Stránky

úterý 9. dubna 2013

PUPA

 Dnešní článek jsem věnovala italské dokorativce PUPA, kterou jsem díky Monice z Monica In Essence mohla poznat blíž. Moniko, ještě jednou moc děkuju:) Dekorativku PUPA jsem znala, ale vzhledem k tomu, že u nás v širším prodeji není, tak se do mé kosmetické výbavy nedostala. A musím napsat, že je to škoda. Dovedla bych si s klidným sdrcem představit absenci některých dražších drogériových značek výměnou za tuto.


 Zapečený monostín z řady Luminys Silk je krásně pigmentovaný. Stačí po stínu lehce přejet a hned krásně ulpí na prstech (viz foto) Perleťový odstín č. 200 v barvě slonové kosti je ideální k rozjasnění podobočí a u mladé pleti i na vnitřní víčko. Já osobně si ho na víčko dávat nemůžu díky perleti mi zvýrazňuje jeho vrásčitost, ale mladé očko v něm bude krásně zářit. Pod obočím u mě vypadá dokonale. Ovšem co bych hlavně chtěla vyzvednout je jeho hedvábná textura. Stíny se lehce nanáší a dokonale splývají s pletí. Dají se použít na sucho i na mokro. Já dávám přednost nanášení na sucho. Balení je hodně štědré, obsahuje 2.2g.



 Další z trojice je rtěnka Miss Pupa. Má lehce balzámovou konzistenci. Tím pádem není plně krycí, ale je velice dobře pigmentovaná a už při prvním nánosu je zabarvení hodně znatelné. Textura je krémově hladká. Odstín č.501 Kiss Me je tlumeně jahodově červený s docela výrazným sheenem, díky kterému mám lehce, ale opravdu jen lehce lepivý pocit. S lepivým pocitem většiny lesků je nesrovnatelný. Objem rtěnky je 2.4 ml.



 A posledním produktem je lak Lating Color č. 215. Hned mi ho zabalvila moje malá "tajtrlice" se slovy, že to je přesně ten, který už tááák dlouho potřebuje. Musela jsem si ho na snímek vyloženě vyškemrat. K plnému a rovnoměrnému krytí byly zapotřebí dvě vrstvy. Balení je menší, což mi v případě laků nijak nevadí (nelakuju stále) a obsahuje 5ml.



 Pupa je pro mě hodně příjemná značka ve střední cenové kategorii a pokud by u nás byla v širší distribuci, tak bych nelitovala nejedné kačky, kterou bych do ní investovala. 

A co vy, líbí se Vám nebo máte rády PUPU? Kterou značku dekorativní kosmetiky z našich prodejen byste s klidným srdcem oželely? 

Těším se na vaše postřehy a
tuttobene:)


28 komentářů:

  1. Taky už dlouho po Pupě pokukuju, z italských značek zatím používám hlavně Kiko, která je skvělá. Laky mi taky vyhovují menší, alespoň mám šanci je tak vypotebovat :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, u menšího laku mě těší, jak pěkně ubývá:)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky:) A mimo základní řadu, která je teda opravdu narvaná odstíny, mají ještě zajímavé holografy.

      Vymazat
  3. Rtěnka! Krásná, Pupu dřív používala mamka, když byla ještě dovážená na tajňačku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tajňačku:) Tak to z ní musela mít teprve radost. To pak člověk zažívá 2x tak větší euforii, když se mu podaří sehnat!

      Vymazat
  4. Zuzi som rada, že sa páči a že si spokojná :) určite by som radila vyskúšať ešte ceruzky tejto značky, bronzer,riasenku Vamp!, majú toho dosť dobrého :)a značku by som neoželel asi žiadnu, pretože takmer u každej sa vždy dá nájsť niečo dobé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem, děkuju. Mno, už sjíždím stránky Pupy a začínám jejich nabídku podrobně lustrovat:) Děkuju za doporučení.
      Co se značek týče, já bych z těch dražších drogeriových asi oželela Astor (omluva příznivcům). ale už několik let mě jejich nabídka nechává chladnou. Ale je mi jasné, že tam kde se nechytám já, spousta dalších si vybere.

      Vymazat
  5. O této značce jsem nikdy neslyšela, tak děkuji za seznámení :) Líbí se mi moc ty oční stíny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, stíny jsou opravdu perfektní. Jak se zmínila An níže,s Pupou se dá častěji setkat právě na slovenských blozích.

      Vymazat
  6. Tuhle dekorativku vůbec neznám, takže zase nová inspirace. Díky!! Moc se mi líbí ty perleťové stíny, přesně pod obočí jak píšeš. Rtěnečka jako balzám, to já prostě můžu a Tobě ta červená krásně sluší, no a láček - vidím, že máš doma budoucí beautybloggerku :)..Tvoje dcera má skvělý vkus po mamince. No u nás je to to samé, když máma příjde s novým lakem už se slétávají harpyjky, aby uzmuly - naštěstí teď obě frčí v jiných barevných odstínech, tak mám na chvíli klid..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, moje dcera je malá straka, pokud se to třpytí, je to růžové, v případě laků dostatečně světlé, protože ty má povolené, tak po tom hned chňapne:)
      Po Pupě bych koukala na návštěvě Slovenska.
      Rtěnka a její balzánová konzistence je teď hodně aktuální, všude se vynořují Color Whisper. Taky jsem jednu ze zvědavosti koupila. Pupa má teda blíž ke rtěnce, pigmentace je opravdu výrazná. Je vážně dobrá!

