Stránky

neděle 12. května 2013

China Glaze - Trousseau

 Při neděli tady pro Vás mám děsně nudný nude lak Trousseau od China Glaze. Nicméně čas od času tuhle nudu na nehtech mám moc ráda. Nevím jak jste na tom vy, ale já mám co se týče nude laků velký problém utrefit ten pravý odstín. Buď je moc do růžova nebo naopak převládá béžová a ikdyž se v lahvičce zdá ideální po prvním lakování přichází zklamání. Naštěstí zrovna tento je k barvě mé pleti tak akorát. Je čistě krémový. Lakovala jsem jen jednu vydatnější vrstvu. Ze začátku se mi zdálo, že lak bude pruhovat, ale byl krásně tekutý a nakonec se rovnoměrně roztekl. Malinko déle schnul. S top coatem vydžel v perfektním stavu 3 dny, čtvrtý den už začal od špiček oprýskávat, ale výhoda každého světlého laku je, že to není vidět, tím pádem nemám při prvním škrábanci nutkání nehty hned odlakovat.
China Glaze  - Trousseau

China Glaze - Trousseau
 Lak jsem kupovala na hairbeauty a stál okolo 100,-. Máte-li tip na neutrál krémový nude lak nejlépe z drogérie, ať ho nemusíme shánět po všech čertech, klidně jej napište do komentářů. Díky a pěkný zbytek víkendu všem přeje
tuttobene:)

8 komentářů:

  1. Ta barvička se mi moc líbí, je vážně hezky neutrální a nehtík s ní vypadají upraveně.

    OdpovědětVymazat
  2. Je moc hezký, přirozený :) Líbí se mi hlavně na druhé fotce, kde v něm nevidím tolik bílé. Možná se po něm taky podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona tam ta bílá přece jen je. Obě fotky jsou focené za denního světla, ta první blízko okna a na makro režim. Ta druhá je v místnosti taky na makro, ale z trochu větší dálky.

      Vymazat
  3. Moc hezký. Já ten svůj ještě hledám.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj tuttobene, s nude laky mám přesně tenhle problém a tak jsem poslední dobou na ně zanevřela, protože jak píšeš u mě to zklamání bylo pokaždé - ta vyváženost mezi růžovou a béžovou - asi je to nadlidský výkon :). Tento Tvůj lak je příjemný, decentní, nehty s ním vypadají krásně upraveně. Ráda bych dala nějaký tip na lak, ale když koukám na svou sbírku nic takového tam nemám :) jediný lak, který mi vyhovoval byl Rimmel 286 Oyster Pink, ale není krémový a má shimmer. Jinak by nebylo špatné mrknout po odstínech francouzské manikúry u různých drogérkových značek, tam se dají najít velmi jemné odstíny (bohužel už ani jeden nemám)..Užij si krásný den maminek!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání, Ty si taky užij dnešní svátek:) Možná pokud nebudu roupama vědět co a budu chtít další nude lak, tak na ten Oyster Pink mrknu. Dík za tip. Rimmel mi z drogériových laků společně s Gabriella Salvete sedí nejlíp.

      Vymazat
  5. Pěkná barvička- nehty vypadají upraveně a pěstěně.
    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway: http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html a moc mě potěší, když se zúčastníš.

    Hezký den
    Dullsinea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pozvání, ráda se podívám.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...