Stránky

pátek 17. května 2013

Alverde - tyčinka na odstranění nehtové kůžičky

 Dnes velice krátce, stručně, výstižně. Fix nebo tyčinka chcete-li, se při odstraňování kůžičky nijak výrazně nechytá. S lehce rostlou a né moc  přirostlou kůžičkou by si poradil, ale na sušší a pevně přirostlou kůži nestačí. Olej napuštětý ve fixu kůži jen zprůhlední, ale z nehtu neodstraní. Plastový zkosený konec na zatlačování je naprosto mimo, zato hrotem fixu šlo podotýkám "neproblematickou" kůži zatlačit lehce, s tenkou sušší a pevně přirostlou si poradit moc dobře neuměl, jak už jsem v úvodu zmínila. Problém by mohl nastat i se samotným hrotem fixu, po pár použitích nezůstává dokonale ostře zkosený, měkne a začíná se lehce třepit. Tím pádem nedokáže kůži precizně zatlačit.
 Tyčinku bych doporučila jen k lehkým korekcím u už pěstěných nehtů. Pokud potřebujete odstranit kůžičku pěkně od podlahy, použijte raději pomeranočové dřívko a gel na odstraňování kůžičky. Tyčinka by vám určitě nestačila.

 Cenu si přesně nepamatuju, je to už delší dobu, co jsem ji kupovala, ale bylo to něco kolem 80 korun.


 Naopak výrobek, který si od alverde kupuju opakovaně, je meruňkový krém na nehty a nehtovou kůžičku. Samotný článek najdete tady. Nově (ehm, tak půl roku určitě) je balen do tuby, což by se mohlo líbit právě těm, kteří nemají v oblibě kelímková balení. Balení v tubě je o třetinu menší než původní v kelímku. Obsahuje 10ml. Cenu si opět nepamatuju přesně. Tuba stála okolo padesátikoruny.


 Máte někdo zkušenosti s tímto fixem? Užijte si víkend a mějte se krásně,
tuttobene:)

10 komentářů:

  1. Ten krémik na nechty mám a je super,o tom že sa predáva aj v tube som netušila,ale mne ten kelímok vyhovuje :)) Vydrží fakt dlho,mám ho takmer plný a to ho mám už možno aj viac ako pol roka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem hlavně ráda, že ho pořád mají v nabídce a nezrušili ho:) Balení mi bylo šumafuk, ale vím, že některým to kelímkové z mnoha důvodů vadilo (manikúra, hygiena)

      Vymazat
  2. Jo, mám. Taky jsem podlehla a taky jsem nadávala, po prvním vyzkoušení letěla do koše, jen jsem si schovala náhradní hroty do korekční odlakovací tužky (měla jsem Essence, tuším, měla ve víčku tři náhradní). Já mám vyzkoušený na odstranění v takové modré placaté lahvičce, může to být na nehtech jen minutu, no nevzpomenu si, mám to nahoře v koupelně, no šak víte, ne? Kdyby na tom osazenstvo trvalo, tak se zvednu a dohrabu se tam, ale po grilování se mi nechce...a to je dryják, to fakt kůžičku sežere. Ale protože se obávám o zdraví, tak jenom mažu olejem, mám různé, třeba v kuličce Alessandro, nějaký Orly se štětečkem, pak ještě nějaký Profi...no a zjistila jsem, že když se maže poctivě, tak kůže si dá říct, zvláční a z nehtů sleze sama. Navíc, když je zarostlá jen málo, není to moc vidět a vypadá to přirozeně, neruší; daleko nápadnější je špatné nalakování. Takže už neodstraňuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osanzenstvo na tom trvá!!!
      Mně se na kůžičku osvědčil gel od essence, ti proklamují dokonce jen 15 vteřin, je v tom snad louh či co, ale funguje perfektně, stojí jen pár kaček. Ze začátku jsem z toho složení byla krapet v rozpacích, ale vzhledem k tomu, že se osvědčil, nehty i prsty jsou pořád tam co mají být, tak ho používám vesele dál.
      Zkusím se teda hecnout a olejovat, se uvidí.

      Vymazat
    2. Taky na tom trvám! Grilování - negrilování! Šup s tím sem!!!

      Vymazat
  3. škoda, kdyby byla dobrá koupila bych si ji hned:/ Ale je fakt že ty tyčinky nic moc celkově

    OdpovědětVymazat
  4. jsem netušila,že se musí kůžička odstraňovat pomocí gelu...? stačí zatlačit po sprše dřívkem a namazat, ne? jinak ten krémík nám taky ráda,ale té tubičky jsem si nějak nevšimla ve stojanu, asi blbě hledám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud to nepotřebuješ, tak nemusí. Já mám na některých nehtech takovou, co drží jak přibitá, tam se jen s dřívkem a vlhkou kůží nechytám:(

      Vymazat
  5. Ahoj, na Alverde péči o nehty se taky chystám, už mám vyhlídnutý jejich olejík a tento Tvůj krémík vypadá moc dobře, takže ho určitě vyzkouším až vypatlám ty svoje :)...Jinak fixu na kůžičku nepoužívám, je to asi tím, že ty nehty "zpracovávám pořád a intenzivně" a tak ta kůžička je v pohodě, ale třeba na nohou je to horší, tam je zapotřebí větší invaze :)....Jaký že to používáš gel? Jinak bezva tipy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, gel používám od essence na odstranění kůžičky. Olejíček od Alverde jsem slyšela, že je fajn, srovnatelný s OPI Avoplex, zatím jsem nezkoušela.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...