Stránky

čtvrtek 11. dubna 2013

Noční regenerační krém pro smíšenou pleť - Natura Siberica

 Ještě jednou mám pro vás v kratším časovém intervalu článek věnovaný dalšímu produktu od Natury Sibericy - noční regenerační krém pro smíšenou pleť, jazykem Tolstého (bez záruky) nočnoj krem dla lica, dla žirnoj i kombinirovanoj koži, dlouho jsem tu azbuku dolovala z paměti. A tentokrát to bude mnohem pozitivnější čtení než minule. 


 Krém mám doma cca měsíc a opět musím napsat, že po celou dobu co ho používám, působí stále stejně, žádné změny v tom duchu, že by se jeho účinky nějak výrazně měnily. Už několikrát se mi stalo, že jsem z něčeho byla po prvních použitích nadšená a postupně mé nadšení opadávalo a můj vztah k danému produktu rychle zchladnul. U tohoto krému se žádné počáteční euforické nadšení nekonalo. Jednoduše jsem byla spokojená s lehkou konzistencí, příjemným pocitem na pleti a žádným podrážděním. Ráno jsem sice nebyla jako ze žurnálu, po čem taky jo, ovšem moje pleť byla v relativně dobré kondici, zklidněná, nikde nepřesušená, nikde leskle mastná. Na tonus a elasticitu pleti krém nemá moc vliv, primárně k tomu není ani určen. To už bych chtěla asi vážně moc. Nicméně takto né sice oslnivě zato ale spolehlivě krém pracuje už měsíc. Navíc ještě z bonusem sjednoceného tónu pleti. Toho jsem si nevšimla hned, ikdyž dost možná bych si všimla, jen jsem tento efekt nečekala. Výrobce ho uvádí, ale já jsem hlava děravá. Zatímco jsem se zaměřila na hydrataci a produkci mazu, tak mi z počátku taková podstatná věc unikla. 

  Konzistence je lehká hydratační, přesto né vodová. Velice dobře se vstřebává, doslova se do pleti vpije. Pleť se po matření ani nelepí ani neleskne. 
Složení. V závěru skrývá jeden parabenek ve formě kyseliny benzoové. Ale nebudeme příliiš úzkoprsé,  něčím se to konzervovat musí. 
Balení je 50ml s praktickým dávkovačem. Jediná nevýhoda je možná v tom, že nevidíte kolik krému zbývá. Ale stačí zkušenost s jedním takovým balením (lehkým plastovým u skleněných jsem vedle jak ta jedle) a zjistíte, že se dá zbytek vcelku dobře odhadnout díky ubývající hmotnosti. Jakmile máte pocit, že tuba začíná být hodně lehká je čas doplnit zásoby.

Shrnuto, podtrženo: ikdyž zpočátku mé nadšení nebylo veliké, tím jak je krém spolehlivý a dennodenně odvádí konstantní práci si mě získal a den za dnem moje obliba pomalu rostla. Smíšené pleti vřele doporučuji. S hydratací a korekcí mazu si umí opravdu dobře poradit (pozor neřeší akné) a pleť je barevně sjednocená.

Mějte se krásně, zdraví Vás
tuttobene:)

19 komentářů:

  1. Další plus pro krém na obličej NS :) tak to jsem zvědavá, jak dlouho budu ještě odolávat :) (neb musím nejdřív domazat, co mám, jinak ze mne bude sběrač) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, sběratelství je takový nežádoucí (pro někoho možná žádoucí) účinek čtení blogů:) A co se týče mazání, pokud Ti vyhovuje to co momentálně mažeš, tak já osobně bych se do koupě nového krému nehnala a tohle si nechala v záloze jen jako další možný tip na to, co koupit příště:)

