Stránky

středa 15. května 2013

Acqua Colonia 4711 - Mellisa & Verbena


 S příchodem téměř letních dnů jsem se nechala zlákat ke koupi kolínské. Tentokrát jsem sáhla po meduňkovo-verbenové verzi z řady 4711 Acqua Colonia. Hlavní složky dávají tušit,  že se primárně jedná o vůni citrusovou. A taky že ano. Tohle je citrusová kolínská jak řemen, ovšem díky svým bylinným složkám nezklouzává k ulepenosti nebo až břitké kyselosti. Verbena citrusovou meduňku hezky zkrotí. Daří se jí to poměrně rychle, po pár minutách se optimistická meduňka odporoučí do pozadí. To ale vůbec nevadí, protože verbena dává kolínské lehce svíravý a přesto osvěžující a povzbuzující bylinný akord. A to je asi tak v kostce vše. Jedná se o kolínskou, takže netřeba v ní hledat nějaké záludnosti. Na kolínskou má obstojnou výdrž, i po několika hodinách jsem schopná na kůži zachytit její stopy. Nicméně pokud chcete vonět, připravte se, že je třeba kropit. Proto má pro nás výrobce připravené hned 170ml flakóny. Já ten svůj netypický 50ml můžu považovat za miniaturu:) Mně to ovšem stačí, kolínskou používám výjmečně. 
Meduňka uvnitř i venku:)

 V řadě Acqua Colonia najdete ještě další osvěžující nebo naopak uklidňující kombinace. Z těch uklidňujících moji pozornost zaujala kombinace jalovce s majoránkou. Teď trochu lituju, že jsem si ji nepřibrala taky. Ikdyž zpočátku vyznívala pánsky, nakonec svěží chlad jalovce prostoupila teple a nasládle bylinná majoránka a kombinace těch dvou nesourodých složek byla opravdu krásná a konejšivá.


Užijte si nadcházející krásné, teplé, téměř letní dny a 
tuttobene:)

8 komentářů:

  1. Milá tutto, děláš mi ale pěkné voňavé "chutě" :). Mám strašně ráda vůni meduňky, když si ji promnu mezi prsty a verbenu mám taky moc oblíbenou - musí to být krásná kombinace - pro milovníka citrusů jako jsem já :). Taková bylinková osvěžující miniaturka by se mi do kabelky taky hodila, na ty nadcházející teplé dny...Tak ať máš krásné slunečné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, jj tohle je životabudič v lahvičce:) Taky se měj krásně!

      Vymazat
  2. Opat krasny flakon, ktory ma uchvatil :D kde sa daju tieto kolinske zohnat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Německu celkem běžně, hlavně v Douglasu. Jinak jsem je ještě viděla na jahodě, kde ta 170ml balení nebyla ani nijak drahá, necelých 700,-

      Vymazat
  3. ale tak to je náááádhera, že :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Meduňko, je. Pro Tebe určitě jak dělaná:)

      Vymazat
  4. Jůůů, a kdes nakupovala? Mě tyhle "ochucené" kolínské zaujaly už před pár lety, ale neumím se k nim nijak dostat, fyzicky vůbec a online by to asi šlo, ale raděj bych prve očichala... a ty kombinace mi tehdy zněly skvěle!
    Díky za článeček, potěšil ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, kupovala jsem v Mnichově v nějakém obchoďáku. Pak jsou ještě k určitě vidění v německém Douglasu a možná i jinde.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...