Stránky

neděle 26. května 2013

Artdeco - Magic Eye Liner 55


 55 Navy Blue je matný, sytý, tmavěmodrý odstín. S tužkou se pracuje perfektně. Je dostatečně měkká na to aby nakreslila linku jedním tahem a přitom má vemi dobrou výdrž. Zároveň je voděodolná. Po kůži téměř sama klouže. Podobně se mi pracuje i s povedenými Scandaleyes od Rimmel, jenže v jejich nabídce jsem tmavě modrý odstín nenašla.
 Součástí tužky je pěnový aplikátor k vystínování. Přiznám se, že tohle mi moc nejde a málokdy ty aplikátory používám, ale dá se s ním dobře rozmazat a rozostřit linie, pokud ji nechcete mít úplně ostrou.




 Námořní modř se krásně kombinuje s béžovými a zlatými stíny. Trochu jiný, výraznější odstín modré jsem viděla v dokonalém letním líčení pro brunetky od Moniky z Monica In Essence, ve kterém ho zkombinovala s měděnými a hnědými stíny. 

 Musím uznat, že Němci tužky vážně umí! A nemusí to být zrovna jen Artdeco. V Německu si nechávají vyrábět tužky namátkou MAC nebo Guerlain. I skvělá konturka na rty od Max Factor (článek zde) je vyrobená také tam.

 Magic Eye Liner nepatří mezi nejlevnější konturky, běžně se cena pohybuje okolo 350,-, ale investice se rozhodně vyplatí.

Krásný zbytek víkendu vám přeje
tuttobene:)


20 komentářů:

  1. Takže z toho vyplývá, že si dojdu pro Rimmelku:-)...Už dlouho ji obdivně okukuji v dmku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, to je ta levnější a stejně povedená verze. Škoda, že z těch jejich u nás prodávaných odstínů můžu jen dva (taupe a hnědý). proto jsem ráda i za to dražsí Artdeco:)

      Vymazat
  2. Krásná barva! :) Možná půjdu Artdecu omrknout tužky, protože to nezní špatně. :)
    Nebo se taky půjdu podívat na ten Rimmel... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, rozhodně omrkni oboje. Kvalita je srovnatelná, záleží hlavně na odstínech a jejich výběru, tam se mi zdá Artdeco ve výhodě.

      Vymazat
  3. To já používám většinou jen černou.. ale proč to jednou neudělat změnu, že? :)
    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a já zas klasicky černou nemám, končím u ebenově hnědé:)

      Vymazat
  4. mám od artdeca magic eye liner 59, krásná barva, děsná tužka, nemaluje na oko ani za nic, dost velké zklamání

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, tak to je mi líto. Co jsem zkoušela z testrů v Douglasu, tak malovaly všechny na jedničku. Ale tentokrát jsem zkoušela jen modré a šedé. Já se trochu vyškolila v nákupu tužek z výprodeje, většinou už mají tuhu dost tuhou a suchou a to je potom k vzteku.

      Vymazat
    2. Trosku pridam z mojich skusenosti :D stalo sa mi nieco obdobne, v jednej predajni som skusala ceruzku od lancome na obocie, bola makka a dobre pisuca a v inej predajni identicka ceruzka nepisala takmer vobec...

      Vymazat
    3. Díky:) Co se týče tužekje to trochu sázka do loterie, aj kdolouho, který kus v prodejně mají, co se nepovedlo ve výrobě. U těch dražších bych si asi nechávala účet a v případě, že bude suchá, tvrdá, nepoužitelná, vrátila bych ji v parfumérii. To je asi tak jediná výhoda nákupu v kamenném obchodě.

      Vymazat
  5. Vypadá velmi dobře. Tmavě modrá se někdy hodí.

    OdpovědětVymazat
  6. Artdeco mě hodně zajímá, pořád kolem ní chodím, jak kolem horké kaše :) - dost by mě zajímaly i stíny. Rimmelky tužky mám hodně oblíbené, mám už doma tři - jen tu šedou pořád ne, tu musím hledat u jiných značek a tak jsem ráda za Tvou inspiraci - taky mě zaujala kombinace modré tužky a zlatých stínů - líbí se mi, musím vyzkoušet :). Jinak ty pěnové konce u tužek jsou fajn výbava, ale ani já je nepoužívám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, mám od Artedeca odzkoušené i nějaké stíny a taky jsem byla spokojená. S klidným srdcem bych doporučila. Momentálně mám doma jen jeden refil. Rimmelky tužky jsou taková malá závislost, viď:)? Kdyby byl širší výběr barev, tak bych taky neodolala, ale takhle musím hledat jinde. Tyto jsou stejně dobré, jen bohužel skoro 3x dražší. Takže z Artdeca bych volila ty nedostupné odstíny a běžné bych řešila Rimmelkama.
      Jsem ráda, že nejsem jediný ignorant pěnových aplikátorů:)

      Vymazat
  7. Jé :) ďakujem, že sa ti líčenie páči:) modrá a medená, poprípade zlatá na leto je úplna bomba!
    Mne sa práveže ten penový aplikátor pozdáva veľmi a pokiaľ má taký tvar ako je na ceruzke používam ho pravidelne. Veľmi dobre sa mi s nimi narába, ale to je asi prudko individuálne. Nemám ale rada tie skosené, tie idú mimo mňa. Odtieň je krásny, úžasná modrá, mám od Artdeca ceruzky kajalové (hnedú a čiernu) a tie sú podobne skvelé. Tieto som ešte ale neskúšala, tak sa po nich poobzerám. Som zvedavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to s ním jednoduše neumím. Asi to je prudce individuální. Jde mi s ním pouze linka změkčit, jakoby rozostřit, ale na vystínování jsem krátká. Ale to nevadí, i tak jsem z odstínu a tužky samotné unešená.

      Vymazat
  8. Šmarjá, to je skvělá barva! A mám takový dojem, že by ke mně mohla jít, i když modrou normálně nenosím. Díky moc za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle té malé fotečky v profilu, kde Ti mimochodem moc sluší, bych řekla, že ano:)
      Rádo se stalo!

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...