      Vymazat
  2. Krásná recenze i s citací Tolstého jazyka :). I já si musela tento jazyk oživit v paměti..Musím říct, že máme velmi podobné pocity z používání této kosmetiky, především co se týče uživatelské příjemnosti (efekt samozřejmě nedokážu posoudit pač mám jinou pleť) - a to mě moc těší. Přímo noční krém od NS totiž nemám - ta kyselinka benzoová mi tam nevadí, když je čistá a není zkřížená s ostatními fujtajbly a "vyesterovaná" (zatím)...Moc mě ale zaujalo to barevné sjednocení pleti - to bych fakt potřebovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sjednocení je vážně evidentní. Na druhou stranu si člověk může pomoci make-upem nebo tónovákem, ale je to příjemné koukat na vcelku barevně jednolitý obličej i bez pomocníků. Jsem ráda, že složení prošlo Tvým neúprosným okem:)

      Vymazat
  3. Pěkná recenze :). Já bych spíš potřebovala něco na suchou pleť :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To soudruzi taky vyrábí :-)

      Vymazat
    2. Ano, vyrábí:) Koukni když tak na nabídku hairbeauty, určitě najdeš, co hledáš.

      Vymazat
  4. Hmm, uz budu muset tu znacku taky vyzkouset :)).

    OdpovědětVymazat
  5. Haha obrázek, kde se krém skoro ztrácí v Rusku mě rozesmál. Já mám sadu na citlivou a taky jsem vcelku nadšená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono se to samo nabízí, mrsknuout na pozadí mapu se Sibiří. Černý detox byl moc velký, tady to balení bylo akorát.
      Předpokládám, že recenze na citlivou bude:)

      Vymazat
  6. Zřejmě jsem pěně zaostalá, co se týče světa kosmetických značek...nikdy jsem o této neslyšela...Proto děkuji za pěknou recenzi a za seznámení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vůbec ne, na blozích se teď ve větší míře začala objevovat, ale jinde jsem ji zatím nezaregistrovala.
      A rádo se stalo:)

      Vymazat
  7. Ok, já se vzdávám: tohle prostě nutně potřebuju! Dík moc, Zuzi, jako bych neměla do čeho cpát prachy a peněženku smutně štíhlou >:-)
    Ale teď vážně: jsem za tuhle recenzi ráda. Člověka s podobnou pletí aby jeden pohledal! Teď už je to sice trochu lepší, ale není to tak dávno, co jsem v rámci blogosféry byla dost zoufalá, protože všichni furt řešili jen suchou pleť a citlivou pleť, no a blogerek s mastnou pletí bylo jak šafránu. Krom toho mi připadá, že přesně tohle reflektují i výrobci, protože výrobků na jinou než mastnou pleť je všude hafo, ale třebas sehnat dobrý a účinný denní krém na mastnou pleť s pupínky, aby k tomu ještě měl SPF a žádné silikony - to je vskutku kumšt! A to nemluvím zdaleka jen o drogerkách. Každopádně jsem fakt šťastná jako blecha za tuhle tvou skvěle sepsanou recenzi a při nejbližší příležitosti jdu krém koupit! Mám teď ksichtík v děsným stavu, zřejmě následky vysazení HA, tak hledám "živou vodu". Snad tohle bude fungovat.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to doufám, že to bude fungovat a budeš spokojená. Jak já Ti rozumím s následky po vysazení HA. Dodnes nemám pleť v původním stavu. Respektive ji asi mám v "prapůvodním" stavu, ještě před užíváním HA a to je fakt hodně let zpátky.

      Vymazat
  8. Ahoj Zuzi, prosím odkud máš tento krém? 33lejaby

    OdpovědětVymazat
  9. Tak už jsem si ho donesla dom, i ten denní. Jsem zvědavá, co se mnou provede. Momentálně by se na mě v kterýkoliv moment dne daly smažit palačinky, což mě neskutečně prudí. Akorát teda, škoda že jsem ten tvůj článek dočetla do úplného konce až teď - jsem doufala, že udělá něco i s tím akné. Ale nemůžeme chtít toho moc a hned, že. Když se aspoň nebudu mastit, bude to fajn :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj na beďary je krátký. Hormony si postavily hlavu a mám pocit ať dělám co dělám, jen tak nevzdají.
      Snad se Ti osvědčí stejně dobře jako mně. Beďary sice neřeší, ale to srovnání a vybalancování suchých a mastných míst umí dobře.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...