Stránky

pondělí 15. dubna 2013

Tag: co mi jde

 V krátké době tady máme ještě jedne Tag. Důvěru ve mě vložila eM a já bych ji nerada zklamala. Problém ovšem nastává, co mám na toto téma jako napsat.


 A tak začnu trochu okrajově, ale s kosmetikou to naštěstí má co dočinění. Trochu nepokrytě se pochválím, že co se týče kosmetiky nebo vůně pro kterou zahořím, umím ji odkliknout a prohnat paypalem nebo účtem rychlostí blesku. Za minutku není co řešit.


 Vcelku slušně vládnu rtěnkou. Rtěnky mám ráda. Né že bych byla zrovna extratalent, ale léta praxe přinesla své ovoce. U Rouge Automatique zvládnu celý proces od kabelky přes rty do kabelky jednou rukou, třeba když je na světlech červená, zatímco levá ruka celou dobu zůstává přilepená na volantu.
zdroj: www.fantasmagorium.net


 A do třetice. Pravidelně v šestitýdenních intervalech docházím na kosmetiku, pedikúru a ke kadeřníkovi. Nevynechávám, v tom jsem fakt dobrá. V zimním období ještě přidávám saunu a nebojím se, co nebojím, doslova se těším na zchlazení v ledovém bazénku. Lepší lifting a prokrvení pokožky celého těla jsem zatím nenašla a ani nehledám, saunuju se ráda.
zdroj: www.kreslenyvtip.cz

 Jak už předemnou zmínila eM, samochvála smrdí, tak je nejvyšší čas skončit, ať u těch monitorů nepadnete. A já se jdu pro jistotu navonět.

zdroj: www.kreslenyvtip.cz
 Vzhledem k tomu, že těch tagů bylo v poslední době nějak moc a já nezachytila všechny nominace, předávky a odkazy, nechám to tentokrát na Vás. Můžete do komentářů napsat, koho byste rády na toto téma vyzpovídaly nebo kdokoliv má chuť se do článku pustit, směle do toho. A pokud jste tak už udělaly klidně přidejte odkaz do komentářů, ráda si vaše tagy přečtu. Kdo nemá blog tak se samozřejmě vychválí v komentářích, s tím se počítá!

 Úspěšné vykročení do nového pracovního týdne a 
tuttobene:)


18 komentářů:

  1. Musím uznat, že jsi vážně šikulka! Já byla na kosmetice před týdnem poprvé (za 28 a půl let), kadeřnice tak 1x za rok a manikuru si dělám doma :-) Takže teda klobouk dolu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jsem v tom vážně dobrá. S kosmetikou jsem začala plus minus podobně jako ty. Mikádo musím pravidelně stříhat, proto ten kadeřník a tak zhruba od kristových let jsem přidala ještě ty nohy:) Alespoň tu manikuru zatím zvládám samoobslužně.

      Vymazat
  2. Šikovná jsi... :) Já zatím nikam nedocházím, ale je fakt, že jsem o tom už párkrát přemýšlela... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná to zatím nepotřebuješ. Ikdyž péči si zasloužíme všechny, toho je třeba se držet:)

      Vymazat
  3. Ty vtipy jsou skvělé. Máš můj obdiv za tu pravidelnost chození na kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, v mém případě je to holá nutnost.

      Vymazat
  4. já bych chtěla parfém s názvem Guilotina :D to by musel být nářez :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, to jsem se dneska konečně aspoň zasmála, díky :) den na prd... ten parfém bych chtěla taky :D

      Vymazat
    2. Zítřek bude určitě lepší i bez guillotiny:)

      Vymazat
  5. S tou pedikúrou jsi mě inspirovala :). Já si ji dělám sama doma a je to dost otrava, takže z lenosti budu asi taky chodit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to určitě zvrzla, tak raději chodím. Navíc za 20 minut není co dělat ( lakuju sama doma, to by se prodloužilo) a ocházím s nožkama hebkýma téměř jak mimino a kdyby někdo projevil touhu líbat mi nohy, jsem připravena :D

      Vymazat
  6. Taky bych měla začít s kosmetikou:-) máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tom není nic obdivuhodného, zavolám, objednám, dorazím, zdřímnu si nebo taky ne, zacvakám a tak furt dokolečka:) Je fakt, že to chce najít tu pravou osobu, ke které se člověk bude rád vracet. Mně se to podařilo hned napoprvé, tohle byla vážně klika, to jo, když uvážím, že už mám víc než desetiletku odchozenou.

      Vymazat
  7. Milá tuttobene, myslím, že jsi příliš skromná :), ale moc se mi líbí Tvůj TAG - máš můj velký obdiv, co se týče vůní, jejich rozkódování a následný slovní popis a že si umíš jednou rukou namalovat rty - klobouk dolů!!!! A teda závidím, že umíš tak poctivě docházet do salónů, já mám momentálně problém sejít se se svou kadeřnicí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, skromnost je na místě, jinak by to tu hrozně PUCHLO:-D Ale ne i tak si myslím, že jsem byla neskromná. Co se týče poctivé docházky na údržbu, zvyk je železná košile. Jak jsem si jednou na ten kolotoč zvykla, tak se z něj těžko vystupuje a já samozřejmě ani nechci. Naštěstí to v našem regionu není co se týče cen za služby devastační. Na pedikůru se mnou chodí i děcka, jen jako doprovod, to dá rozum. Vždycky to tam paní prošmejdí, dcera ukecá nějaké zdobení na nehty a všichni jsme happy:)

      Vymazat
  8. Máš recht, taky jsem si navykla pravidelně chodit ke kadeřníkovi a nově i na masáže. A taky, stejně jako ty, když něco chci, tak prostě kliknu a zbytečně moc nepřemýšlím:-D....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty seš můj člověk. Masáže teda nemám vychytané pravidelně, tam mě tlačí bota:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...