětská náplast na palci. Rychle jsi krájela ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekala jsem, kdy se kdo ozve ohledně náplasti. Takže díky, že sis všimla:) Jj a tak blbě škrabkou, že jsem si vyrobila mega záděr :/

      Vymazat
  7. Tak ti s tou "Sibiří" nevím. Černoch me štípe...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně teda neštípal, ale vysušoval mi čelo a celkově mě moc nenadchl.

      Vymazat
  8. Je pravda, ze vuni tento sprchovy gel nema moc vyraznou, ale sama za sebe, jako lesni tvor musim napsat, ze me diky lesnim bohum nevysusuje a to jsem velmi citliva. Tak jeste, ze mate sve nevysusovaci stalice. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš to hezky v rovnováze.
      Ale tak ikdyž vysušuje, tak jednoduše přemáznu nohy tělovým mlékem.

      Vymazat
    2. Jsem zvykla se mazat, tak to, jak mám suchou kuzi vnimam jen kdyz zapomenu, coz mi pripomina namazat! :-)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...