      Vymazat
  7. Pupu už dlouho pozoruju na slovenských blozích, a brblám si pod vousy, že u nás asi nikdy nebude... Klidně bych ji vyměnila za hned několik značek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak naštěstí to na Slovensko nemáme tak daleko a Pupa je tak příjemný tip na co se zaměřit při návštěvě sousedů Nicméně, kdyby se dostala do distribuce k nám, vůbec bych se nezlobila:)

      Vymazat
  8. ich tiene sú fakt super, bohatá pigmentácia a straaaašne krásny zamatový pocit. mám rada aj ich trblietavé ceruzky, najradšej by som vlastnila všetky. najnovšie mám od nich riasenku, ale ešte sa držím a nepoužívam ju, kým neminiem inú, ale viem, že je skvelá, lebo som si ju skúsila u kamarátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte u vás hotový poklad:) Vážně jsem kvalitou příjemně překvapená. Tužky určitě ještě detailněji prozkoumám. Tu řasenku máš na mysli Vamp!?

      Vymazat
  9. Jééé,Pupa,to je nostalgie...Před třiceti lety jsme si různé paletky kupovaly v Tuzexu..Pak úplně zmizela,tak jsem ráda,že i teď je oblíbená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, docela zanechala stopu. Teď to tady čtu, kolik z vás si ji vybavuje z dob minulých.

      Vymazat
  10. Pupu miluju! Ty jejich kazetky, zvířátka, matrjošky, kosmetický stolek do kapsy, koupelové sady jako sklizeň z babiččiny zahrádky ve špajzce, mramorové tužky, krystalové přívěšky na klíče a na krk s leskem a zrcátkem...to jsem já, hračička, to ses mi přesně trefila! Každá služebka v Blavě - minimálně jedna trofej. Miluju přehrabovat ty jejich červené regály!
    Bohužel je dělaná pro italské typy, takže nemají studené barvy. Většinu krámů mám jen tak pro radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechceš to nafotit, ať máme radost i my ostatní. Zvlášt by mě zajímala matrjoška a kosmetický stolek.

      Vymazat
  11. já si pamatuju, že se u nás pár let zpátky prodávala, ale byla docela drahá (resp. nic, co by člověk v nácti potřeboval), jak kosmetika, tak parfémy, přičemž si matně vzpomínám, že ty parfémy byly ve tvaru poupěte bo tak nějak, hezké

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si ji teoreticky mohla pamatovat z Tuzexu nebo z kosmatické výbavy mé mamky nebo tet, ale jaksi nepamatuju. Nějaké flakony jsem si vyhledala a koukám, že i vůně stále dělají.

      Vymazat
  12. Vzpomínám si, že jsem kdysi moc obdivovala jejich balení, ale už jsem na tuhle značku zapomněla... Rtěnka vypadá dost dobře...

    OdpovědětVymazat
  13. Jednoznačne moja naj značka s drogériových, hoci vlastne nie je drogériová, ale má samostatnú predajňu. Ešte ma od nej nič nesklamalo. Tiene majú naozaj skvelé, aj mono, aj paletky. Laky Long lasting sú perfektné, vydržia aj celý týždeň. A tento rúž mám tiež rada, mám ho v béžovo-ružovom odtieni, nechce sa mi ísť pozrieť na názov odtieňa, manžel už spí :-D Už sa tam zasa chystám, teraz majú sady na nechty- lak+farebný prášok, jednu som si kúpila a ten efekt sa mi veľmi zapáčil, chcem ďalšiu v inom odtieni :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zzzz drogériových, aach, chyba :-)

      Vymazat
    2. To je v poho, každž se občas "uklepne" :)
      Já ji právě minulý týden snažila na Slovensku najít. Jenže na mé trase byly pouze DMka a Tety a tam nikde nebyla:( Takže uvítám jakýkoliv tip, kde Pupu hledat:) Ty béžovo růžové odstíny jsem na stránkách Pupy okukovala a právě jsem je chtěla prohlídnout na vlastní oči.

      Vymazat
    3. No ja mám jedno veľké šťastie, že Košice sú druhé najväčšie mesto v SR, tak našťastie väčšina značiek tu je, ale mnohé aj nie. Majú predajňu v Auparku a veruže, keď idem okolo, nikdy nezabudnem zájsť. Podľa mňa jedna z naj značiek, perfektné množstvo odtieňov a výber. A ešte sa mi nestalo, aby niečo nebolo na predajni, čo som chcela, čiže asi aj slušne zásobujú. V najhoršom prípade, keby si niekedy niečo chcela, pozri si to na stránke a dá sa aj poslať :-)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...